1

77 5 12
                                    

Na ką ir vel rukau žolę. Po keliu minučių ji suveikia.
Einu kažkur visur linksma. Skraido Unicornai. Aplink vaivorykštės. I kažką atsitrenkiu. Nesvarbu einu toliau. Nulipau laiptais žemyn. Vakarėlis jau issisiubaves. Tūsinuos. Visi tokie jokingi ir tada nieko nebezinau.
Atsikeliau savo lovoje. Nežinau kaip čia atsiduriau, bet žinau viena man labai skauda galva. Islipau iš lovos nuejau i vone. Ten nusiprausiau po šaltų vandeniu. Atlikau likuse ryto rutina. Nulipau žemyn. Ah vėl nieko namuose niera. Kaip visada. Greit parašiau savi geriausiai draugiai Lizai žinutę.

As:- Sveika, vakar daug prisirukiau?

Liza:- tu kalbejai su siena apie Unicornus, tad manau padauginai:D

:-buvo ir žiauriau pameni?:DDD

Liza:- kaip čia neatsiminsi:D

Dar sietkiek pasirasinejau su Liza ir atsisveikinau.

Buvau savo kambaryje kol su skambėjo durų skambutis. Rimtai Evelina(Danielles sese) vėl raktus paliko nauose?
Nusileidau žemyn ir atidariau duris.

-Sveika, kaip galva?-ji bandė maloniai pasakyti, bet jai tai nepavyko. Visas aišku ji žino, kad vakar rukiau žolę.

-Labas, kas pasakė?-paklausiau

-Tavo Žiniai aš vakar tavęs turėjau važiuoti kelbeti kol kiti nepagalvojo jog tu isprotejai,-pavardė akis.-Bet rimtai nesuprantu kalbėti su siena!?-nusijuokė ji.

-C'mon gi aš nesupratau ką dariau,-suzyziau.

-Tai nebe rukyk,-pasakė ji ir pamojavo pirštų.

-Nu man ne-i-sei-na,-sukskemenava žodį.

Ta diena daugiau nieko neveikiau. Na tiesiog zurejau filmus,susidejau kuprine i mokykla. Viskas. Zinau esu tingine ir labai didele.

Taigi jo zinau ši dalis durna ir nuobodi, bet tai dar tik pradžia. Tikiuosi sulaukti nuomonių. Ir išvis skaitytoju kuriu nemanu, kad bus.

Narcotic (LTU)Where stories live. Discover now