2

49 4 27
                                    

Ryte atsikeliau nuo durno žadintuvo. Kaip visada. Nuejau i vone ir atlikau ryto rutina. Man šiandien bloga nuotaika. Net nežinau kodėl. Apsirengiau juodus plėšytus džinsus,crop-top ir megzdini. Uzsidejau savo convers. Pasiemiau savo board'a ir nusileidau žemyn. Radau raštelį nuo mamos jog ji išvyko savaitei, o tai reiškia jog bus tūsas! Užsimečiau kuprine ant peties ir išlekiau i mokykla. Jai i mokykla einu pėstute uztrunku apie 10min, bet kadangi as Tingiu vaikščioti, vaziuoju su board'u(nzn ar taip parasiauXD)
Su juo uztrunku apie 7min gal. Atlekusi i mokykla nuejau prie spintelės. Issitraukiau reikalingas knygas. Kuriomis per pamoka nesinaudoju. Pirma pamoka Matematika. Nekenčiu jos.
Štai ir skambutis visi eina i klases. Iejau i klase ir c'mon rimtai? Vieta tik prie Harry! Jis tikras mergišius. Apsizvalges po klase ir pastebejas jog niera vietų jis nusišypsojo selmiska šypsena. Nekenčiu jo tos šypsenos. Greit atsisedau šalia. Netrukus prasidėjo pamoka. Aš tik piesiau nereikšmingus dalykus(jokiu dyrty minčių Eva(Unicorn) tau sakau;)) staiga pajauciau Harry delną sau ant šlaunės aš tik suspaudžiau jo irstus ir jie tikra garsiai sutraskejo. Jis tik nusisypsojo iskrypeliska šypsena. Aš prisiekiu uzmusiu ji.
Kai tik nuskambėjo skambutis išėjau iš klases ir susiradau Liza.

-O sveika!-pasisveikina.

-labas, einam parukyti?-paklausiau.

-galim,-pasakė ir išejom i lauką. Isiemiu sau ir daviau Liza cigarete ir žinoma jas pridegiau.

-Oj niū niū niū,-subarė atejas Niall.

-nori ir tu?-paklausiau

-Ne gal geriau. Ir jum nepatarciau,-pasakė ir atėmė iš musu cigaretes ir jas uzgesino.

-Nialliukai, kur dingai!-pasakė atėjus Kristen ji mokyklos ziureke. Miegojusi vos ne su visa mokykla.-ką čia veiki prie tu kekšiu?-suurzge ji.

-Kristen, jai tu kekšė tai nebūtina vadinti kitu taip,-suurzge Niall

-Niall!-susuko ji.

-Eik nx. Tu čia nepageidaujama,-pasakė Liza.

-Niall! Daryk ką nors!-sušaukė savo cypenciu balsu Kristen.

-jos tiesa sako,-nusijuokė nervingai Niall.
Kristen tik suurzge ir nuėjo. Visi sudauzem žaibą.

-Gerai, merginos, varau ir nerukykit!-subarė Nialler.

-Okce dokce,-nusijuokiau.

Niall išties geras vaikinas. Jis man labai padeda atsitraukti nuo visu žalingų įpročių. Taip ir labai geras draugas.

Šiandien namo grįžau gan anksti, kadangi nebuvo 2-jų paskutinių pamoku. T.y kūno kultūros ir istorijos. Namuose buvo Evelina.

-Ką taip anksti namuose veiki?-paklausiau.

-Aj biski blogai pasijutau,-syptelejo.

-Evelina,-kreipiausi i ja.-na tu dabar atsakinga už namus, nes tu vyresne už mane, ane?-paklausiau.

-na taip išeina,-patrukcejo pečiais.

-Tai ar gakciau...-pradėjau sakyti, bet buvo nutraukta.

-Ne, ne , ne,-papurte galva ji.-JOKIU vakarėlių,-purtė galva toliau.

-Ah, na gerai,-pasakiau ir nuejau i savo kambarį.

Sozz sitokias pievas, bet veiksmas prasidės tik kitoje dalyje....
Ir sorry klaidas, nes pakankamai daug...

Narcotic (LTU)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon