Ryte pabudau 12h. Iškart pagalvojau, kad i mokykla šiandien nenueisu. Aj nenaujiena gi. Suskambo mano tlf pranešdamas jog atėjo žinutę.
Liza:- Sveika, kodėl neasi mokykloje?
Aš:-Laba, katik atsikeliau:DD
Liza:- Aišku, visi tavęs pasigedo:D
Aš:-puiku! Man neidomu... Man galva skauda tai varau dar pamiegoti, iki:))))))
Liza:-bye saldžių:DD
Varčiausi gal 30min, bet neužmigau. Nusileidau į apačia ir ieškojau valgyti, bet nieko neradau. Užlipau vėl i savo kambarį ir persirengiau. Tingejau dažytis.
Atsisedau ant savo motociklo ir nuvažiavau į artimiausia parduotuve. Jau pamokos turbūt baigėsi. Taip sprendžiu, nes prie parduotuves stovėjo keli mano draugai.
Prisipirkau saldumynų. Viska susidejau i kuprine. Grįžau namo. Gavau žinutę nuo nežinomo numerio.
Nežinomas:- kokia tu bloga praleidai pamokas xx-L
Net neisivizdavau kas cia rašo todėl ignoravau. Nuejau i savo balkoną ir prisidegiau cigarete. Vėl suvibravo mano telefonas.
Nežinomas:- Žinai, rūkančios merginos negražiai atrodo xx-L
Aš:- Nezinau kas tu toks, bet atsiknisk... Ką noriu ta darau;)
Atsakymo daugiau negavau. Jis kažkoks eilinis debilas. O gal debile lesbietė? Prunkstelejau nuo tokiu minčių.
Ryte pabudau dar prieš žadintuva vien dėlto jog vėl jis/ji man parašė.
Nežinomas:- tikiuosiu, būsi gera mergaite ir ateisi šiandien i mokykla-L
Aš:-Gal geriau neisiu;)
Nezinomas:- ir kodėl gi?-L
Aš:-nes joje mokosi tokie debilai kaip tu;))).
Daugiau jis neatrase, delko buvau jam dėkinga ir laiminga. Aš nesuprantu kodėl jam vapsie atrasau? Aj tiesiog ji ignorosiu.
Netrukus pradėjau ruoštis i mokykla. Šiandien gan šilta ir apsirengiau juoda sijoną kuris truputi aukščiu nei keliai,balta bliuskute ir juoda odinį švarkelį.
Makiažas buvo lengvas tiesiog blakstienas perbraukiau tušu ir lūpas lūpų blizgiu. Nežinau kodėl, bet šiandien uzsinoreja pasikeisti plaukus tad po pamokų nueiiu i kirpykla.
I mokykla ėjau peskom. Atėjus iskarto mane pasitiko Liza. Mes apsikabinom.
Ah pirma pamoka Istorija. Nuejau prie spintelės ir pasiemiau visko ko reikia pamokai. Suskambo skambutis.
Iejau i klase. Rimtai!? Vieta tik viena. Prie to kažkokio naujoko Louis. Susraukiau. Atsisedau šalia jo. Prasidejo pamoka.Gavau žinutę iš Lizos.
Liza:- oj kaip nuobodu:(((
Aš:- jooooo:(
Liza:-nekenciu prancūzų:'(
Aš:-man blogiau prie manęs sėdi naujokas:''''(
-Danielle!-subarė mokytoja.
-ko!?
-Pasidedi telefoną!-sušaukė mokytoja.
-arba kas?-pakeliau antaki.
-Arba eisi pas direktorių,-pasakė siektiek ramiau.
-Mhm issikandau,-nusivaipiau ir visi pradėjo zvenkt.
Ramiai sėdėjau kol Louis neuzmyne man ant kojos aš sucypiau siektiek.
-viskas, Danielle, pas direktorių!-sušaukė mokytoja.
-Aš čia kaltas,-pakėlė ranka Louis. Kažkas nori pabėgti iš pamokos
-Abu pas direktorių!-susuko mokytoja.
-pff ko aš ten nemacius, jus tik ir siuntinejat mane ten,-prunkstelejau ir isejom abu iš kabineto. Vistiek neisiu pas direktorių.
Praėjo dar 5 pamokos normaliai. Dabar 7 jau paskutine. Kūno kultūra. Na man ji patinka. Nesiskundziu.
Per kūno kultūra šiandien nebuvo mokytojo tad ji pavodavo Niall ir Louis. O jie gerai susidraugave pastebejau. Pagal jos turejom žaisti futbolą. Man jis patinka, nes gan gerai ji zaidziu.
Po pamokų nuejau i miestą ir nusidaziau plaukus:
Jie bent jau man atrodė gražiai.
Susimokejusi bei padekojusi išėjau iš grožio salono.Nauja dalis. Nesąmoningą...
YOU ARE READING
Narcotic (LTU)
RomanceMergina Danielle Camqbell jau 2-jus metus priklausoma nuo narkotiku. Apie tai žino tik jos draugai ir sese. Jie visi bando jai padėti atsisakyti, bet jai tai neišeina. Ar ji atsisakys narkotiku? Ar ras ta žmogų kuris gali jai padėti? O gal ji p...