8

16 4 0
                                    

*Po 2dienu*

Taigi pas mus šiandien turi atsikraustyti Tomlinsnon šeimyna.(jai ka tipo dabar yra šeštadienis, nes jau pameciau kelinta dieną turi buti)
Zinot kas nesąžiningiausa? Tai, kad kol irenks Louis ir Lottie kambarius jie turi miegot su kažkuriuo iš musu! Žinoma Evelina pasakė jog ji miegos su Lottie, o aš turesiu su Louis!! O Dylan? Ką Dylan jis vienas. Kaip noriu dingti iš čia. Uzsidejau ausines ir pasiemiau knyga kurių turiu tikrai gan daug. Jo mėgstu skaityti.

Skaičiau knyga kai išgirdau jog jie jau čia. Apsimeciau jog niek negirdziu. I mano kambri įėjo kažkas. Nekreipiau dėmesio toliau skaičiau.

Pasukau galva pamačiau Louis. Suurzgiau ir toliau skaičiau knyga.

-Nežinojau jog esi knygų griauzike,-nusijuokė Louis.

-Tu nieko apie mane dar nežinai,-pavarciau akis.

-Ej nevartyk akių,-jis susirauke.

-nesiraukyk raukšlių atsiras,-sumurmejau.

Bagiau skaityti knyga persirengiau i trenigus

-Kur eini?-paklausė Louis.

-Koks tau skirtumas?-paklausiau.

-pasakyk,-suzyze.

-Pabegiot,-susnypsciau.

-Saunuole, tau reikia pasportuoti žiauriai stora,-pasakė jis. Aš isizeidziau. Aš tikrai isizeidziau. Nežinau kodėl. Aš zinojau jog esu stora, bet nemaniau, kad Žiuriai stora.

Greit išėjau iš kambario. Begau bet kur ir atbegau vėl prie to ežero. Man čia tikrai labai patinka.

Atsisedau ant kranto. Prasedejau apie 3h kol išgirdau savo varda.

-Danielle, kodėl tu nesakei jog iseini!-susauke atjeas Dylan.

-Koks tau skirtumas?-sumurmejau.

-Didelis, vis dėlto aš tavi brolis ir tave mylių,-pasakė jis.

-Jai myletum nesielgtum taip šiurkščiai,-suurzgiau.

-Ah Atleisk, tiesiog as jaudomuos,-pasakė jis.

-Man nesvarbu,-atsistojau ir pradėjau kažkur bėgt.
Pribegau parkeli ir atsisedauant suoliuko. Man vis neišėjo Louis žodžiai ,,Tu žiauriai stora" ar tai tiesa?

Net nesupranta kaip, bet aš paskbinau Lizai. Ji iškart atsiliepė .

Liza:- klausau!

Aš:-Sveika norejau paklausti..... Ar .... stora?

Liza:-kas tau taip pasakė gulės po žemė gyvas! Soooo kas taip pasakė?

:-ne niekas iki

Pasakia ir numeciau ragelį. Dar begiojau ilgai kai prisiminiau jog šiandien yra vakarėlis pas Gabriela.

Ten ir nubegau.

Žinoma prisirukiau žolės. O ką? Nieko... Tiesiog Vaikščiojau ir visi buvo tokie Gražus banguoti(_wtf)

Grizau namo kai dingo narkotiku po veikis, bet vistiek dar jaučiasi.
Viskas stengsiuosi jų atsikratyti.

-Kur buvau taip ilgai?-paklausė Dylan kai ėjau i namus.

-Koks tjau skyrtums a?-žinoma apsimeciau prisiigerus daugiau nei iš tikro esu. Seip daug negeriau. Tik biski... Truputuka... Ne daug.... Gerai gerai isgeriau daugiau nei Biski. Tikrai. Tikrai.

Narcotic (LTU)Where stories live. Discover now