Su Lottie vaikščiojom po parduotuves ir tikrai gerai susibendravom pasakojau jai apie ta sapną. Ji pradėjo zvenkt kaip nesveika. Ji nepatikėjo jog aš buvau stora!
Grįžus namo tiesiog
Atsiguliau i lova ir užmigau.Ryte pabudau nuo sušikto žadintuvo. Nieko nelaukusi sviedžiau jį į siena.
-Ej ramiau biški,-išgirdau prikimusi Louis balsą.
-Jis pats prisiprašė,-prunkštelejau.
Jis nusijuokė.
-Kelkis jau gal?-paklausė.
-Nea miegučio dar noru(čia ne klaida taip turi buti),-nusisukau.
-Ei nespės susiruosti,-pasakė jis.
-galiu kad ir per 10min susiruosti,-prinkstelejau.-ir kodel tau įdomu?-paklausiau.
-lazinames, nesusiruosi per 10min,-pasakė.
-Lazinames,-pasakia.-iš ko?
-tu spręsk,-pasakė jis.
-Hmmmm okey jai laimesiu aš nuvesi i mokykla ir po mokyklos nuvesi kur nors pavalgyt,-syptelejau,- o jai pralaimsiu rinkis tu ką turesiu daryt,-pasakiau.
-Jai laimesiu aš būsi su manim visa dieną BE jokių savo draugu,-syptelejo. C'mon rimtai?!
-Argh gerai,-paspaudziau ranka jam.
-Turi 10min kurios prasideda dabar!-susuko ir nubegau i vone ruoštis.
Stengiausi viska daryti greitai...
Bet aš tiesiog uzklivau už kažko ir teskiausi... Auč skaudejo-Louis, pasiduotu, nes labai skaudžiai issitieskiu,-suurzgiaum
-reiškia laimejau!-susuko linksmai jis.
-hahaha kaip tau pasisekė,-sumurmejau. Man iš tikro skaudejo koja.
Susipratau jog dar guliu ant grindų greit atsistuojau. Man žiauriai skaudejo koja! Baigiau ruoštis.
-Tai ką laimejau?-paklause jis.
-Aha,-sumurmejau.
-Taigi visada turesi buti su manim ta prasme visa diena ir jokiu draugu tavo !-suriko
-Okey,-tingei istariau.
-Kita kart laimesiu,-sunsypsciau.
-Sėkmės,-mirktelejo.-gerai varysim i mokykla po 20min,-pasakė jis.
-gerai gerai,-sumurmejau.
Mokykloje bandžiau kaip nors susirasti Liza, bet Louis jis neleido eit niekur. Kodėl jis nori jog būčiau su juo visa diena!? Ohhh pagaliau skambutis!!! Nuejom i klase ir hehe Louis, niekur niera dvejų vietu kartu.
Louis suurzge.
-Gerai gali eiti dabar prie Lizos,-pasakė jis ir aš nuejau prie jos bei atsisedqu šalia.
Pagaliau baigėsi ši pamoka. Viska papasokojau Lizai ir ji suprato. Norėjau iseit iš klases, bet išgirdau už nugaros atsikrenkstima.
Atsisukus pamačiau Louis
-Ah pamirsau,-sumurmejau.
-Tai nepamiršk,-subarė.-einam,-pasakė jis ir mes isejom i lauką. Yes galesiu parukyt, nes mes uzejom už mokyklos.
Louis išsitraukė cigareta ir pradėjo rūkyti. Aš taip pat issitraukiau cigarete.
-Ej!-susuko Louis.
-Kas tau yra!? Leisk man parukyt ramiai bent jau,-paskutinį sakinį sumumremejau.
-Nieko man niera,-pasakė jis.
YOU ARE READING
Narcotic (LTU)
RomanceMergina Danielle Camqbell jau 2-jus metus priklausoma nuo narkotiku. Apie tai žino tik jos draugai ir sese. Jie visi bando jai padėti atsisakyti, bet jai tai neišeina. Ar ji atsisakys narkotiku? Ar ras ta žmogų kuris gali jai padėti? O gal ji p...