7

28 3 26
                                    

Iškart pranesu jog rašau su klaidom ir Tingiu jas taisyti nes ju žiauriai daug!

Ryte atsikeliau dar pries žadintuva. Bandžiau uzmigti, bet neibeisejo. Islipau iš lovos ir atlikau ryto rutina. Nusileidus i apačia papursyciavau. Netrukus išėjau iš namu. Nuejau i mokykla. Prie manęs priėjo Harry.

-sveika,šiandien vakarėlis pas mane 19 h,-syptelejo.

-labas, gerai,-taip pat syptelejau.

-Kokia tau dabar pamoka?-paklausė.

-Prancūzų, o tau?

-Dabar man vokiečių,-nusišypsojo.

-Gerai susitiksime per vakarėlį iki

-bye,-pasakė jis ir nuejo

Suskambus skambučiui nuejau i klase. Mokytojos dar nebuvo. Perzvelgiau klase ir vėl viena vieta šalia to debilo Tomlinson!?

Murmedama priekai i suolą ir atsisedau šalia to debilo. Net nežinau dėl ko mes pykstames?

*VAKARELIS*

Tik ėjusi i Harrysimo namus iskart patraukiau link alchoholio. Po kelių stiklinių kažkokio gėrimo nuejau i viršų.

-Sveika,-pasisveikino Chris kai tik ėjau i kambarį.

-Hello,-taip pat pasisveikinau ir syptelejau.

-Na jau ne, panelyt, negausi šiandien nieko,-įėjo ikambari Niall ir suėmė už mano rankos.

-Niall,-suzyziau.

-Aš tavo draugas ir tau padesiu atsisakyti narkotiku, suprask aš tik noriu gero,-syptelejo Niall.

-Nū, bet Niall, aš labai noriu,-suzyziau kaip mažas vaikas.

-nea, reik tave parvest namo, bet aš gėriau jau, šūdas,-nusikeike jis.

-Viskas gerai, Niall, aš pasistenksiu nepasiduoti pgundai,-mirktelejau.-Bet jai nusigersiu ne mano kaltė,-nusijuokiau.

-Ne taip irgi negerai,-jis ką mano mama?

-Gerai mama,-nusijuokem.

Jis nuėjo, o ką aš? Aš stengiuisi nepasiduoti pagundai! Velniop! Nuejau i tapti kambarį.

-Atleisk, Danielle nieko negausi Niall paliepimu!-snusijuoke Chris. Niall man kaip brolis ir aš ji myliu kaip broli! Aciu tau Niall...

Vakarėlį vistiek nusigeriau ir grizau namo.

*Po mienesio*

Žinot ką? Viskas uzkniso! Mama,brolis(taip aš turiu brolį) Louis ir dar kažkoks pedofilas! Ir ką aš padariau? Zinoma vartojau kakoina,žole ir tabletes!

Mama, mums (bent jau man) nieko nesakė jog ji turi vaikiną! Ir netrumpai jau visus metus! Mes s Evelina jadinames kai ji negrįžta laiku iš darbo ir nekėlė Ragelio, o ji? Ji būna su tuo Bernu kažkokiu!

Brolis? Jis viska sužinojo jog aš esu priklausoma nuo narkoriku įskaitė man morala grasina pasakyti mamai ir dar nesikalba su manimi jog nepasakiau anksčiau! Nekenčiu jo!

Narcotic (LTU)Where stories live. Discover now