AudreyΤο επόμενο πρωί, πριν ανοίξω τα μάτια μου, νιώθω τα χέρια του Charles τυλιγμενα γύρω μου και τον ήλιο να χαιδευει με τις πρωινές του ακτίνες το σώμα μου. Σηκωνομαι προσεκτικά από το κρεβάτι προσεχοντας να μην τον ξυπνήσω και κατευθυνομαι στην ντουλάπα μου ώστε να διαλέξω τα ρούχα που θα φορέσω σημερα. Θέλω να κάνω καλή εντύπωση από την πρώτη μέρα στους καινούριους συναδέλφους, ώστε να με σέβονται και να με παίρνουν στα σοβαρα, οπότε μου παίρνει αρκετή ώρα να βρω το σύνολο που θεωρώ ιδανικό για την περίσταση. Πρέπει να είναι κάτι όμορφο και κομψό αλλά ταυτόχρονα ούτε πολύ σεμνό ούτε πολύ σέξι. Σίγουρα δύσκολη επιλογή. Μετά από αρκετή σκέψη, αφου εχω ψαξει σε ολη μου την ντουλαπα και εχω δοκιμασει πανω απο εικοσι διαφορετικους συνδυασμους ρούχων, καταλήγω να φοράω μια μαυρη pencil φούστα μια παλάμη πάνω από το γόνατο συνδυασμένη με ένα κατακόκκινο πουκάμισο, στο οποίο έχω αφήσει ανοιχτά τα δύο πρώτα κουμπιά. Νομίζω ότι επιτέλους τα κατάφερα, κι ότι μου πηγαίνουν παρά πολύ. Βουρτσιζω στα γρήγορα τα ίσια καστανοξανθα μαλλιά μου και αφου είναι πρωί, αποφασίζω να βαφτω σε πιο γηινες αποχρώσεις. Λιγη μασκαρα με καφετι σκια νομίζω ότι είναι ενταξει. Αφου το σκέφτομαι λίγο προσθέτω και το κατακοκκινο κραγιον μου και νομιζω οτι ειναι ο,τι πρεπει για την περίσταση κι ότι αναδεικνύει το σχήμα των χειλιών μου. Αφου χαμογελάω στον εαυτό μου που αντικρίζω στον καθρέφτη το μυαλό μου ταξιδεύει στη σημερινή ημέρα. Μπορει πλεον να μην ειμαι εντελως απειρη αλλα εχω πολυ αγχος για σημερα. Αφου καταφερνω να ηρεμησω καπως τον εαυτο μου λεγοντας μου οτι θα τα παω τέλεια, φοραω τις μαυρες μου γοβες, παίρνω ένα τσαντάκι, δίνω ένα βιαστικο φιλί στον Charles που κοιμάται ακόμα στο κρεβατι μας και ξεκινάω για το στούντιο!
Μόλις φτάνω, παρκάρω το αμάξι μου απ' έξω και κατευθυνομαι προς το εσωτερικό του κτιρίου. Πρόκειται για ένα τεράστιο κτίσμα με πολλά παραθυρα, και προσεγμένη διακόσμηση που το κάνει να δείχνει πολύ επιβλητικό. Κατευθυνομαι προς το γραφείο που μου είχαν εξηγησει στο τηλέφωνο και φτάνοντας απ' έξω δίνω το όνομα μου στη γραμματεία, η οποια μου ζητάει να περιμένω για λιγο και μου προτινει να καθισω σε έναν καναπέ που βρίσκεται εκεί. Στο χώρο αναμονής επικρατεί πολλή ησυχία και ειμαι το μοναδικο άτομο σε ολόκληρο το δωμάτιο οποτε αφού καθισω, παρατηρω μια στιβα με περιοδικα κατω απο το μικροσκοπικο τραπεζακι και πιάνω ένα στα χέρια μου για να το ξεφυλλίσω.
Μετά από λίγη ώρα, βλέπω να πλησιάζουν προς το μέρος μου, ο παραγωγός και ο σκηνοθέτης της ταινίας, τους οποίους φυσικά και αναγνωρίζω, αφού δεν είναι καποιοι τυχαιοι αλλά άτομα με μεγάλα ονόματα και γνωριμίες στο χώρο της Σόου Μπιζ, με αρκετή εμπειρία και πολλές επιτυχημένες δουλειές. Μόλις με βλέπουν με πλησίαζουν και μου συστηνονται. Κατι που θεωρω περιττο μια και ο καθενας θα τους αναγνωριζε αλλα το εκλαμβανω ως κινηση ευγενείας. Ο πρώτος ονομαζεται Axel και ο δεύτερος David,αλλά προτιμάει να τον φωνάζουν Dave όπως μου λέει χαμογελώντας μου γλυκά. Μου φαίνονται ήδη και οι δύο ιδιαιτερα συμπαθητικοι, και σίγουρα θα ήταν χαρα μου να συνεργαστώ μαζί τους.
YOU ARE READING
Hollywood Love/Romance-4-ever
Teen FictionΤι γίνεται όταν μπερδεύουμε το μίσος με το πάθος? Την σωματική έλξη με την αγάπη? Την ευτυχία με τη δυστυχία? Οι πρωταγωνιστές μας, από την πρώτη τους συνάντηση, ήξεραν ότι δεν αντέχει με τιποτα ο ένας τον άλλο. Ή μήπως τελικά τα φαινόμενα απατούν...