Audrey
Επιστρέφω στο σπίτι για μια ακομα φορα, με τα νεύρα μου εντελώς τσιτωμενα. Φωνάζω το ονομα του Charles αλλά δεν παίρνω απάντηση. Αυτό σημαίνει ότι έχει ήδη γυρίσει στο σπίτι του να ετοιμαστεί για το νοσοκομείο αφού όπως μου είχε αναφέρει έχει βραδινή βάρδια. Βλέπετε, είναι γιατρός και μάλιστα πολύ επιτυχημένος. Εννοείται πως χαίρομαι πολυ που η καριέρα του πηγαίνει τόσο καλά, αλλά μου λείπει. Εύχομαι να μπορούσα να περνάω περισσότερο χρόνο μαζί του, κάτι αδύνατο εξαιτίας της επαγγελματικής σταδιοδρομίας και των δύο μας.
Σκεπτόμενη Αυτά, αποφασίζω να κάνω ένα ζεστό αφρόλουτρο με αιθέρια έλαια, προκειμένου να διώξω από πάνω μου τα νεύρα που μου προξένησε ο ακατανομαστος. Μόλις βυθιζω το κεφάλι μου στην μπανιερα νιώθω αμεσως πιο ηρεμη, αλλά την επόμενη στιγμή ακούγεται ο ήχος μηνύματος από το κινητο μου. Το έχω ακουμπήσει στον νιπτήρα όποτε τεντωνομαι για να το πιάσω και μόλις τα καταφέρνω βλέπω ότι έχω μήνυμα από τη φίλη μου τη Jessie. Γραφει ότι έχει όρεξη για ποτό σήμερα και οτι θα έρθει από δω σε μισή ώρα για να ετοιμάστουμε μαζί. Εννοείται ότι δεν της περνάει καν από το μυαλό να ρωτήσει αν θέλω κι εγώ να πάμε. Ειναι ήδη σιγουρη ότι θα συμφωνησω.
Μόλις που έχω προλάβει να βγω από την μπανιέρα αποχαιρετώντας τη χαλάρωση μου, όταν ακούω να χτυπάει το κουδούνι. Φοράω βιαστικά το μπουρνούζι μου και κατευθύνομαι προς την πόρτα. Ανοίγοντάς τη, αντικρίζω το χαμογελαστό πρόσωπο της αγαπημένης μου φίλης, την οποία έχω να δω σχεδόν μία εβδομάδα και ομολογώ ότι μου έχει λείψει πολύ.
-Τι κάνεις αγάπη μου? Χαθήκαμε!
Αναφώνει μόλις με βλεπει και πέφτει αμέσως στην αγγαλια μου. Μπορεί μια εβδομάδα να μην θεωρείται πολύς καιρός από την τελευταία φορά που έχεις συναντήσει κάποιον αλλά για δύο άτομα που έχουν μεγαλώσει περνώντας καθημερινά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους μαζί, φαντάζει αιώνας!
-Κι εμένα μου έλειψες πολυ Jessie μου!
Της λέω τη στιγμή που γεμίζει τον καναπέ μου με ένα σωρό ρούχα και αξεσουάρ που έχει φέρει για να φορέσουμε απόψε. Τα δικά της ρούχα πάντα ήταν πιο τολμηρά σε σχέση με τα δικά μου. Προσωπικά προτιμάω κάτι πιο ήσυχο και κομψό, σε αντίθεση με τη φίλη μου που της αρέσει να προκαλει εγκεφαλικά στους γύρω της. Αφού περιποιουμαστε τα μαλλιά μας σχηματίζοντας ανάλαφρες μπούκλες, προσπαθούμε να αποφασίσουμε τι θα φορέσουμε. Τα ρούχα που έφερε η Jessie ειναι όλα υπέροχα αλλά όχι κάτι που θα επέλεγα για μενα. Μετά από πολύ ψάξιμο, καταλήγω σε ένα μαύρο στενό φόρεμα που πιστεύω ότι αναδεικνύει τις καμπύλες μου, με τιράντες και ντεκολτέ ανοιχτό οσο χρειάζεται. Η Jessie κατέληξε σε ένα μωβ κορμάκι, αρκετά σέξι και ανοιχτό στο στηθος με μια στενή κολλητή ροζ φούστα. Της πήγαινε απίστευτα! Αφού βάλαμε τις τελευταίες πινελιές στο ντύσιμο μας, μπήκαμε στο αυτοκίνητο μου και ξεκινήσαμε για το στέκι μας, το Angel's club.
YOU ARE READING
Hollywood Love/Romance-4-ever
Teen FictionΤι γίνεται όταν μπερδεύουμε το μίσος με το πάθος? Την σωματική έλξη με την αγάπη? Την ευτυχία με τη δυστυχία? Οι πρωταγωνιστές μας, από την πρώτη τους συνάντηση, ήξεραν ότι δεν αντέχει με τιποτα ο ένας τον άλλο. Ή μήπως τελικά τα φαινόμενα απατούν...