Alexander
Ανοίγω τα μάτια μου και διαπιστωνω οτι έχω έναν τρομερό πονοκέφαλο. Μόλις καταφέρνω να συγκεντρώσω τις σκέψεις μου, επεξεργάζομαι το δωμάτιο γύρω μου και καταλαβαίνω οτι βρίσκομαι γυμνός σε ένα μέρος που δεν έχω ξαναδεί με μια άγνωστη γυναίκα να κοιμάται δίπλα μου. Ισως καποιος αλλος στη θεση μου να ειχε αναστατωθει με αυτη την κατασταση αλλα για μενα δεν ειναι κάτι πρωτογνωρο. Το κεφάλι μου με πεθαίνει και δεν θυμαμαι τιποτα απο την προηγουμενη βραδια. Υποθέτω ότι χθες που είχαμε βγει με τα παιδιά αφού ήπια πάλι υπερβολικα πολυ, βγηκα εκτος ελεγχου και κατέληξα με το πρώτο εμφανισιμο θυληκο που βρήκα διαθεσιμο, στο κρεβάτι. Ξανα! Με δυσκολία σηκωνομαι και ψάχνω να βρω τα ρούχα μου που βρίσκονται διασκορπισμένα παντού. Μάλλον κάποια είχε υπερβολική όρεξη χθες. Αφου μετα απο λιγη ωρα καταφερνω να τα συγκεντρωσω, φεύγω στις μύτες των ποδιών μου προσπαθώντας να μην ξυπνήσω την κοπέλα που κοιμαται βαθια στην κρεβατοκαμαρα. Όσο πιο ήσυχα μπορω, ανοιγω την πορτα, βγαινω εξω και αρχιζω να κατεβαινω τα σκαλοπατια του σπιτιου. Ευτυχώς τα κατάφερα και Δεν ξύπνησε, εξαλλου πλέον είμαι πολύ έμπειρος στο να φευγω χωρίς να με καταλαβαίνουν. Έχω βρεθεί πολλές φορές στη συγκεκριμένη θέση από όταν πρωτοξεκινησα την καριέρα μου και πλέον έχω σιγουρευτεί ότι τα πρωινά μετά από τις νύχτες πάθους είναι πολύ άβολα και γι αυτό κανω ό,τι μπορώ για να τα αποφύγω.
Φτάνω λοιπόν στην αμαξαρα μου, μια καμπριο πορσε την οποία μόλις ειχα δει την ερωτεύτηκα και την αγόρασα την ίδια κιολας μέρα, και κατευθυνομαι στο σπιτι μου πριν προλάβει και με αποθανατισει με τη φωτογραφική του μηχανή καποιος από τους παπαρατσι και διαρρεύσει η νυχτερινή μου ζωή στα social media. Ήδη οι φήμες που εχουν κυκλοφορήσει για μενα δεν ειναι οι καλύτερες αλλά τις διεψευσα με τη βοήθεια του management. Φτάνοντας στο σπίτι μου, ψαχνω να βρω το τηλεχειριστηριο μου, πατάω το κουμπι και περιμενω να ανοίξει η εξωτερικη πύλη. Περνάω από την πισίνα που υπάρχει στον κήπο μου, στον οποιο μου αρεσει να περναω τον ελευθερο μου χρονο ηρεμώντας και χαλαρώνοντας μετά από μια κουραστική μερα και φτάνω στο πάρκινγκ. Παρκάρω το αυτοκίνητο μου σε μια κενή θέση ανάμεσα στα υπόλοιπα αμάξια μου, χτυπαω το κουδουνι του σπιτιου μου και φυσικα ανοιγει η Alice. Εξαιρετικα. Ελπιζω να δικρινατε την ειρωνια. Η Alice ειναι η αγαπημένη μου οικονομος και να πω την αληθεια τη νιώθω σαν μητέρα μου. Αυτή είναι που με μεγάλωσε όταν οι βιολογικοί μου γονείς με αμελουσαν λειποντας εβδομάδες Ίσως και μήνες για δουλειές στο εξωτερικό. Επομένως, ο δεσμός που έχω αναπτύξει μαζί της είναι πολύ ισχυρός και η αγάπη μου γι αυτή ακόμα πιο δυνατή. Αλλά σίγουρα δεν της αρέσει να γυρνάω ξημερώματα ακόμα κι αν ξερει ότι κοντεύω πλέον τα τριάντα.
STAI LEGGENDO
Hollywood Love/Romance-4-ever
Teen FictionΤι γίνεται όταν μπερδεύουμε το μίσος με το πάθος? Την σωματική έλξη με την αγάπη? Την ευτυχία με τη δυστυχία? Οι πρωταγωνιστές μας, από την πρώτη τους συνάντηση, ήξεραν ότι δεν αντέχει με τιποτα ο ένας τον άλλο. Ή μήπως τελικά τα φαινόμενα απατούν...