Audrey
Μόλις μπαίνω στο σπίτι μου κλείνω την πόρτα και κατρακυλαω πάνω της μέχρι που κάθομαι στο πάτωμα σκεπτόμενη τα όσα συνέβησαν. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι τόλμησε να με φιλήσει αυτός ο αχρείος. Και ακόμη περισσότερο εκνευρίζομαι που για λίγα δευτερόλεπτα το απόλαυσα και δεν τον έσπρωξα κατευθείαν από πάνω μου. Με τον Charles τι θα κάνω? Θα του το πω η θα το κρατήσω κρυφό? Μετά από λίγη σκέψη, αποφασίζω ότι δεν ήταν τίποτα σημαντικό που χρειάζεται να του αναφέρω, και ότι μάλιστα θα ήταν καλύτερο να το ξεχάσω κι εγώ. Σαν να μη συνέβη ποτε. Αφού δίνω ένα φιλί στο μέτωπο του Charles που κοιμάται ακόμη ήρεμος στον καναπέ, πηγαίνω να συνεχίσω τον ύπνο μου, αποφασισμένη να θάψω αυτή την ανάμνηση μέσα μου, σαν να μη συνέβη ποτε.Το επόμενο πρωί ξυπνάω από τον ήχο του ξυπνητηριού μου, και αφού περάσω από το μπάνιο για την πρωινή μου ρουτίνα, πηγαίνω στην κουζινα όπου παρατηρώ ένα δίσκο με ζεστό καφέ και πρωινό. Χαμογελάω σ'αυτή τη ζέστη χειρονομία και εντοπίζω ένα χαρτάκι που γράφει "Σ'αγαπάω πολύ, Charles". Αυτός ο άνθρωπος μπορεί να γίνει πολύ γλυκός όταν θέλει. Αφού απολαμβάνω τις λιχουδιές που μου ετοίμασε, ντύνομαι για να πάω στη δουλειά. Όσο βρίσκομαι μέσα στο αυτοκίνητο μου, αναρωτιέμαι πως θα μπορούσε να είναι η συμπεριφορά του Alexander μετά τα χθεσινά. Ελπίζω να εχει καταλάβει ότι βρισκόμουν σε μια στιγμή αδυναμίας και να μην μου αναφέρει κάτι.
Όταν εισερχομαι στο κτήριο οπου γίνονται τα γυρίσματα, χαιρετάω τους συναδέλφους μου και ευτυχώς εκείνος δεν φαινεται να έχει έρθει ακόμα. Αφού η κομμώτρια και η στυλιστρια με ετοιμάζουν κατάλληλα για τη σκηνή που χρειάζεται να τραβήξουμε, βλέπω έτοιμο και τον Alexander στο πλατό, ο οποίος μόλις με παρατηρεί με καλημεριζει και με ρωτάει αν μπορούμε να πάμε λίγο παραπέρα να με ρωτήσει κάτι σημαντικό. Ενώ με λούζει κρύος ιδρώτας για τις χθεσινές πράξεις μου προσπαθώ να το παίξω χαλαρή και δέχομαι να τον ακολουθήσω.
-Audrey, σχετικά με χθες... κομπιάζει.
- Τι έγινε χθες? Κανω την ανηξερη.
-Ξέρεις πολύ καλά. Εγώ είχα μεθύσει, όχι εσύ. Λεει ήρεμα.
-Δεν έγινε κάτι σημαντικό. Συνεχίζω.
-Επειδή δεν μου αρέσει αυτό το παιχνιδάκι, θα ειμαι ξεκάθαρος μαζί σου. Τι συνέβη χθες το βραδυ? Το τελευταίο που θυμάμαι είναι να ερχομαι κάτω από το σπίτι σου και μετά κενό. Αυτό σημαίνει ότι δεν θυμάται τίποτα? Υπεροχα.
-Τιποτα σημαντικό. Απλά ήρθες και μου έστειλες μήνυμα να κατέβω κάτω. Όταν σε είδα καταλαβα ότι είσαι σε άσχημη κατάσταση και έστειλα μήνυμα από το κινητό σου στον Tom να έρθει για να σε γυρίσει στο σπίτι. Δεν υπήρχε περίπτωση να σε αφήσω να γυρίσεις μόνος σου στην κατάσταση σου. Του απαντάω σχεδόν την αλήθεια, παραλείποντας το φιλί. Καλυτερα να μην το μάθει.
-Θα σε πιστέψω προς το παρόν, αν και νιώθω ότι κάτι μου κρύβεις. Μας βγήκε κι έξυπνος τρομάρα του.
-Ας μην ήσουνα πίτα, να ήξερες τι σου γίνεται. Του απαντάω εκνευρισμένη για ακόμα μια φορά, όταν ακούμε τον Dave να μας φωνάζει για να ξεκινήσουμε.Η σημερινή σκηνή διαδραματίζεται στο μπαλκονι ενός πολυτελούς κτηρίου, όπου οι πρωταγωνιστές συναντιούνται για πρώτη φορά. Με τον Alexander είμαστε αρκετά σοβαροί και καταφέρνουμε επιτέλους να συμπεριφερθούμε σαν επαγγελματίες, και έτσι το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο. Ωστόσο, τελευταία στιγμή ο Dave, μας ζητάει να γυρίσουμε και μια μετέπειτα σκηνή που διαδραματίζεται στο ίδιο μέρος. Ωστόσο, αυτή η σκηνή είναι πιο... juicy. Εφόσον είναι μεταγενέστερη η σχέση μεταξύ των πρωταγωνιστών έχει εξελιχθεί, και ζουν τον έρωτα τους κρυφά από όλους. Έτσι, συναντιούνται οι δύο τους στο ίδιο μπαλκόνι που είχαν πρωταγωνιστεί, και μετά από τους απαραίτητους διαλόγους καταλήγουν να φιλιούνται παθιασμένα. Δεν το πιστευω οτι θα καταλήξω πάλι να φιλιεμαι μαζί του. Το σενάριο καλα τα λέει, αλλά πως θα τα υλοποιήσουμε στην πραγματικότητα? Εγώ είμαι υπερβολικά νευρική, με αποτέλεσμα να γυρνάμε τη σκηνή ξανά και ξανά, καθυστερωντας έτσι ευτυχως να φτάσουμε στο σημειο φιλιού. Νιωθω ακόμα πιο άβολα μετά από ότι έγινε χθες, ακόμα κι αν δεν θυμάται τίποτα να τον ξαναφιλησω. Από την άλλη ο Alexander είναι αρκετά χαλαρός. Για να μην πω ότι το ευχάριστιεται κιολας. Ωστόσο, κάποια στιγμή, όσο κι αν το καθυστέρησα έρχεται το σημείο που φοβόμουν.
- Μου έλειψες Lisa. Μου λεει, παίρνοντας ένα λάγνο βλέμμα.
-Κι εμένα Cameron. Πολύ! Τώρα είναι και το δικό μου ύφος είναι πολύ ερωτικό. Χωρίς να χάσει δευτερόλεπτο, τα χείλη του Alexander-Cameron βρίσκονται πάνω μου για ακόμη μια φορά, και νιώθω τη φωτιά να ξαναναβει μέσα μου. Πιο έντονα από ότι την πρώτη φορά. Ανταποκρινομαι αμέσως, και εισχωρω εγώ αυτή τη φορά τη γλώσσα μου στο στόμα του. Ειμαι ανυπομονη και το εξερευνω. Νιωθω τα χέρια του να κατευθύνονται στη μέση μου, ενώ η γλώσσα του παίζει με τη δική μου, και με ανεβάζει στο κάγκελο του μπαλκονιού τυλίγοντας τα πόδια μου γύρω του. Συνεχίζουμε να φιλιομαστε με πολύ πάθος, βγάζοντας όλη την ένταση μας. Εξάλλου, ποιος θα μας παρεξηγήσει? Για αυτά τα λεπτά είμαστε απλά ηθοποιοί που παίζουν το ρόλο τους σωστά. Όμως το απολαμβάνω τόσο πολύ. Τα χείλια του, αν και με φιλαν άγρια, τα νιώθω τόσο απαλά ενάντια στα δικα μου. Ιδιαίτερα τη στιγμή που τα δόντια του γδέρνουν το κάτω χείλος μου, μου ξεφεύγει ένα απαλό βογγητο. Ελπίζω να μην το άκουσε κανείς αυτό... Τώρα τα χείλη μας κινούνται πιο αργα, και καταλαβαίνω ότι έρχεται δυστυχώς η στιγμή που πρέπει να σταματήσουμε όταν ακούγεται το χαρακτηριστικό 'cut' και χωριζομαστε, ενώ με αφήνει να πατήσω στα πόδια μου, τα οποία τρέμουν από το παθος του φιλιού Αυτό σίγουρα ήταν έντονο... σκέφτομαι, και νιώθω την ανάσα του Alexander στο λαιμό ενώ ψιθυρίζει στο αυτι μου.
-Αυτό ήταν καλύτερο από το χθεσινό μωρό μου.
Ο τρόπος που η λέξη μωρό μου ξέφυγε από το στόμα του με αναστάτωσε ακόμα περισσότερο. Αυτός ο άντρας είναι σίγουρα φωτιά. Αλλά για μισό λεπτό. Από το χθεσινό? Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι θυμήθηκε? Σκέφτομαι και αναστατωνομαι με διαφορετικό τρόπο αυτή τη φορά... Όχι τόσο ευχάριστο.
YOU ARE READING
Hollywood Love/Romance-4-ever
Teen FictionΤι γίνεται όταν μπερδεύουμε το μίσος με το πάθος? Την σωματική έλξη με την αγάπη? Την ευτυχία με τη δυστυχία? Οι πρωταγωνιστές μας, από την πρώτη τους συνάντηση, ήξεραν ότι δεν αντέχει με τιποτα ο ένας τον άλλο. Ή μήπως τελικά τα φαινόμενα απατούν...