[Part 1]

81 3 1
                                    

Aku sekarang berada disebuah sekolah yang bernama 'Seoul HighSchool' dimana aku menambah ilmu dan belajar.

Sekarang ni waktu rehat, aku dan dua orang chingu aku iaitu Jung Sheril dan Kim Dira berada dikelas aku. Aku, sheril dan dira sedang berbincang tentang majlis yang kami hendak dilakukan pada bulan hadapan. Bukan bulan depan tetapi akhir tahun.

Aku berada ditempat duduk aku sedang berbual bersama chingu aku.

Yeonie:Nak bawak siapa bila majlis nanti?

Sheril:Kita bawa satu sekolah nak?

Yeonie:Agak-agak la...-_-

Dira:Merapu la kau ni sheril. Kita bawak satu kelas kita. Nak?

Yeonie:Aku setuju!

Sheril:Hmmm...yelah2! Aku setuju.

Semasa mereka sedang rancak beroperasi tetiba 2 orang namja yang hensem dan juga dikenali oleh semua perempuan sedang menuju kesini.

Jungkook:Hai! Hai sheril!

Sheril:Hai jungkook oppa!♡

Jungkook:Korang buat apa ni?

Jimin:Ha'ah. Macam best je.

Yeonie:Kita nak----

Belum aku habiskan kata-kata aku tadi, sheril sudah memotong. Tendang ang! -_-#

Sheril:Kita nak buat satu majlis akhir tahun ni. Hehehehe...

Yeonie:Menyebuk jelah.

Dira:E-ermmm...jimin oppa nak join tak?

Yeonie:Ni lagi sorang!

Sheril dan dira ni kenapa? Deman sebab cinta monyet pandang pertama ke apa?

Rasa nak picit-picit diorang berdua ni! Ishhhh... Nasib dorang berdua chingu2 aku. Kalau tak dah lama aku tolak diorang dari tingkat bangunan atas terjun kebawah.

Yeonie:Chingu2 sayang saya sekalian, boleh tak jangan mengada...

Jungkook:Korang nak ajak kitorangkan?

Jimin:Kami ok je nak datang.

Jungkook:Betul betul betul.

Sheril/Dira:Oppa janji tau! Tak boleh ingkarkan!

Yeonie:*Diorang ni-_-#*

Jungkook/Jimin:Nae. Oppa janji! K la...oppa pergi dulu. Bye!

Sheril/Dira:Bye! //lambai tangan//

Selepas jungkook dan jimin bereda, sheril dan dira juga lambaikan tangan dia. Aku pulak mendegus kasar lalu memeluk diri aku.

Mereka berdua pandang aku, lalu buat aegyo face mereka. Ishhh...mesti ada sesuatu ni. Geli aku tengok aegyo face mereka.

Yeonie:Hah? Nak apa tengok aku dengan muka macam tu?

Sheril:Yeon boleh tak kita bawa boyfriend kita sekali bila majlis tu?

Dira:Boleh la boleh la...

Yeonie:Ermmm...tapi...

Sheril/Dira:Buing buing //aegyo//

Yeonie:Haihhh...nak buat macam mana. Mengaku kalah jelah yeonie. Baiklah chingu-chingu sayang, kamu boleh bawak namjachingu korang tu datang majlis ok?

Sheril/Dira:Gomawo! Love you yeonie.

Yeonie:Ewwww! Tapikan...

Sheril:Tapi apa?

Yeonie:A-aku, tak a-ada....

Dira:Tak ada namjachingu?! OMG!

Yeonie:Macam kau tau aku tak ada namjachingu?

Sheril:Seriously a.k.a serious kau tak ada namjachingu?!

Yeonie:Yelah! Aigoo....

Aku sorang je yang tak ada namjachingu, nak buat macam mana? Takdir aku. Lain la Jung Sheril dan Kim Dira tu, ada dah namjachingu diorang singgah kesini tadi. Terima jelah yeonie oi...

-to be continue-

================================================================================================

Aip! Yehet! Hey guys, thanks for read my First part of 'my crush'. Just wait for a second part. Plz Vote and komen ok? Maaf kalau tak best. Otak author pun hilang lari kemana pun author tak tau. K la...bye!♡

My CRUSH (Bts Taehyung ff)Where stories live. Discover now