Taehyung mula melangkah menuju kearah meja kosong yang berada ditepi yeonie.
Setelah taehyung melabuhkan punggungnya diatas kerusi dimeja disebelah yeonie, yeonie perlahan-lahan memandang kearah taehyung.
Taehyung yang akan perasan yang yeonie melihatnya,taehyung cepat-cepat memandang muka yeonie. Taehyung memberikan yeonie senyuman petaknya dengan mesra.
Yeonie blushing lalu beralih arah buku latihannya semula.
Taehyung yang berada ditepinya menendang kecil pada kaki meja yeonie. Yeonie mula beralih kearah taehyung semula. Taehyung mengangkat kertas yang telah ditulis sesuatunya pada yeonie.
Hey awak, rehat ni tunggu saya tau. Kita rehat sama-sama eh? Kalau awak taknak juga, saya akan paksa awak sampai awak rehat dengan saya.^□^
Yeonie pula hanya melihat semula pada buku latihannya yang terdapat diatas meja.
Apa masalah dengan mamat ni? Aku rasa nak tumbuk-tumbuk je dia ni! Tapi...nevermind, comey gak mamat tu. A-apa nama dia eh? Hah, Kim Taehyung. Dia nak agak aku rehat ke? Nevermind la...
##############################################Skip##############################################Kringgg!
Lonceng bunyi! Sudah rehat! Yeahhhh! Aku nak gi kantin dulu ah! Wait...tak boleh la, taehyung tu suruh tunggu! Tak kesah la...bukan penting sangat rehat dengan dia, aku gi dulu eh!
Belum sempat yeonie hendak lari dari mejanya, tetiba seseorang menahannya dengan cara menarik baju lengan dia. Yeonie memandang belakang.
Holy Shitue! Kenapa kau...?!
Terdapat taehyung sedang menahan dia. Taehyung memandang yeonie dengan evil smile dia. Tah apa la dia nak ni.
Taehyung:Kau nak lari eh? Kan aku suruh tunggu...
Yeonie:Kau nak apa fvck!
Taehyung:Watch your mouth my such a cuteness lady. Kan aku kata nak rehat dengan kau...
Yeonie:Tak mau!!
Taehyung:Duduk kat sini.
Yeonie memandang tajam kearah taehyung apabila yeonie terduduk disebabkan paksaan taehyung itu.
Taehyung:Kau tunggu sini! Kalau kau lari...dompet kau ni jadi mangsa. Hohoho...
Holy moly poly shitue!!! Macam mana dia boleh dapat dompet aku dari poket aku?!
Yeonie:Yahhh!
Taehyung:Bye...tunggu situ tau! Nanti dompet kau bankrup pulak...
4 minit 48 saat...
Budak tu akhirnya muncul gak! Siap sedia nak tumbuk perut dia bagi kempis! Muahahahaha //evil laugh//
Taehyung mengeluarkan dompet yeonie lalu melambaikan-lambaikan depan muka yeonie. Yeonie segera bangun lalu merampas balik dompetnya itu. Setelah berjaya merampas balik dompetnya, aku membuka dompet aku.
What the fvck!
Semakin sikit duit aku! Aku melihat taehyung... Taehyung hanya meletakkan jus epal dan dua bungkus roti keatas meja aku.
Yeonie:Yahhh! Kau guna duit aku ke?
Taehyung:Sikit je...
Yeonie:Berapa?
Taehyung:E-eurmmm...hah! 15000won.
15000won? Bukan sikit tu! Kau memang nak aku cincang kau ke taehyung?! Habis duit aku dia guna...baik aku lari je dari tempat aku ni!
Taehyung meletakkan kerusi ditepi meja aku lalu duduknya. Dia membuka pembalut roti lalu memakan roti itu.
Taehyung:Apa lagi? Makan la...penat-penat aku pi beratur! Dah la banyak peminat perempuan kerja aku tau...
Yeonie:Eleh...perasan!
Taehyung:Betullah!
Elok-elok aku dan si taehyung ni bertengkar tetiba dua orang menuju kearah kami.
-to be continue-
================================================================================================
Aip! Yehet! Akhirnya author dah berjaya update part 5...Sorry klu pendek sangat and sorry tak best. Puasa la kan...mesti lah tak larat ni. Malas nak update...tengok la hari lain...kalau boleh saya update lagi! Bye....sayang reader ff ni! ^3^ ~♡
YOU ARE READING
My CRUSH (Bts Taehyung ff)
FanfictionTaehyung:Nak apa? Yeonie:Aku sukakan kau! Please read my fanfiction for know about behind the scene of this story...