MULTIDE Masal'in kombini
Arkadaşlar bi şans daha verdiğiniz için çok teşekkür ederim...Odamdan eşyalarımı topluyordum saate baktiğimda 18:53'ü gösteriyordu sonunda kiyafetlerim bitmişti. Hepsini bavuluma yerlestirmistim. Okulumuz için Istanbul a gidecektik kızlarla. Yarın sabah 08:15'de havaalanında olmamız lazımdı. Biletleri çoktan kesmistik. Daha önce Istanbul a kızlarla 1 haftaliğina gitmiştik tatile.
Ve o gece gitmemizin sonuncu gecesi barda bi olay olmuştu. Tabiiki o olayın nedeni bendim. Ben dans ederken bi adam bana zorla dokunmaya kalkmıştı. Bende adamın kafasında bira şişesini kirmistim. Ordaki bi çocukta beni geri çekip adama iki yumruk geçirmişti. Ve benim elimden tutup beni ordan götürmüştü. Resmen hayatımı kurtardı diyebilirim size.
➖SABAH➖
Saat 06:00 da alarmın sesiyle uyandım ve hemen koşarak kızları uyandırmaya gittim. Hemen kalktılar. Bende odama geri dönüp banyoya geçtim ve rutin işlerimi hallettim. Akşamdan hazırladığım kiyafetlerimi giydim (multide). Kızlarla kahvaltı yapmadık çünkü bütün yiyecekleri kedi köpeklere yedirdik. Kızlarda kalkip giyinmislerdi. Bende makyajımı ve saçlarımı yapmaya başladım. Saçlarımı salaş topuz yaptım. Makyajımı da rimel eyeliner ve dudak rengi rujumla tamamladım. Ayakkabimi giyip kızları kapının önünde beklemeye başladım.
"Hadi artık ağaç oldum burda" diye bağirdim. Rüya da bana
"Tamam be amma sabirsizsin" diye bağırdı.
"Lan siktir yarım saattir bekliyorum" diye bağirdim.
"Eben sikildi sanırsın Masal abartma" diye bağırdı Elena.
"Evet sikildi ama sizi beklemekten sikildi"
Yarım saat nedir ya. Şükür ki geldiler sonunda ve çıktık. Uçağın kalkmasina 40 dakika vardı ve havaalanına son 30 dakika kaladan sonra almıyorlar. Kızlarla hemen taxi çevirip bindik. Nereye gideceğimizi de söyledik ve gazı kökletirip yola çıktık.
Hatay'a ailemin öldüğü şehire son kez bakıp veda ettim. Ailem aklıma gelince sağ gözümden bi damla yaş düştü. Hemen elimin tersiyle sildim.
Havaalanına hemen taxinin parasını verip indik. Bavullarimizi alıp uçağa doğru bildiğiniz koştuk kızlarla. Sonunda uçağa sağ salim bine bildik.
Evet Gülmenlerim bölümün sonuna geldik vote ve yorumları unutmayalım lutfeenn 😻😻...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡AŞKINA IHTIYACIM VAR ♡
Teen FictionArkadaşlar önceki kitabım watpad yüzünden iptal oldu ve hesabım kapandı aynısını tekrar yaziyorum lütfen bi şans daha verin... MASAL:18 yaşında.Ailesini kaybetmiş hem yetim hem de öksüz bi kızdır.Ailesi öldükten sonra ablasiyla yaşayan ablasinida 13...