Arkadaşlar bu bölümde sadece masalın geçmişi var. Isteyen okusun isteyen okumasin. Ama bu bölümde masalın yaşadığı acılar ve küçük bi parça yeteneğinden bahsediyor her neyse fazla uzatmiycağim okuyanların ağızlarına ve yüreklerine sağlık. Ama bu bolumu okumazsaniz pek bisey anlamazsiniz
Multide:NAZ masalin ablasiIyi okumalar
Annem babam ölmüşlerdi. Ben 8 yaşındayken bi trafik kazasında öldüler. Ben o yaşımda ablam Naz ile birlikte kaldım. Çok zor günler gecirmistik ablamla. Ablam o zaman 13 yaşındaydı. Kuzenim Elena ve annesi yani teyzemiz Aysun onlar benle ablama sahip çıktılar. Ablam 18 yaşına doldurdugunda beni de alip ayri eve ciktik ben 13 yaşıma rağmen ablama destek olmak icin calisiyordum ablam bana ne kadar kizsada onu dinlemeyip çalışmıştım o da en sonunda kabullenmisti. O gun hayatimin en berbat günüydü. Gece saat 23:58'i gösteriyordu ve ablam henüz eve gelmemişti. Ben saat 17:00'da çıkıyordum ablam ise benden 1 saat sonra,gec geleceğinde bana illaki haber verirdi. Hemen uzerimi değiştirip disariyia ciktim ablami aramaya. Yollar cok issizdi gerilmistim biraz ve de korkuyordum. Ara bir sokağa girdim birden basim döndü gözlerimi kapattim kapattigim an ablamin tecavüze uğradığını gördüm hemen gözlerimi actim ve hizli adimlarla ablami aramaya basladim. Bir yerden"imdaatt yardim edin lütfenn"diye sesler duydum bu ses ablamin sesiydi. Biraz daha ilerledikten sonra ablam nerdeyse tamamen ciplakti ve ustunde bir adam vardi. Öbür adamda ablamin bacaklarini tutuyordu. O lanet olasica ablmin uzerindeki adam ablamin göğüslerine bira dokup yaliyordu. Orda ben bile kendimden iğrendim lanet olsun elimden hic bisey gelmiyodu sanki zaman durmustu hic bişey dusunemez hale gelmistim artik. Orda beni goremiyceklerini düşündüğüm bi koseye gittim ve duvara sindim goz yaslarim benden habersiz coktan akmaya baslamislardi bile kendimi oldurmek istiyordum artik ablamin cigliklari yavas yavas azalirken orda "durun yapmayin" diye bağirmak istedim ama yapamadim.
Arkadaslar bu bolumun devami gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡AŞKINA IHTIYACIM VAR ♡
Fiksi RemajaArkadaşlar önceki kitabım watpad yüzünden iptal oldu ve hesabım kapandı aynısını tekrar yaziyorum lütfen bi şans daha verin... MASAL:18 yaşında.Ailesini kaybetmiş hem yetim hem de öksüz bi kızdır.Ailesi öldükten sonra ablasiyla yaşayan ablasinida 13...