UYARI!!

49 5 0
                                    

Multide:Elena Asyon var..
Iyi okumalar

Sabah lanet olası alarmın sesiyle yatagimdan kalkmak ve elimi yüzümü yıkayıp hazırlanmak durumunda kaldım. Malum bugün yeni okulumuzun ilk günü.

Üçümüzde de biraz heyecan vardi ama yeni arkadaşlar edinmeye pek sıcak baktığımız söylenemez. Ve okulumuzda daha önceden tanıdığım aras gibi arıza bi çocuk varken...

Umarim ayni sinifta degilizdir ayni okulda olmaktan bile rahatsızlık duyuyorken aynı sınıfta olmaya tahammülüm olmazdı. Tamam daha önceki gelişimde hayatımı kurtarmış olabilir. Lakin bu bana yaptığı kabaligi affedecegim anlamina gelmez...
Bildiğiniz bana "öküz" dedi ya bana dedi herşeyden önce bir bayana hakaret etti. Herneyse ben hazirlandiktan zonra salona gectim Elena ve Rüya benden erken davranip hazirlanmislardi beni bekliyorlardi. Evden ciktik ve okula doğru yol aldik.
----------
Okula geçiş yaptiģimizda bahçedeki oğrenciler Arasda dahil olmak uzere gozlerini üzerimize dikmiş bize bakıyorlardı. Aras yanimiza doğru geliyordu.  Ve şu anda yanimizda.

" Hoşgeldin atarli kiz demekki,yeni sınıf arkadaşlarımız sizsiniz. Masal'cim seni bi konuda uyarmam gerekicek sınıfta sigara icmek yasaktir güzelim." dedi.

"Sen arıza olursa ben de atarli olurum. Bay Arıza ve ayrica sen de dahil bana hic kimse nerde ne yapacağımı söyleyemez. Ben de seni bi konuda uyariyim başına bela almak istemiyorsan benimle uğraşma ve benim de hayat felsefem bir kere uyaririm ikincisinde icraata geçerim ayağını ona göre denk al bay arıza. dedim

"Hodri meydan bayan atarlı"dedi ve göz kırpıp yanımdan uzaklaştı.

Evet arkadaslar bu bolumunde sonuna geldik.
Bölüm cok kisa oldu farkindayim.
Elimden geldiğince bolumleri hemen atmaya çalışıyorum ama ilham gelmiyor iste ne yaparsin. Bu bolumde bana yardim eden benimle yazan bitanecik ablama cok tesekkur ediyorum...

VOTE VE EN ÖNEMLİSİ YORUM ATMAYI UNUTMAYIN
😻😻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡AŞKINA IHTIYACIM VAR ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin