Pov Hyoona
Kring!kring!kring!
Jam berbunyi dengan kuat sehingga tidurku terjaga.
Tanganku terus mencapaijam yang berterus berbunyi.
"Huaaaaa..hari ni cuti lah tido balik lah berapa minit harap² warden tak marah hehe..."kataku sambil merebah kembali badanku ke atas katil yang empuk itu.
Tok!Tok!Tok!
Bunyi pintu diketuk oleh seseorang."Hyoona!Hyoona!Hyoona!ni aq Hanbin warden sroh turun..."kata hanbin dengan mengetok pintu dorm ku dengan kuat.
Dengan Malasnya aku melangkah ke pintu daripada biar pintu itu di ketuk oleh hanbin sehingga roboh.
Pov Hanbin
Aku mengetok pintu dorm Hyoona yang masih trkunci itu."Haihhhhh..apalah hyoona ni kalau cuti pon janganlah ambik kesempatan."mengeluh ku kalau tak bukan cikgu Kk sudah lama aku balik dorm sekarang.
(Flashback)
"Hanbin!Hanbin!"panggil cikgu kk.
"Kenapa cikgu?"tanyaku.
"Hyoona mana?Dia tak turun dengan kamu ke?"tanya cikgu kk padaku.
"Mungkin didalam dorm dia lagi kot."kataku.
"Hmmm..boleh kamu panggil dia untuk saya?saya ada hal nak cakap dengannya."perinta cg.kk.
"Nae,cg.kk."kataku.(Flashback end)
Pov Hyoona
Apabila aku membukak pintu aku ternampak hanbin dengan segaknya memakai baju t-shirt berwarna kelabu dan berseluar jeans koyak rabak.
"Wae..?"tnyaku dengan malas.
"Cg.kk sroh trun,kau masih tidur lagi ka?"tanya hanbin.
"Nae..waeyo?Tak boleh ke hari ni kan cuti apa salahnya."kataku sambil menjemput Hanbin masok.pang!
Bunyi pintu ditutup rapat dengan kuat membuatku rasa tidak selesa.Aku menoleh melihat Hanbin makin dekat denganku setapak demi setapak dia mendekatiku.
Dup!dup!dup!
Jantungku berdegup laju.Tanpa aku sadari aku memakai seluar pendek dan single putih sahaja.Tidak tahu kenapa aku lupa nak pakai baju panasku trsangkut di katil ku.
Tangan hanbin mula memegang muka ku dan diekori sehingga ke bibirku.Cepat² aku menolaknya.
"KAU NI DAH KENAPA HAA!"marahku.
"Kenapa ni jangan lah marah saya ni sebenarnya cintakan awak.Janganlah takut ok!"kata hanbin dengan memelukku dengan erat.Pang!
Aku menampar Hanbin apabila dia semakin lama hanbin mula hendak memperkosaku dengan baju terbukak sedikit di dada.
"BLAHLAH KAU DARI SINI AKU NI BUKANNYA YEOJA YANG SEMEMANGNYA KAU BOLEH BUAT MACAM YEOJA LAIN YANG KAU PENAH BUAT DENGAN MEREKA,FAHAM!"Aku menolak tubuh hanbin keluar dari dormku dan aku menutup pintu dengan rapat."Mianhae hyoona aku janji takkan buat lagi aku tak tahu kenapa aku boleh buat macam tu kat awak.mian hyoona."
"PERGILAH!KAU JAHAT!"hikhikhik kataku sambil menanggis.Setelah Hanbin telah pergi aku pergi mandi daripada bekas Hanbin memeganggangku tadi.
Oppa!hikhik!Apa Yang belaku pula apabila oppa jimin tahu tentang Hal ini?
YOU ARE READING
The Naughty Husband & Blur Wife Plus Hot
AçãoSinopsis Kisah mengenai hyoona Yang hampir² nyaris diperkosa oleh lesbian hyeri.Roommates asramanya. Memaksa jimin untuk brpindah ke sekolahnya dan menjadi roommates baru hyoona.kerana jimin adalah suami hyoona.Jadi perkara itu memang perlu bagi j...