Pov hyoona
(Keesokkan hari)
Pagi yang sejuk membuat aku malas bangun. Tetapi dia sudah berjanji dengan jimin akan hadir tengok dia berlatih bernyanyi. Dan aku sudah berjanji dengan Minah hendak pergi sama². Sejak pagi tadi jimin keluar kerana membuat persediaan practise dance dan practise voice.
Setelah aku selesai mandi paling yang mengejutkan aku ternampak bekas lebam di leherku sebab gigitan kau semalam. "Arhhhhhhh!!"geram aku dengan si pendek tu.
Nanti kau aku kerja kan bila kau balik nanti.Aku mengambil skartku berwarna merah padankan dengan bajuku berwarna hitam dengan berseluar jeans terkoyak sedikit dilutut dan membiar rambutku lepas ikar mayang. Kedengaran inah memanggilku di luar.
Tok!Tok!Tok!
"Hyoona!Hyoona!"jerit Minah.
"Nae!!Wait."balasku sambil berjalan menuju ke pintu dormku. Aku membukak pintu ku melihat Minah sudah tercegat disepan pintu ku."Kaja. Nanti lambat pulak. Marah namchin aku nanti. Hehe."kataku sambil menanyang gigi putihku kepada Minah.
"Nae. Untunglah dah ada namchin. Aku ni tak ada lagi sampai sekarang sedihnya."balas Minah sambil merengek depanku."Kejap!Aku nak tanya kau wae kau pakai skart waktu panas² macam ni?"pertanyaan Minah membuat aku terpaku.
"Aaa..mana ada panas! Aku sejuk lah. Tu aku pakai benda ni."kataku sambil mengukir senyuman(pura² jer).
"Tak payah nak bohong aku lah. Sejuk apanya sampai kau sendiri berpeluh. Mari sini buang jalah panas ni."balas Minah sambil menanggalkan skartku."Aaahhh..Minahh!Andwaeee!"tak sampai aku menahan leher lu terdedah.
"Ekkkk..wae dengan leher kau? Kena gigi nyamuk ker?"tanya Minah.
"Aaa..haaah..kena gigit nyamuk semalam. Sebab tu aku tutup."kataku dengan hembusan lega. 'Nasib baik dia tak syak apa²(lega)'bisikku.
"Ohhh..aku ingatkan kena gigit dengan sapa. Rommates kau bukan namja kan?"soalan membuat aku blur sebentar."Aaahhhhh....and-waeyooo..kau ni tak akan lah cg. Kk tu nak aku sebilik dengan namja."balasku.
'Fuhhhhh..bahaya betul lah.'bisikku.
"Nae.Areso.Betul jugak.kaja nanti lambat pulak!"balas Minah sambil menarikku.(Dewan bola keranjang)
Setelah tiba aku dan Minah duduk di tengah sebab boleh lah aku dapat melihat Jimin dengan jelas. Tiba masanya mereka membuat persembahan. Wae lah aku yang nervous padahal bukannya aku buat persembahan. Sebelum jimin pergi aku sempat ucap semangat lada jimin pagi tadi.
(Flashback)
Pov jimin
Aku bangun dari tidur setelah V telefon supaya aku pergi awal dari selalunya. Aku masih dapat rasakan suatu tubuhku di sebelahku. Yeoja yang ku cintai.
Hyoona! Melihatnya dengan lepas rangkul di pinggangku.Aku tersenyum melihat hyoona tidur dengan lena.'sian awak saya buli awak malam semalam tapi sekarang saya seronok sangat sebab saya tahu awak cintakan saya bukan namja lain selain saya.'bisikku dalam hati sambil jari jemariku menyelak rambut daripada tertutup wajah mulusnya itu.
Alu melepaskan rangkul pegangan hyoona dengan pelahan² . Aku terus menuju ke bilik air.
Setelah sudah mandi aku melihat hyoona sudah bangun.
"Oppa nak pergi mana awal ni?"tanya hyoona sambil menggaru matanya (mamai lagi).
"Oppa kena pergi practise dance and voice sebab hari ni kan ada persembahan opa and Bts member. Nanti yeono pergilah tengok oppa dengan Minah tu kawan baik yeobo."balasku sambil memakai baju di depan hyoona tetapi hyoona tidak huraikan."Ohh...nae.Areso.Selamat maju ja ya.Hyoona harap oppa buat yang terbaik untuk semua guru dan kawan oppa yang ada kat situ. Yang penting dekat hyoona ok!"kataku sambil mengenyit mata padaku.
Aku tersenyum dengan kata² hyoona itu "Nae.Areso.sememangnya."kataku.(Flashback end)
Pov hyoona
Aku melihat jimin dan kawan²nya berdiri sebarus untuk membuat persembahan.
"Saksikan lah!!persembahan dariii..BTS!!IN THE HOUSE!!"kata guru pengacara iaitu cg. Tari. Nama sebenarnya cg. Taemin tetapi dia seorang cikgu tari di sekolah ini dan dia juga suka membuat tarian baru setiap hari sebab itu dipanggil cg. Tari.Aku melihat Jimin and the gang's memakai pakaian sekolah. Berwarna brown dan berseluar hitam.
Contoh pakaian mereka:

Pakaian yang di pakai oleh jimin sangat bergaya. Penonton meruah kan lagi di dewan dengan jeritan sokongan sorakkan penonton di dewan yang riuh.
Mereka menyanyikan lagu yang diciptakan oleh mereka 'BOY IN LUV'. Sebelum mereka mula lagu jimin mahu berkata sesuatu,"Lagi ini khas untuk sesorang yang saya cintai."kata jimin sambil memandangku dengan tersenyum.
Inilah tarian yang di lakukan oleh Bts.
Aku berasa sangat seronok melihat Jimin tak sekilas memandangku selepas habis dari persembahan mereka. Lagu mereka sangat seronok dan rancak yang bertema kan bercinta pada pandangan pertama mereka.
(Belakang dewan)
Pov jimin
Aku sangat gembira dengan persembahan kami tadi. Tiba² aku melihat hyoona dan kawan baiknya Minah datang ke arahku.
"Taniah jimin awak dah lakukanang terbaik tadi."kata hyoona sambil tak lepas memandangku.
"Nae.Gomawo.Sebab sudi datang tengok saya buat persembahan. "Balasku.
"Hmmmm..mana tak datangnya dia dah tahu yang orang tu nak tujukkan sebuah lagu kat dia.kan?"sindiran Minah membuat aku dan Hyoona malu.
"Auch!sakitlah"kata Minah gaduh kesakitan dengan cubitan Hyoona.
"Tahu pun sakit."balas hyoona sambil menjeling ke arah kawannya itu."Hmmm..tak apa lah kami pergi dulu lagi pun sekarang sudah tengahari. Anyeong! Kaja Minah."kata hyoona sambil melambai pada aku lalu menarik kawannya itu daripada mengusik kami.
??!:Hyoona!sekarang kau boleh tersenyum lagi,tapi nanti tidak lagi kerana aku akan pastikan kau merana seumur hidup kau kerana merampas kebahgiaan aku selama ni. Itu janji aku.
Siapakah di sebalik kata² itu? Adakah Hani?Atau Hanbin?
Jangan lupa tengok mvnya taw.
YOU ARE READING
The Naughty Husband & Blur Wife Plus Hot
AksiSinopsis Kisah mengenai hyoona Yang hampir² nyaris diperkosa oleh lesbian hyeri.Roommates asramanya. Memaksa jimin untuk brpindah ke sekolahnya dan menjadi roommates baru hyoona.kerana jimin adalah suami hyoona.Jadi perkara itu memang perlu bagi j...