( 1 tahun yang lalu )
Pov jimin
Kring! Kring!
"Oppa*~ bangun pergi kerja." Kata hyoona sambil mengoncang tubuhku.
"Haish. Dia ni kan. Lantak lah tak nak bagun pun. Jangan marah kalau saya tak kejut yeeee*~"kata hyoona.Sebelum hyoona turun dari katil aku sempat menarik tangan hyoona sehingga hyoona jatuh di atas dada ku.
"Haish. Oppa ni!" Marah hyoona.
Aku tersenyum sinis.
"Ingat kat tak bangun baru nak siram dengan air tadi." Balas hyoona sambil duduk di depanku."Oppa bangun tapi saja ja tengok my baby buuu*~ ni merengek hehehe*~" kataku sambil mencubit pipi gebu hyoona.
Hyokna mengikis senyum padaku."Alamak!" jerutku.
"Waeyo oppa?" Tanyaku apabila terkejut melihat oppa dia jerit tiba².
"Oppa lupa sesuatu."
"Apa yang ummmph."Tak habis hyoona menghabiskan ayatnya aku menyambar bibir sexy milik hyoona. Lama sehingga semput.
"Morning kiss." Kataku sambil melepaskan hyoona.
"Apa lah oppa ni. Ingatkan serious sangat tadi sampai jerit."
Balas hyoona.
Aku menulis senyuman seperti kerang busuk."Dah pergi mandi nanti lambat pergi kerja." Kata hyoona sambil melangkah turun.
"Teman oppa ok?" Kataku lalu mengangkat hyoona masuk ke dalam bilik air.
"Yahhh! Oppa!" Jerit hyoona. Aku ketawa melihat gelagat hyoona itu. Comel.( Di pejabat park kentot)
"Morning Mr. Park Jimin! " suara pekerja² di pejabat appaku bergema menyambut kedatanganku sambil menunduk hormat.
"Nae. Pergi sambung kerja." Kataku. Mereka menyambung kembali pekerjaan mereka.Aku melangkah masuk ke dalam bilik appa ku.Appaku tidak sihat beberapa hari ni dan aku yang menggantikan tempat nya selama ini.
Tok! Tok! Tok!
Seorang yeoja masuk ke dalam bilik ku.
"Mian boss kalau saya ganggu. Tapi ada sekumpulan namja ingin berjumpa dengan boss sekarang." Kata yeoja tersebut iaitu PA appa yang sudah lama berkecimpung dalam syarikat ini."Nae. Gwechana. Panggil diorang masuk." Balasku dengan senyuman.
"Nae. Arreso." Kata yeoja( maaf athour tak tahu nama) tersebut lalu memanggil sekumpulan namja yang di maksud kannya.??:Hye Pendek!
Macam pernah dengar ja suara ni. Aku mendongak kepalaku siapa yang memanggilnya pendek itu.
Aku terkejut kedatangan 6 orang namja di hadapanku."Kookie!V!Rapmon!Jin!J-hope!Suga!" Jeritku sambil memeluk mereka.
"Dah² semput kami. Ang peluk kami sampai tak boleh nak bernafas tahu tak? Haish!" Kata rapmon.
"Hehe. Rindu korang lah kawan lama." Kataku sambil melepas pelukkan ku."Kami pun rindukan kau pendek. Lama tak jumpa semenjak habis exam tahun lepas." Kata kookie yang telah berjaya menjadi polis.
"Wahhh..Jimin sekarang kau dah berjaya dengan mengusahakan syarikat apa kau sampai masuk paper." Kata Jin yang telah berjaya sebagai seorang doktor."Betul tu. Lepas tengok kau masuk paper kami terus cadang untuk datang sini." Kata suga yang telah berjaya menjadi seorang pengusaha kapal terbang dengan rapmon.
"Kau macam mana sekarang dengan hyoona?" Tanya V yang telah berjaya menjadi detektif.
"Ok!" Balasku sambil tersenyum.
"Dah dapat baby ka belum?" Kata j-hope sambil mengangkat kening. Dia sudah berjaya menjadi pelumba motosikal."Belum lagi. Belum ada rezeki." Kataku.
"Nanti lama² dapat la tu. kan? Kami pun tak sabar nak dapat anak buah." Kata kookie sambil Menepuk bahuku."Betul. Lagipun aku kami cadang nak buat majlis kahwin sama². Meraikan sekali sahabat 4 ever. Kau pun boleh buat lagi sekali majlis dengan kita orang. Dulu kan kau tak buat majlis perkahwinan kau kan? Ape kata kau nak?" Tanya rapmon.
"Hmm..boleh ke?" Kataku.
"Apa pulak tak boleh. Kau kan sahabat kita orang. Marilah sekali." Kata suga.
"Nanti aku bincang hyoona dulu.""Nae. Arreso. Kau tanya lah dulu gerenti dia ok." Kata V.
"Apa kata kau ajak dia jumpa dengan kitorang. Biar kami yanh tanya dia arreso?Lagipun lama kitorang tak jumpa dengan dia semenjak kahwin dengan kau." Balas Jin memberi cadangan padaku."Nae. Arreso. Nanti apa² cobtact aku. Ni dia number aku yang baru." Kataku sambil memberi number telefonku pada Jin.
"Ok!"( Di rumah Jimin)
pov hyoona
Kreakkkk!
Bunyi pintu berbunyi menandakan Jimin sudah pulang. Semenjak kami habis exam,Jimin terus cadang duduk di rumahnya yang sudah lama diberi oleh appanya."Dah balik?" Tanyaku. 'Soalan bodoh apa yang aku tanya ni.
"Belum. Tengah kerja ni." sindir Jimin.
'Kan dah kena.' Cebikku sambil meletak air oren di depan Jimin.
"Minum lah. Sudah tentu awak dahaga."
"Gumawo yeobo."
"Nae.""Nanti pergi mandi dan turun makan. Saya dah masak untuk awak. Arreso?" Kataku sambil melangkah menuju ke dapur.
Aku langkah menuju ke dapur untuk menghidangkan makanan untuk Jimin."Yeobo*~" Jimin memeluk pinggangku sambil meletakkan sagunya di bahuku.
"Oh mak kau." Melatahku.
"Oppa ni kan*~ terkejut saya." Kataku sambil mencebik ke arah Jimin.Jimin mencium leherku membuat ku geli.
"Oppa*~ jangan lah."
"Yeobo*~"
"Nae."
"Tadi oppa berjumpa dengan chingu hyoona."
"Jinjja? Di orang apa khabar? Macam mana oppa boleh jumpa dengan diorang?" Tanyaku yang sungguh excited apabila jimin menyebut chingu ku."Amboii*~ pantang dengar pasal chingu dia terus lupa nak suruh oppa mandi." Cebik Jimin.
"Olohhh² jangan lah marah. Lama tak jumpa diorang. Sebab tu terlebih excited." Balasmu sambil memujuk Jimin dengan tektik mengodaku.
Tanpa ku sedar Jimin mencium bibirku kerana nafsu yang tak boleh tahan lagi olehnya.
"Diorang kata apa?" Tanyaku sambil melepas ciuman Jimin.
"Diorang ajak jumpa. Diorang pun kata lama tak jumpa dengan yeobo.""Ooo*~ok. Nanti kita pergi jumpa diorang. Nak jumpa di mana? Bila?" Tanyaku.
"Satu² la tanya tu. Jumpa dekat restaurant depan rumahbkita ni je. Besok diorang nak jumpa. Besok kan cuti so diorang ada lah masa nak jumpa kita." Kata Jimin."Nae. Arreso." Kataku sambil menyambung kembali mengelap meja. Aku berasa tubuhku diangkat.
"Yahhh!! Oppa! Haish! Turunkan saya sekarang! Oppa!" Kataku. Jimin mengendahkan kataku sambil ketawa dengan gelgatku untuk dilepaskan.Apakah yang di nantikan oleh mereka selepas ini? Adakah kebahgiaan mereka akan ditutupi dengan kejahatan yang akan melanda oleh mereka?
YOU ARE READING
The Naughty Husband & Blur Wife Plus Hot
AçãoSinopsis Kisah mengenai hyoona Yang hampir² nyaris diperkosa oleh lesbian hyeri.Roommates asramanya. Memaksa jimin untuk brpindah ke sekolahnya dan menjadi roommates baru hyoona.kerana jimin adalah suami hyoona.Jadi perkara itu memang perlu bagi j...