Sabah pandanın (mira tabikide) tepemde uyaan diye zıplamalarıyla uyandım. Aptal kız kardeşim yine hunharca uyandırmıştı beni.
''Pandaaa hadi artık aq.'' diye bağırdım. Bu salak hem beni ayndırıp hemde kahvaltıya geç kalyordu.
'' Geliyorum ablaa.'' Tabi canım tabii geliyorsun gerizekalı. yemeğime odaklanmış bir şekilde oandayı bekliyordum.
''Nasılım ama abla. Kabul et çok güzelim dimi. Bende öyle düşünmüştüm.'' diye salak salak sırıtan kardeşime gözlerimi devirip.
'' Hayırdır panda. Yine nereye gidiyorsun. Ayrıca izin de almadın?'' dedikten sonra Mira yanıma oturup salak salak konuşmaya başlarken aklıma Bora gelmişti. Lanet olası çocuk çık aklımdan çııık! Ağlamak istiyordum. Lanet olsun ki ağlamak istiyordum. Hayatımı mahveden bir şerefsize bağırmak vurmak gebertmek istiyordum.
'' Abla beni din-''
''Lanet olası çık aklımdan artık yeterrr!'' Mira hiç bir şey anlamamış gibi bana bakıyordu. aniden olmuş bişeydi. Lanet olsun BORANIN YAN ETKİLERİ!
'' Pardon tatlım. Başka bir şey düşünüyordum. Cafeye gidektin sanırım. Sen gidebilirsin. Ben de box antremanına geç kalıyorum zaten.'' diye hızla evden antreman çantamı alıp kapıya yöneldim.
'' İyide senin antremanın 2 de değil miydi?'' diyen kız kardeşime cevap vermeden kapıyı çarpıp çıktım. Arabama atlayıp Bora denilen pisliğin evine sürdüm.
'' Ada hoşge-'' omuzlarından ittirip kapıyı kapattım.
'' Aptalsın sen anladın mı? Aptal. Kocaman bir hiçsin benim için. Aklımdan çık artık çık. Neden gitmedin ki sen? Hayatımı mahvetmek için mi söylesene neden ha! Gitmemek için söz vermiştin ama lanet olası 2 yıl önce s*ktir olup gittin anlıyor musun. Ne istedin hayatımdan? Bak bana! Gözlerimin içine bak! Küçük masum bir kız gibi bakmıyorum artık değil mi? Beni bu hale siz getirdiniz. Aptal ailem ve sen! Ailemden sonra yanımda olacağına söz vermiştin. Aptalsın! çekip gittiğin için! Verdiğin sözde durmadığın için! Belkide beni-''
'' Sus! Sakın seni sevmediğimi ima etme bana Ada sakın! Gitmek zorundaydım. Gitmemin nedenini sende biliyorsun.''
Ağlıyordum. Lanet olsun ki ağlıyordum.
'' Babam değil mi? Para verdi sana! Evet bunları biliyorum! Ama istesen gitmezdin. Benim tanıdığım Bora gitmezdi anlıyor musun ha! Gitmezdi!!''
Artık dizlerimde güç kalmamıştı ağlayarak yere çöktüm. Bora da eğilerek ellerimi ellerinin içine aldı.
'' Hiç bir şey için geç değil Ada.''
'' Artık çok geç.'' ağlamaktan sesim kısık çıkmıştı. Kendimi toparlamalıydım. Ellerimi çekip ayağa kalktım.
'' Ve sen BORA DEMİR. Beni bir kez daha üzmene asla izin vermeyeceğim.!''
Çantamı hızla alıp çıkmıştım. Ağladığım belli olmasın diye makyaj yapıp arabayı çalıştırdım. O kadar dalmışım ki telefonumun çalmasıyla irkildim.
Arayan: Panda
'' Evet panda ne var. Hayır ağlamadım. Sana öyle geliyor. Uzatma sadede gel. Of Mira tamam. Tamam dedim uzatma. Evet Mira ciddiyim. BB''
Bu kız cidden beni delirtmeye yetiyor. Mert tarafından ekilmiş de akşam dışarı çıkacakmış da. Bu halde onunla asla uğraşamayacaktım. Umarım yine o Aslı p*çinin barına gitmez. Hatta bara gitmez. İkinci kez onu barlardan toplayamam. Saate baktığımda saat çoktan 1.30 olmuştu. Antreman yaptığımız salona doğru ilerledim. daha sonra salonun kafteryasına oturup Yasemin'i aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahla Beyazın Hikayesi
ChickLitKendi karanlık dünyasında kaybolan 17 yaşında bir kız. Onu bu karanlıktan kim kurtaracak? Yada kim onunla karanlıkta kaybolup gidecek? Soruların cevapları bu hikayede. İyi okumalar....