- Lexa. - hallottam meg az ismerős hangot a hátam mögül.
- Szia. - néztem fel rá, majd vissza is fordultam a tenger felé. A tenger csendes morajlását ismét az ő hangja törte meg.
- Mi a baj? - térdelt mellém, majd arcomat lassan maga felé fordította.
- Nincsen semmi baj Mikey. - mosolyogtam rá, de inkább tűnhetett egy fintornak mint mosolynak.
- Nézd. - ült le mellém. - Tudom, hogy nem ismersz engem, de nekem bármit elmondhatsz meghallgatlak.
- Ez a dolog olyan, hogy nem igazán szeretek róla beszélni. - néztem rá.
- Rendben, akkor nem erőltetem. De ha bármikor szeretnél róla beszélni én tényleg meghallgatlak - fogta meg a kezem. Ami nem kicsit lepett meg. Elpirultam.
- Aranyos vagy mikor elpirulsz. - simított végig kezével arcomon.
- Hé, ne hozz még jobban zavarba. - nevettem.
- Ráadásul a mosolyod is gyönyörű. - folytatta.
- Mikey. - boxoltam vállába nevetve. Mire ő is elkezdett nevetni velem együtt. Felállt, majd kezét nyújtotta felém. Felhúzott a földről de a kezemet nem engedte el. Ismét elpirultam mikor kezemet szívére helyezte. Pólón át éreztem hevesen dobogó szívét. Felnéztem gyönyörű zöld szemeibe amik engem néztek. Tekintete szemem és szám között mozgott. De mikor lassan elkezdett közeledni arcom felé, elfordítottam a fejem.
- Sajnálom. - mondtam, majd keze közül kihúztam enyém és vissza se nézve siettem vissza a yachtunkra. Halk beszélgetést hallottam a fedélzetről.
- Sziasztok. - köszöntem szüleimnek. Egyszerre kapták rám tekintetüket. Apa felállt majd elindult felém. Mikor oda ért szorosan átölelt.
- Sajnálom kicsim, hogy tapintatlan voltam. - tette kezét arcomra.
- Nincs semmi gond apa. - mosolyogtam rá, majd én is viszonoztam ölelését.
- Teo? - kérdeztem tőlük.
- Kint játszik Lenával. - mutatott anyu a hajó orra felé. Elindultam a fedélzetre. Lena egy leterített pokrócon ült, nyújtott lábbal. Teo a lábai közt ült és hallgatta, ahogy Lena egy mese könyvet lapozva mesél neki. Fejemet oldalra döntve hallgattam húgom csilingelő hangját. Egy kis idő múlva anyu csatlakozott hozzám. Meghatódva nézte ezt a kis jelenetet ami szeme elé tárult. Mikor anya vissza ment, kisfiam akkor pillantott fel, és hangos sikítás kiséretében elkezdett felém nyújtózni.
- Szia kicsim. - pusziltam meg az arcát. - Szia Lena. - guggoltam le és húgom arcára is nyomtam egy puszit.
- Leülsz játszani velünk? - kérdezte.
- Igen, még úgyis van egy kis idő Teo altatásáig.
Leültem én is a pokrócra, majd hallgattam, hogy míg én távol voltam ők milyen sokat játszottak.
- Lexa? - nézett rám húgom.
- Igen?
- Miért néz az a fura hajú fiú a másik hajóról? - értetlenül néztem rá, de aztán átnéztem a másik yachtra ahonnan Luke és Mikey néztek minket.
- Nem tudom. - néztem vissza húgomra. - Gyere, menjünk be. Teonak aludnia kell. - vettem fel fiamat, aki szemét dörgölve jelezte nekem, hogy álmos. Még utoljára vissza néztem, ahol már csak Michael nézett engem. Teot bevittem a kabinba, lefektettem. Cumisüvegét oda adtam neki, majd mellé feküdve elkezdtem neki dúdolni. Már csukódott volna le a szeme, de ekkor a szomszéd yachtról felhangzott a hangos zene. Értetlenül néztem ki a yacht ablakán, ahol láttam, hogy szőke hajú plasztik lányok kezdtek szállingózni Michael-ék yachtjára. Mikor vissza fordultam Teo hangos sírásba kezdett. De hiszen hallották amikor mondtam, hogy aludni hozom Mateot. Gondoltam magamba.
- Lexa. - nyitott be apa a kabinba.
- Semmi baj apa. Elviszem sétálni, majd ott tud aludni. - vettem fel fiamat, majd szóltam az egyik matróznak, hogy a babakocsit vigye le a yachtról.
- Hogy lehet valaki ennyire pofátlan. - kezdett dühöngeni apa. - Megyek és szólok nekik. - indult el de utána szóltam.
- Apa. Kérlek. Hagyd. - fogtam meg a karját.
- Nem! Ezt már nem tűröm. - indult ki. Még felkaptam Mateo cumiját és utána indultam. Kint már hallottam, hogy apa kiabál velük.
- Nyugi papa. Csak bulizunk. - nevetett fel Luke. Mikor kiértem oda léptem apa mellé és újra megfogtam a karját.
- Kérlek. - mondtam neki. Sóhajtott egyet majd vissza ment. Fiammal a karomban leléptem a yachtról. Ott volt már a babakocsi így beletettem őt, cumiját oda adtam neki, majd elindultunk, hogy végre eltudjon aludni.
Legalább 20 perce sétáltunk már mikor láttam, hogy Teo végre elaludt.
Sziasztok😊
Itt is lenne a harmadik rész. Remélem tetszik nektek a történet. Esetleg ha így van, kaphatnék pár csillagot? Vagy esetleg 1-2 komment? Csak pár szó☺. Jól jönne pár biztatás, visszajelzés. Ha gondoljátok kövessetek be nyugodtan, nem haragszom meg érte😜. Ha írtok nekem üzenetet annak is nagyon örülök. Szívesen beszélgetek bárkivel☺.
Puszi nektek😘
YOU ARE READING
Give me love /Szünet/
RomanceEgy 20 éves lány aki túl fiatalon lett terhes. Akkori barátja mikor megtudta, hogy Lexa az ő gyermekét hordja a szíve alatt elhagyta őt. Lexa teljesen össze tört. 2 év telt el azóta. Lexának született egy gyönyörű kisfia. Szülei és barátai mindenben...