5.

257 10 2
                                    

Amint becsuktam a kabin ajtót a zene is elhalkult a szomszédba. Könnyeimmel küszködve ültem le az ágyra. Teo sem hagyta abba a sírást, így a hátamat az ágytámlának döntve ringattam őt. Halk kopogást hallottam, de nem válaszoltam így az illető benyitott.
- Lexa... - a hang hallatára felkaptam a fejem. Michael állt az ajtóban.
- Mit akarsz? - fordítottam újra tekintetem a fiamra. Mike becsukta maga mögött az ajtót, hallkan oda lépdelt az ágy mellé, majd leült.
- Figyelj Lexa, nagyon sajnáljuk amit Luke csinált. Nem tudjuk mi ütött belé. - éreztem, hogy engem néz, de nem néztem rá.
- Talán nem nektek kéne sajnálni a dolgot, hanem neki. - mondtam semleges hangon. Teo a karomban már csak hüppögött, majd el is aludt. Mosolyogva simítottam végig arcán, majd egy puszit adva a homlokára lefektettem magam mellé.
- A szüleim csak így beengedtek? - néztem rá.
- Nem. Igazából láttam elmenni őket, ezért mertem átjönni. - sóhajtott egyet, majd mosolyogva rámnézett. Kis mosolyt én is megengedtem magamnak, majd elkezdtem kitessékelni őt a kabinból.
- Mindjárt felmegyek én is, csak átöltözöm. - mondtam neki, mert egész végig értetlenül nézett rám. Mivel tudtam, hogy fent nagyon meleg van ezért a lehető leglengébb ruháimba öltöztem.

 Mivel tudtam, hogy fent nagyon meleg van ezért a lehető leglengébb ruháimba öltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Teo körül kipárnáztam az ágyat, hogy ne tudjon leesni, majd elindultam Michael után. A hűtőbe benyulva kivettem két jéghideg üdítőt és felmentem a hajó orrába. Michael kiterülve feküdt az egyik napágyon.
- Érezd otthon magad. - mondtam semleges hangon, de mikor felkapta a fejét, olyan arcot vágott, hogy nem tudtam nem elnevetni magam.
- Bocsi, csak annyira kényelmes. - sóhajtott.
- Semmi gond, csak nyugodtan. - mosolyogtam rá, majd kezébe adtam az üdítőt és elfoglaltam a mellette levő napozó ágyat. Levettem a lenge anyagot magamról, amit Mikey árgus szemekkel nézett.
- Mivan? Nem láttál még nőt bikinibe? - nevettem, majd elfeküdtem.
- Ilyen szépet még sosem. - nézett végig rajtam újra.
- Na jó, elég. Megint zavarba hozol. - legyintettem felé.
- De komolyan Lexa. Tudod milyen szép vagy? Egy deka smink nincs rajtad és így is gyönyörű vagy. - váltott komoly hangszínre.
- Mikey. - szóltam rá nevetve, de éreztem, hogy az egész arcom lángol miatta.
- Figyelj, holnap esetleg... - itt megállt, majd zavartan elkezdte vakarni a tarkóját.
- Igen? - néztem rá, hogy folytassa amit elkezdett.
- Szóval, holnap este esetleg... eljönnél velem vacsorázni?
Nevetnem kellett zavartságán annyira aranyos volt.
- Persze, hogy elmegyek veled. - válaszoltam neki mosolyogva.
- Komolyan? - nézett rám döbbenten.
- Igen, Mikey. Komolyan. - bólintottam. Még beszélgettünk egy darabig, majd meghallottuk Teo sírását. Felpattantam, majd elnézést kérve Mikeytól bementem. Benyitottam a kabinomba. Teo egyből rámnézett. Nem hagyta abba a sírást, így jelezte nekem, hogy éhes. Kezembe vettem, majd leülve az ágyra félrehúztam a bikini felsőm és etetni kezdtem őt. Csodálva néztem őt. De ezt a pillanatot megzavarta a kabin ajtóm nyílása. Oda kaptam a fejem, de mikor megláttam Mikeyt zavarba jöttem. Döbbenten kapkodta a fejét köztem és a fiam közt. Majd mikor felfogta a dolgokat, becsapta maga után a kabin ajtót és elviharzott.

Sziasztok☺

Most nem akarok regéket írni ide szóval csak annyi, hogy remélem tetszett nektek ez a rész is😊, ha így van egy csillaggal vagy egy kommenttel tudjátok nekem jelezni. Remélem, hogy így van😛
Puszi nektek😘

Give me love /Szünet/Where stories live. Discover now