Partea 1 .
O sa incep cu cea mai plictisitoare partea a unei povesti..prezentarea so..numele meu este Britney Mallette., am 17 ani si pot spune ca sunt fan Bieber dar nu prea innebunita dupa el dar prietena mea cea mai buna , Stefy da , era ..hmm...Belieber.
Sunt bogata si populara (nu vreau sa ma laud cu asta ) dar nu sunt si fitoasa, sincera sa fiu, doar par dar daca ajungi sa ma cunosti iti dai seama ca sunt o persoana normala , cu suflet si absolut nu FITOASA. Urasc persoanele de genul asta.
Locuiesc in Canada de obicei nu se intampla nimic special. Astazi este o zi proasta pentru mine pentru ca eu nuprea sunt in forma sunt cam somnoroasa si morocanoasa . De afara se auzeau incontinuu niste zgomote enervante , da trebuiau sa se mute noii vecini.
Nu stiu exct ce se intamplase cu mine dar stiu ca nu eram in cea mai buna dispozitie.
Prietena mea cea mai buna Stefy era plecata in vacanta in Paris cu parintii , iar restul prietenilor nu stiu pe unde ratacesc , pentru ca de obicei ma trezesc cu 100 de apeluri si mesaje de la ei dar astazi..nimic.
La ora 09:50 m-am ridicat din pat smnoroasa , m-am uitat pe geam si m-am indreptat spre baie pentru a imi face rutina zilnica , m-am imbracat comod si am mers la bucatarie.
M:Buna dimineata Britney
E:Neataa (somnoroasa)
M:Ce e cu tine nu esti in toane prea bune ?
E:Ai ghicit , nu am chef de nimic .
M:Mananca si bea paharul asta de suc poate iti vei mai revenii.
E:Ok ..si dupa ma pot duce sa ma culc ?
M:Serios ? Nu vezi ce frumos e afara ?
E:Da ..mirific..auzi mama crezi ca Stefy se va intoarce din Paris ? Eu nu m-as mai intoarce de acolo e atat de frumos *zambind*
M: Never say never .
Eu ma uitam ciudat la ea pt ca nu o mai auzisem pe mama vorbind asa.
E:S-a intamplat ceva ? *mirata*
M:Nu dece ? *rade*
E:Decand vorbesti tu ca Stefy si Justin ?
M:Sunt o mama cool .
E:Okeeeeey…(uitandu-ma ciudat)
Am terminat miculdejun si m-am urcat in camera mea m-am pus in pat si ma uitam la tv pe 5 posturi erau numai stiri cu si depsre Justin deja simteam ca mor ) ce avea toata lumea ? La tv numai el ..Stefy vorbea numai despre el si incepuse si mama.
Incepusem sa ma satur de acest Justin Bieber , toata lumea vorbea despre el incontinuu , dar el este doar un pusti , fitos , "cu nasul pe sus" , caruia nu ii pasa de nimeni si nimic doar el insusi..da asa il vedeam eu pe "faimosul" Justin Bieber.
M:Hey Britney dute si saluta noii vecini si ia si aceste spaghete .
E:Chiar trebuie ?
M:Da Britney acum dute..
Imi iau cu greu balerinii in piciodare si ies din casa.
Sun la sonerie si iese un tip inalt cu o sapca pe cap un maieu alb niste pantaloni negrii si supra negri.
SPER SA VA PLACA <3