Partea 9.

443 14 1
                                    

J:Nimic..adica e ceva normal sa mergi cu un baiat undeva..si mie sa nu imi zici nu ?

C:Asa da…sit u domnisoara unde ai fost ?

S:Cu Britney, Adda si Dan..

J:Si telefonul ?

E:S-a descarcat…

C:Si al tau ?

S:A ramas acasa..scuzeee.

C:Bine bine te iert *si o sa saruta*

E:Acum dece mai esti suparat ?

J:Aaa nici nu am dece nu ? Adica ai plecat fara sa stiu nimic de tine, telefonul tau este inchis sti cat de ingrijorat am fost ?

E:Imi pare rau dar…m-am grabit sa ajung la spital si …am uitat sa iti mai zic…

J:Normal cum sa nu uiti …

E:Si acum ? Ce facem ? 

J: …

E:Hey sti ce ? poate ca ar trebui sa luam o pauza…

J:Poftim ?

E:Ce ai auzit..

J:Poate ca ar trebui. 

E:Si cred ca ar fi mult mai bine sa ramanem doar prieteni de acum in colo.

J:Asta vrei tu ?

E:Nu vreau doar ca nu merge adica…am uitat sa iti zic ca plec si incepi sa te superi..

J:Ok…poate ca ar trebui sa te mai gandesti la asta…

E:Nu am la ce sa ma mai gandesc …este evident…

Nu l-am mai lasat sa zica nimic si am plecat el a plecat capul in jos si o lacrima i-a cazut pe obraz,Stefy si Chris stateau imbratisati si se uitau la noi ca la Tv . Nu eram deloc sigura de ceea ce am facut…imi parea rau , imi parea foarte rau, mai rau nici nu se putea..peste 5 minute intra Stefy in casa…era ora 10:03.

S:Culmea..

E:Ce s-a intamplat ?

S:Voi sunteti culmea deci bai va iubiti ca 2 chiori *rade* really deci va certati ca 2 copii prosti ca altcumva nu pot sa va zic.

E:*o intrerup * Stefy..

S:*ma intrerupe* Nici o Stefy , si nu ma intrerupe (era mai rau ca mama) deci ai vorbit cam mult azi …asa ca asculta-ma… 

~IN TIMP CE IMI TINEA STEFY MORALA-LA CASA LUI JUSTIN~

C:Ai innebunit ?

J:Ce ?

C:Ce aveti mai ?

J:Nimic ..

C:Ati gresit aman2 trebuie sa recunosti..ai cam exagerat..

J:Poate…bro ce nu stie Britney este ca eu o iubesc enorm deci zici ca o cunosc de 1000 de ani, cu ea pot fi sincer si ma vede ca pe Justin nu ca pe Justin Bieber “superomul”.

C:*il intrerupe* asta ar trebui sa ii spui ei nu mie..

J:Si acum ce mai vrei sa fac deja a hotarat..

C:Dute la ea si spunei exact ce mi-ai zis mie..o sa inteleaga..

J:Ok..incerc..

~ACASA LA BRITNEY~

S:Acum intelegi ?

E:Da..poate am gresit ca nu i-am spus dar si el a exagerat..eu ma voi duce sa ma odihnesc..

S:Ok..si gandestete.

E:Ok…

Am urcat in camera mea ma gandeam doar la el , nu eram fericita pentru ceea ce am facut eram mult mai trista , o lacrima mi se scurgea pe obraz, eram mai trista ca oricand…imi iau telefonul in mana si incep sa citesc mesajele de la el , majoritatea erau “I love you” , “I miss you “, “Noapte buna, sweety”, “Abia astept sa ne vedem. Te iubesc”, doar chestii de dragoste ….mi-am luat tableta…pe ecran era o poza cu mine si Justin sarutandu-ne eram atat de fericiti , albumele cu poze erau pline cu poza cu noi , cand eram fericiti iar in mintea mea imi ziceam “Dece nu putem fi si noi ca ei ? “ . Eram hotarata sa ii mai ofer o sansa..deci nu ma puteam abtine sa nu ma gandesc la el, eram implinita si fericita cu el , eram ca 2 picaturi de apa, simteam ca el este jumatatea mea. 

~NEVER SAY NEVER~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum