Partea 12.

426 16 4
                                    

~IN CAMERA MEA~

Am fugit si m-am aruncat in pat si am inceput s aplang, tata nu stia cat puteam sail iubesc pe Justin , iar 6 luni fara el , era o teroare, tocmai atunci imi suna telefonul, era Stefy.

S:Hey ce faci , vi ? Sunt cu Justin si Chris in fata casei.

E:Ahh..da vin imediat.

S:Ce faci plangi ?

E:Nu, nu..

S:Ih..ok..

M-am imbracat repde si am coborat . L-am imbratisat pe Justin starns , ca si cum nu il voi mai vedea nicicand.

J:Sweety esti ok ?

E:Da..

J:Si unde e zambetul ala frumos ?

E:*ZAMBESC FALS*

JJ:Neah..nu e asta…ce ai patit *ma imbratiseaza* 

E:Nimic..adica..tu maine pleci si eu raman aici, o relatie la distanta nu tine niciodata.

J:Stai nu spune asta..

E:Ba ada Justin , sa fim realisti , 6 luni…

J:Iubirea adevrata rezista si la distanta, voi face eu cumva sa te mai vizitez.

E:Nu se poate..intelege..

J:Ai incredere in mine .

E:Ok *ma imbratiseaza *

J:I love you.

E:Me too.

~CHRIS SI STEFY~

S:si ce vom face ?

C:Ai incredere in mine , facem noi cumva ..

S:Ok.. 

Am mers in mall , acolo ne-am “distrat”, eu eram cu un zambet fals pe buze , dar inauntru eram “stearsa” nu suportam ideea , aveam incredere in Justin ,d oar ca ce putea el sa faca ? Nu puteaa sa faca nimic cu asta, era Believe Tour, nnu putea sa isi dezamageasca fanii.Era seara si ajunsesem in fata casei.Ne-am sarutat, ne-am imbratisat ,si am mers in camera. 

S:Esti ok ? 

E:Nu..vi sa dormi la mine ?

S:Sigur.

Stefy isi anuntase parintii si vine la mine .Cand am intrat In casa tata vorbea la telefon si zicea tot felul de chestii gen “buna idee”, “asa facem” , “maine la 06:00” ,iar mama era cu zambetul pe buze , cu toate ca stia ca eu sunt suparata pentru ca Justin va pleca.

Mama vine la noi si ne imbratiseaza si ne sopteste *O sa fie totul bine*

Am urcat in camera , mi-am luat tableta in mana si am inceput sa ne iuitam la poze.

S:Britney..

E:Da..

S:Pot sa plang ?

E:Nu plange , te rog , adica …sigur va fi bine ,,

S:Ok..dar ce crezi ca vroia mama ta sa ne zica cu “o sa fie bine “

E;Nu stiu..ciudat..

S:Da….cand am vorbit cu mama era entuziasmata si fericita..dubla ciudatenie

Am purtat o lunga discutie despre cum o sa ni scoatem din cap/ inima pe baieti, despre ce vrea mama sa zica cu “o sa fie bine acela” si am adormit.

La ora 05:00 dimineata ne-am trezit,stiam ca la 6:30 Justin , tata si Chris plecau asa ca vroiam sa ne pregatim si sa le facem o surpriza, am mers incet , pentru ca normal e ca la ora aia sa doarma lumea.

~NEVER SAY NEVER~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum