E:What ?
C:Hahaha voi…voi…v-ati impacat sau …e iar o chestie de prietenie *cu voce de fetita *
Eu si Justin ne uitam unul la altul , zambim si..
J:Da , ne-am impacat.
C:Serios ? Ai de capul meu nu va cred.
S:Nici eu.
Se:Nici eu.
Miley&Demi &restul: Nici noi.
Miley:Vrem o dovada. *rade*
Dupa toti au inceput sa strige Kiss kiss kiss kiss , ne-am sarutat si dupa toti au venit ne-au imbratisat. Zayn statea inca la masa cat timp ne-au imbratisat iar dupa ce am mers si noi la masa , el a plecat. Era foarte nervos se vedea.But I’m so happy. Ne-am asezat la masa am mancat si am plecat spre hotelul unde eram cazati.Am urcat in camera iar eu si Justin , am inceput sa ne sarutam, dar evident cineva a batut la usa si a strcat momentul , era Selena , ehh nu l-a stricat imi era prietena deci .. . Am iesit pentru cateva momente , ma rugase sa o ajut , ii placea de Dan , eram fericita sa aud asta but era ciudat. I-am dat niste sfaturi si i-am spus ca o ajut , cand m-am intors in camera , Justin era cu Zayn si se certau evident , Justin i-a dat un pumn lui Zayn exact cand am intrat iar el a cazut pe jos, m-am speriat foarte tare , am tipat “terminati..Zayn iesi afara acum!” si am inceput sa plang , Justin a venit si m-a luat in brate si mi-a spus ca totul este si va fi in regula .
E:Dar tu ai patit ceva ?
J:Nu , abia intrase…era suparat ca ne-am impacat dar putin imi pasa de el.
E:Si mie..dar va rog nu va mai certati ..nu suport chestiile astea.
J:Ok..doar pentru tine. *ma sarutat si m-a trans tare in brate*
Eram atat de fericita ca puteam iarasi sa fim impreuna si sa stau cu el toata ziua si sa vorbim si sa ne sarutam si sa vorbim din nou si sa radem si sa ne comportam exact ca inainte.
Am facut un dus , m-am imbracat , m-am machiat si am coborat la masa.
Eu: http://bitchindownthestreet.tumblr.com/post/55183400054
Justin : http://weheartit.com/entry/68179573
Justin m-a luat de mijloc , ne indreptam spre usa dar eu l-am oprit.
E:Stai.
J:Ce e ?
E:Promitemi ca nu te vei lua de Zayn la masa sau oriunde.
J:Nu trebuie sa promit , nu o voi face.
E:Ba da o vei face te stiu. Promite.
J:Promit.
E:Ok.
Am coborat iar acolo erau toti , da stiu este foarte ciudat faptul ca mereu noi coboram ultimii dar asta este. Zayn s-a ridicat de la masa si a venit la mine si la Justin.
Z:Vreau sa vorbim.
E:Ce sa vorbim ?
Z:Vreau sa vorbim doar noi intre 4 ochi.
E:Eu nu am nimic de ascuns fata de Justin deci spune.
Z:Ce vreau sa vorbim nu il priveste si pe el.
E:Ok. Justin vin imediat.
J:Ok. Ce mananci iti comand eu pana atunci.
E:Mhm…nu stiu surprindema *rad* ce vrei si tu.
Zayn m-a luat de brat si m-a tras intr-o parte a restaurantului.
E:Deci ce e ?
Z:Imi poti spune si mie ce se intampla ?