Pe langa toate astea cand am coborat , toti mi-au dat o veste minunata , postase melodiea mea , se numea “I love you to the moon in back” , si in 2 ore facuse 3927 de vizualizari , si minune nu aveam nici un dislike si aveam comuri frumoase , dar deabi a incepusem, eram uimita adica nimeni nu stia ca eu cant tot ce stiau despre mine este ca sunt iubita lui Justin Bieber. Evident incepusem sa tip , eram in culmea fericirii . Justin m-a lasase pe mine sa aleg OLLG , am coborat in multimea de fani , ma uitam la ei , erau numai fete frumoase , cu lacrimi in ochi , daca puteam sa le iau pe toate o faceam , dar o singura fata mi-a atras atentia , era mai in spate statea jos pe scaun si plangea , m-am dus la ea si am intrebat-o daca vrea sa fie OLLG si ea m-a luat in brate si m-a strans tare spunandu-mi ca da. Am urcat-o pe scena si Justin i-a cantat , era foarte fericita , cand a coborat de pe scena , avea un zambet imens pe fata , m-am bucurat ca am putut sa o fac fericita , m-a intrebat daca putem face o poza si sa ii dau un autograf.
Se terminase concertul si Justin a coborat de pe scena , era obosit dar cu toate astea a venit la mine si cu un zambet larg mi-a spus “Te iubesc” , ne-am schimbat si am plecat la hotel , am adormit imbratisati si cu zambetul pe buze.
Believe Tour a trecut repede , eu si Justin nu ne-am mai certat , eu si Selena devenisem cele mai bune prietene , ne intelegeam de minune la fel si cu Stefy , Chris, Miley , Demi , Ashely (Tisdale) . Zayn..hm..Zayn tot singur era , Justin avea gelozia in sange si de fiecare data cand ramaneam eu si Zayn putin singuri ,el intervenea , nu ma suparam pentru ca nu aveam dece , oricum nu aveam nimic de ascuns fata de Justin. Ce mai era nou ? Hm.. eu si Justin ne iubeam din ce in ce mai mult dar asta nu este o noutate , hm.. eu mai lansasem 2 melodii , si videoclipurile melodiilor , si duetul cu Justin era cel mai vizualizat videoclip de pe YT devenise HIT. La videoclip a iesit o mare nebunie , o mare bataie cu apa , rasete si nebunii., castigasem un premiu pentru cel mai iubit artist la femei si Justin la barbati .
In seara asta era era ultimul concert din Believe Tour , iar peste 2 luni era ziua mea.
~DIMINEATA~
Era o dimineata calduroasa , razele soarelui bateau in geam anuntand venirea unei zile calduroase. M-am trezit iar Justin inca dormea , imi placea sa stau si sa ma uit la el cum doarme , era atat de scump , cand am vrut sa ma ridic din pat , Justin ma trage de mana.
J:Si unde vroiai sa pleci ? *zambind*
E:Neataa..mhm..sa ma schimb..
J:Nunu, acum dormim.
E:Dar e dimineata, eu cel putin am dormit destul.
J:Nunu , inca iti este somn.*rade*
E:Haideee *rad*
J:Unde ? *rade*
E:Lasa-ma sa ma duc sa ma schimb si dupa vin inapoi.
J:Nuu plecaaaaaaa *tipa*
Eu il sarut si dupa ma ridic si m-am dus sa fac dus ,intru in baie si ma uitam in oglinda , parul mi se scurgea usor pe umeri , dintr-odata am simtit 2 maini calde care mi-au cuprins mijlocul , era Justin , a venit si m-a luat in brate si imi saruta umerii , dupa se uita in oglinda.
J:Ce frumosi sunt aia 2.
E:Care ?
J:Aia din oglinda..sunt atat de perfecti impreuna.
E:Da , cei mai frumosi.
J:Te iubesc, mult mult de tot.
E:Nu cred.
J:Ce ai spus ?
E:Nu cred ca ma iubesti.
J:*TIPA* CUM SA NU TE IUBESC ? GLUMESTI NU ?