J:Da sunt…
Noi veneam din spate asa ca au incetat discutia …aveam cate 3 sacose cu haine , ne-am urcat in masina si am plecat.
Am intrat in casa …ne-am schimbat..mai comod iar Justin, Stfey si Chris au ales un film.
Eu si Justin faceam popcornul iar Stefy si Chris alegeau filmul .
In sfarsit gasisem filmul perfect si popcornul era gata ..ne uitam la un film horror “warm bodies “iubitul meu este vampir."
Stateam langa Justin si Stefy langa Chris. Ne uitam la film iar eu ma cam plictisisem asa ca adormisem pe umarul lui Justin ,era chiar confortabil . Ohh Jesus , oare chiar imi placea Justin raspunsul era Da.
Cand s-a terminat filmul m-am trezit si eu si aveam o energie .wow.
Asa ca ne-am gandit sa jucam adevar sau provocare.
C:Adevar sau provocare ?
E:Provocare .
C:Te provoc sa te imbraci in costum de baie si sa te arunci in piscina !
E: What? Este ora 00:30 si afara este frig.
J:Haideee ,daca vrei sar si eu cu tine.
E:Hmm..ok merg sa ma schimb .
J:Ok te astept.
E:Stefy poti veni cu mine te rog ?
S:Ok.
~CHRIS & JUSTIN~
Justin se uita dupa mine cum urcam scarile in camera mea parca ramasese himnotizat.
C:Hey bro s-a intamplat ceva ?
J:Ce ? Ce? Nuu nu s-a intamplat nimic !
C:Serios ? Am vazut cum te uitai dupa Britney.
J:Defapt se intampla ceva …nu stiu exact dar cand sunt cu ea ma simt bine adica este amuzanta, sincera ,este frumoasa mereu cu zambetul pe buze. Seara nu mi-o pot scoate din cap. Cand ma uit in ochii ei parca sunt niste cascade de ciocolata iar eu ma incec in ei…Dar oricum ea nu ma place prea mult..
C:Hey..wow Bieber s-a indragostiiiit ! Nu fi trist eu cred ca si ea simte ceva pentru tine adica a-i vazut cum se uita la tine ? Ar trebui sa faceti ceva ..sa va dati o sansa.
J:Poate ca ar trebui adica e ceva ciudat ce nu am mai simtit pana acum pentru cineva ,simt ca ii pot spune orice …
M-am imbracat si am coborat, jos erau Justin si Chris care atunci cand am coborat ei au terminat imediat discutia puteam jura ca vorbeau de mine sau de Stefy.
E:Mergem?
J:Haidee..
Afara Justin m-a luat de mana si m-a tras in apa ..sub apa intr-un fel nu stiu cum ss-a intalmplat ceva..ne-am sarutat , a fost cel mai dulce si romantic sarut .Ohh Jesus eu care nu il suportam pe Justin acum sa imi placa de el si sa ma mai si sarut cu el . Eram incapatanata nu vroiam sa accept ideea ca imi placea Justin .Cand am iesit din apa am fugit in camera fara sa il mai las sa spuna ceva.
S:S-a intamplat ceva ? Adica…dece a fugit ?
J:Aaa..nu s-a intamplat nimic…adica..am sarutat-o din greseala dar mi-a placut si as mai face-o odata daca as putea.
C:Si..dece a fugit ?
J:Nu stiu ma duc dupa ea.
~IN CAMERA~
Justin bate la usa.
E:Daa?
J:Pot sa intru ?