Arkadaşlar bölümü okumak istemiyorumsanız bile en son kısımda olan o paragrafı okuyun sadece bir dakikanızı alır. Lütfen iyi okumalar.
Sabah eve 3 gibi gelmiştim ve baya
yorulmuştum.Dosya incelemeleri,katiller,ipuçları,zanlılar derken arkamda 2 haftayı geride bırakmıştım.Hemen banyo ya girerek duşumu aldım rutin işlerimi hallettiğim de mutfaktan kendime acı bir kahve yaptım ve çalışma odama geçtim.Dosyaları tamamen bitirmiştim ama saat 7 idi ve ben hiç uyumamıştım. Odama çıkıp siyah pantolon,beyaz gömlek ve siyah ceketi giydim yatağıma hiç yapmadığı için toplamayı da gerek duymadım.
Mutfağa inip yine kahve içtim. Baya uykusuzdum aslında dayanırım ama fazla ayakta duruyorum. Babaannemi bir haftadır aramıyorum darılmıştır bana müsait olduğum zaman hemen arayacağım. Çıkmam gerektiğini anlayarak evden çıktım hadi bakalım yeni bir güne daha merhaba.
Arabaya binip adliyenin yolunu tuttum.Uykusuzluktan göz kapaklarımı kaldıracak halim yoktu ama direnmem lazımdı.Adliye ye geldiğimde arabayı park edip,içeri girdim.Odama çıktım bir yandan da murad ne yaptı diye düşünüyordum çünkü dün onunda benden farkı yoktu.
Sandalyeyi çekip oturdum murad gelmeden bir kaç işi halletmem lazımdı.Kapı tıklatılıp içeri biri girdi,zeynep hanım toplantı yapılıyor dedi ve çıktı bende belimde ki silahtan hafif rahatsız olmuştum çıkartıp tekrar belime yerleştirdim.Ve toplantı odasına çıktım.
İçeri girdiğimde herkes toplanmış beni bekliyorlardı özür dileyerek sandalyenin birine oturdum. Başsavcı konuşuyor ama adamı çok az kişi takıyor adam en sonunda "dikkatinizi buraya verin konuşmamız gereken 2 şey var biri en önemli dosya iki Zeynep yılmaz" dedi
-"Benimle ne konuşacaksınız efendim". Dedim
+ "Korumaların geliyormuş Zeynep haber vermek için".dedi
-"Efendim ben koruma istemiyorum,yani zaten kendi halimde biriyim"dedim.
+"Sen mi güldürme beni Zeynep,yeni başladığın gün çete üyelerinin en önemlisini yakalayıp içeri attırdın,yani herkes seni ortadan kaldırma planları yapıyorlar ve sana koruma kesinlikle lazım"dedi
-"Valla onca laftan sonra karşı çıkmak tuhaf olur efendim,bir konu daha vardı o nedir"dedim
+"Evet bir dosyamız var önemli bir dosya ve ben bu dosya ya senin bakmanı istiyorum"dedi
-"Tamam efendim" dedim.
+"Dosyanın içeriği fuuş çetesi zor bir dosya"dediBen ise yüzümü buruşturup tamam diyecektim ki çakma sarışın uzun boylu mavi lensleri olan lale hanım "Zeynep savcımız daha yeni geldi ben ise burada 5 yıldır çalışıyorum bu dosyanın bana verilmesi daha uygun olur tabi bu benim fikrim"dedi sinirden kolum da ki damarlar çok belki oluyordu.
+"Evet haklısınız lale hanım ama Zeynep savcımız sizin şu bir yıldır uğraştığınız çete üyesini bir haftada içeri attırdı ve Zeynep savcımız 7 dil biliyor, savcımız Ayşe hanımın davalarına girip kazandı. Bence bu dosyayı ona vermem için bunlar yeter"dediLale hanımın yüzü öyle bir düştü ki ohhhh canıma da deysin içimde ki horon ekibi kalkmış horon çekiyorlardı.
-"Zeynep dosyayı al inceleyin Murad ile gelişme olursa bana haber verin toplantı bitmiştir herkes odasına gidebilir" dedi.
Dosyayı aldım ve odama girdim Murad hele şükür ki gelebilmiş. Dosyayı masaya atarak cam dan dışarıyı izledim. Parmaklarımı saçlarıma geçirerek arkaya attım ve Murada döndüm dosyayı incelemeye koyulmuştu bile dosyadan kafayı kaldırarak bana baktı.
-"Bu dosyayı sana mı verdiler"dedi
+"Evet veremezler mi Murad bey"dedim
-"Verirler vermesine de bu yerler kadınların girebileceği yerler değil"dedi
+"Öyle mi sadece siz mi girebilirsiniz Murad Altay sizin bizden farkınız ne siz daha mı üstünsünüz bizden"dedim
-"Tamam uzatmayalım hemen başlayalım biran önce bitirelim şu işi" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE ACILAR
RomanceAnkara üniversitesi hukuk fakültesine yeni başlamış bir geç kız ve onu bekleyen aşklar ve acılar. Zeynep:Ankara da hukuk fakültesini kazamış ve gelecekteki savcımız erkek gibi kız Ömer:Zeynep e ilk görüşte vurulmuş doktor. Eda: Zeynep in en yakı...