Kapının açılması ile Muradın üstünden kalkmaya çalıştım ve becerdim de. Gelen amcammış.
"Amca ne işin var burda"
"Olayları öğrendim Zeynep hanım, o şerefsiz sana dokundumu"
"Amca Murad olmasaydı düşünmek bile istemiyorum"
Amcam murada dönerek
"Sana bir can borcumuz var Murad.Zeynep bizim kıymetlimiz dir.Zeynep senin dudağına noldu amacam"
"Amca bir şeyim yok iyiyim. Babaannem duydu mu olayları"
"Eğer o duysa varya fatihi öldürdü. Daha duymadı ama duyacak yani sen ondan sonra düşün"
"Neyse amca gel otur kahve yapayım içelim"
"Tamam amcam"
"Amca ya şu Murada bir şey dermisin eline pansuman yapcam yaptırmıyor"
"Ben yaparım hadi sen git kahveleri yap"
Koltuktan kalkıp mutfağa geçtim, dolabı açarak kahveleri ve fincanları çıkardım.
Kahveler hazır olunca içeri götürdüm ve ikram ettim amcam muradın eline pansuman yaptığı için benim yerime oturmuştu bende tekli koltuğa geçip oturdum.Muradın pansumanı bitince amcam kahvesini yudumlarken şöyle rahat bir havayla
"Sizin aranızda bir şey mi var Zeynep "
Murad ile yudumladığımız kahve boğazımız da kaldı resmen
"Ahhh amaca ne diyorsun ya biz Murad ile arkadaşız bir şey yok"
"Yok zeynebim eyer bir şey varsa arkanızda her zaman dururum ben"
"Sağol amca, ya senin işin yokmu git bir şeylerle ilgilen ya"
"Tamam zaten kalkıyordum"
Ayağa kalktı ve ikimizi de öptü sonra gitti. Murad ile biz yine tek kaldık.
"Amcana neden demedin"
Muradın oturduğu koltuğa geçip yanına oturdum ve.
"Şimdi eyer söylersem anı olur ve daha çok yeni ilişkimiz""İlişkimiz yeni ama ben seni anamın kızı, çocuklarımın anası yapıcam"
"Vayyyy tamam o zaman"
Aramızda az bir mesafe olduğu için koluyla omzumdan tuttu ve kendine çekti.Beni kendine daha çok pastırarak dudaklarını saçlarımla buluşturdu. Huzur veriyordu, güvende hissediyordum onun yanında.
Kafamı onun göğüsüne yasladım ve gözlerimi kapattım. "Seni son nefesime kadar koruyacağım"dedi." Seni seviyorum"dedim ve gözlerimi kapattım
Kalktığım da saat 3 dü. Gözlerimi ovalayarak kalktım.Murad beni kollarıyla sım sıkı sarmıştı uyandırmama ya çalıştım ve başardım da.
Kollarından kurtularak guruldayan karnımı susturmaya mutfağa geçtim. Dolabın içinden
Lahana sarmasını ve laz böreğini çıkartarak ocağın üzerine koydum ve ısınmasını bekledim.Yukarı çıkarak pijamalarımı giydim ve tekrar aşağıya indim. Yemekler ısındığı için tabakları çıkarıp yemekleri koydum.
Muradı iki saattir dürtüyorum ama ses yok.Biraz daha eğilerek uyandırmaya çalıştım ama tıkk yok
Kendimi bir anda Muradın altında buldum o ise kahkaha atarak gülüyordu. Sinir ne olacak. Ellerimle onun göğüsüne vururken bir elimi tutup,kalbinin üzerine koydu ve "bu kalp her zaman senin için atacak"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE ACILAR
RomanceAnkara üniversitesi hukuk fakültesine yeni başlamış bir geç kız ve onu bekleyen aşklar ve acılar. Zeynep:Ankara da hukuk fakültesini kazamış ve gelecekteki savcımız erkek gibi kız Ömer:Zeynep e ilk görüşte vurulmuş doktor. Eda: Zeynep in en yakı...