Başlangıç - Korkunç Bir Yol Planı

165 30 25
                                    

Tanıtım: ( Hikaye Amerika'nın Virginia eyaletinde 6 gencin yaptığı küçük ama sonradan korkunç bi şekilde büyüyecek bir yolculuk planıyla başlar. Gidecekleri yer, Terkedilmiş bir Deliler Hastanesi...)

- KARAKTERLER -
Edward : Okulun popüler çocuğu. Kızlarla takılmayı, Güç gösteresi yapmayı, Kendini göstermeyi seven bir genç. Kendine olan özgüveni olağanüstü.

Jack : Psikopat bir kişiliğe sahip. Ruhlarla ve Şeytanlarla kafayı bozmuş bir genç.

Emily : İyi kalpli, biraz saf ama çok güzel bir kız. Kolayca kandırılabilir bir tip.

Ashley : Ortam kızı. Erkeklerle takılmayı kendine hobi edinmiş bir kız. Özgüveni yerinde bir tip.

Henry : İçlerinde en zekisi, Bilgisayar uzmanı, Meraklı bir tip. Paranormal olaylara ilgi duyan ve araştırmalarını bu konu üzerinde sürdüren bir genç.

Harmony : Tek başına takılan, içine kapanık ve bir o kadarda güzel bir kız.

- BAŞLANGIÇ -

Amerika' nın Virginia eyaletinde üniversite okuyan 6 genç bir yolculuk planı hazırlamak için aralarında toplanırlar. Bu yolculuk planı Henry'nin ortaya attığı bir düşünceyle aralarında konuşulmaya başlanır.

Henry: Dostum aklımda mükemmel bi plan var!

Edward: Aah Henry ne saçmalayacaksın yine.

Jack: Ukala çocuk kapa çenenide bi dinleyelim "Şu saçma" planı.

Ashley: Bence ikinizde kapayın çenenizide dinleyelim.

Henry: Hey tamam herkes sussun anlatıyorum. Bakın şimdi bi araştırma yaptım internetten. Buraya 1 gün uzaklıkta bi yer buldum.

Edward: Eee..

Henry: Bi Deliler Hastanesi. 1930 lu yıllarda tuhaf ve acımasız deneylerin yapıldığı bi hastane burası, araştırmalarım öyle söylüyor.

Edward: Deliler Hastanesimi? Ben demiştim yine saçmalayacak diye. Ne demeye çalışıyorsun sen Henry açık açık söyle uğraştırma bizi.

Henry: Dostum ben diyorumki hep beraber bi yolculuğa çıkalım. Ama sıradan bi yolculuk olmasın istedim. Biraz aksiyonlu olsun, Gizemli falan.. Ne dersiniz ?

Edward: Sen kafayı yemişsin dostum.

Jack: Ne oldu korktunmu sert çocuk?

Edward: Sen kapa çeneni yoksa ben kapatmak zorunda kalacağım!

Ashley: İkinizde biraz sakin olurmusunuz. Harika bi fikir bu Henry iyi akıl etmişsin. Hem bu aralar sınavlarda bitmiş durumda. Bizimde biraz eğlenmeye ihtihacımız var. Bence yapalım bunu.. Siz ne dersiniz sert çocuklar?

Jack: Bana uyar.

Edward: Bu korkak herif geliyorsa bende geliyorum. Sizi koruyacak biri lazım yanınızda.

Jack: Hahah tabi tabi.

Ashley: Hey tamam susun karar verilmiştir gidiyoruz.

Henry: Bu arada Emily ve Harmony'i gören oldumu? Onlarada haber vermemiz lazım.

Emily: Hey! Biz geldik.

Harmony: Herkeze selam.

Jack: Bizde tam sizden bahsediyorduk.

Emily: Ah siz bizim arkamızdanmı konuşuyorsunuz.

Henry: Geçin oturun kızlar. Biz bi karar aldık ve bi yolculuğa çıkıyoruz ve sizde geliyorsunuz. İnanın bana çok eğleneceğiz!

Harmony: Ne yolculuğu bu?

... Aralarında konuşarak zorda olsa anlaşırlar ve yolculuk için bi gün belirlerler. Fakat bu yolculuğun onlar için ne kadar pahalıya patlayacağından kimsenin haberi yok.

Ölüme 1 KalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin