Prolog

74 11 2
                                    

Iî priveam atent trăsăturile feței.Contrastul dintre ochii ei de un albastru strălucitor şi părul ei roşcat îmi atrăgea privirea gândindu-mă la cât de norocos sunt că o am lângă mine.
-Te iubesc!Îmi şopteşte uitându-se în ochii mei parcă rătăcindu-se în ei.
-Şi eu,iubito!Îi spun plasându-i un sărut pe frunte.
-Şi tu ce?Rânji.
-Şi eu te iubesc!

Îşi ridică capul de pe picioarele mele şi se urcă peste mine.
-Dovedeşte-o!Îmi spune plasând un sărut scurt pe buzele mele.
-Ți-am dovedit-o de mai multe ori,iubito!Îi spun hipnotizat de cele două oceane din fața mea în care m-am pierdut de prima dată.
-Ştiu,iubitule!Şi mi-o dovedeşti în fiecare zi.Se apropie de mine lipindu-şi buzele de ale mele într-un sărut lent plin de sentimente şi iubire.
-Haide!Îi spun ridicând-o de pe mine.
-Unde mergem?
-O să vezi!Mergi schimbă-te,o să pornim de îndată ce o să fac un duş!
-Bine iubire!

Am urmărit-o cu privirea,urcând scările grăbită.Purta tricoul meu lăsând la vedere o bucățică din lenjeria intimă neagră,din dantelă.

Am intrat în duş şi am lăsat apa să cadă în cabină.Grăbit,îmi i-au un prosop curat şi îl înfăşor în jurul meu. Intru în cameră fără să bat surprinzând-o pe iubita mea doar în lenjerie intimă şi sutien.
-Nu şti să bați?Se răsti ea la mine.
-E mai plăcută priveliştea dacă nu bat!Îi spun lăsând-o să roşească.Mă apropi de ea mai mult şi îi plasez un sărut înfometat după care mă îndrept spre dulapul cu haine.

Îmi scot din el o pereche de boxeri,un tricou alb,simpul şi o pereche de blugi negri.Ies din cameră lăsând-o pe iubita mea să se îmbrace.

Editat 16.07.2016

Farmecul Lui KateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum