~8 Mai 2016~
Ne-am distrat până dimineața la 4:30 după care petrecerea a luat sfârşit. Astăzi este ziua lui John aşa că la ora 18:00 v-a trebui să merg la localul în care îşi petrece ziua.M-am trezit undeva la ora 14:47 şi am stat în pat până la 15:30.Mi-am dat seama că trebuie să mă pregătesc.Mi-am luat o rochie neagră mulată până la talie şi largă în partea de jos şi o pereche de pantofi cu toc,negri.M-am machiat lejer şi am aplicat un ruj vişiniu.
Mi-am luat o geantă,plic unde mi-am pus rujul,un pachet de şervețele,o oglindă şi cheile de la maşină şi casă.Am urcat în maşină şi am făcut cam 20 de minute până la local.Am intrat şi l-am văzut stând la o masă.M-a văzut şi s-a ridicat astfel lăsându-mi acces la o îmbrățişare prietenească.I-am dat cadoul şi i-am spus "La mulți ani!Să ne trăieşti încă 1000 de ani de acum încolo!",după care m-am aşezat la masa care era rezervată pentru grupul nostru de prieteni,eu,Abygail, John,Elizabeth şi Matteo.Petrecerea a fost una între prieteni.Undeva în jurul unor 40 de persoane.Ne-am distrat şi ne-am simțit bine şi asta contează cel mai mult.A fost o petrecere reusita care s-a încheiat la ora 00:00.
M-am întors acasă şi am văzut că am 8 apeluri nepreluate de la Laur şi încă 5 mesaje necitite.
Bună iubito!Vrei să ne întâlnim?Am putea merge în parc să ne plimbăm sau să mergem la un local să luăm cina împreună.
Iubito ce părere ai?Vrei să mergem?
Hei Kate!Te rog răspunde-mi la mesaje!
Kate trebuie să vorbim!
Sună-mă când vezi mesajele!
Părea ceva serios.L-am sunat de două ori şi nu a răspuns.Am crezut că doarme aşa că mi-am lăsat telefonul pe pat şi am mers la baie să fac un duş.Aveam mare nevoie de un duş aşa că mă îndrept în baie şi las picăturile de apă fierbinte să îmi străpungă pielea catifelată.Sunt copleşită total de apa fierbine şi oftez când îmi aud telefonul sunând.Îmi înfăşor repede un prosop în jurul corpului şi mă îndrept grăbită spre telefon crezând că e Laur.
-Bună Laur!Chiar trebuie să vorbim!Spun eu neverificând dacă Laur m-a sunat sau nu.
-Mda!O să vorbeşti cu Laur când o să vi în club!Sunt sigur că ai multe să îi reproşezi!
-Edward?Ce tot spui acolo?Îl întreb eu comfuză.
-Laur tocmai s-a sărutat cu o fată în club.Trebuie să vi şi să vorbeşti cu el!E a treia fată cu care se sărută în seara asta.
-Şi de ce mă rog,ar trebui să am încredere în tine şi să cred tot ce zici?
-Kate!Tatăl tău m-a angajat să am grijă de tine şi să te feresc de probleme!Nu vreau să te mint sau să îți distrug relația,dar chiar trebuie să vi să vezi cu ochii tăi dacă nu mă crezi şi să vorbeşti cu el!
-Of bine!Dar dacă nu îl găsesc pe Laur acolo cu vreo fată am să îi spun tatei să te concedieze!Spun eu zâmbind.
-Bine!Cum spui tu!Îmi spune el şi îi simt zâmbetul.Îi închid şi mă îmbrăcat în rochia de azi şi am pornit spre clubul care m-i la spus Edward.Sper din inimă să nu fie adevărat ce spune Edward.Am impresia că vrea doar să ne vedem.Deşi ar putea fi adevărat ce spune Edward,prefer să cred că Laur e acasă şi doarme acum.
Mintea îmi e plină de el acum.Aproape că mă mai pot concentra la condus.Eram prinsă între gânduri şi nu mai puteam ieşi din ele.Mintea mea a luat-o la goană într-un loc plin de iubire şi pasiune.Chiar îmi place de Laur şi nu vreau ca acesta să fie sfârşitul relației noastre.
Într-un final ajung şi intru în club.Ochii mei fug dintr-o parte în alta până îl zăresc.Era aşezat pe o canapea.Privirea lui era ațintită spre fata care dansa în preajma lui.La un moment dat se ridică şi o prinde pe fată de talie şi o trage într-un sărut flămând.Cred că s-a supărat pe mine pentru că nu i-am răspuns la telefon şi la mesaje.Nu i-am spus că o să merg la petrecerea de ziua de naştere a lui John dar cu toate astea nu trebuia să se supere aşa de tare şi să acționeze aşa.
CITEȘTI
Farmecul Lui Kate
RomanceA Wattpad Romance "Farmecul lui Kate",o poveste de dragoste,seducție,pasiune, răzbunare,afecțiune,război. Kate în vârstă de 18 ani,elevă în clasa a 12-a întâlneşte un băiat care îi întoarce lumea pe dos,făcând-o să se îndrăgostească de ea.Dar până a...