Capitolul 2

38 6 1
                                    

~5 Mai 2016~

Soarele strălucitor pătrunde prin fereastra din dreapta mea şi mă trezeşte.Îmi i-au telefonul de pe noptieră şi verific ceasul.Era ora 10:14 şi eu aveam cursuri de la ora 11:00. Mă ridic în grabă din pat şi merg repede către şifonier.Îmi i-au un tricou cu un imprimeu floral,o pereche de jeans şi o jachetă ceva mai subțire.Mă încalț cu conversele mele şi mă machez cu un fond de ten şi un rimel.Îmi i-au geanta şi pornesc spre şcoală.

Ajung când se sună şi mă aşez în banca mea.Prima oră aveam geografie şi profesoara nu vine la oră aşa că o să trebuiască să conspectăm din carte.Ora a trecut repede şi a trebuit să ne schimbăm sala de clasă cu sala de canto.Ajung acolo şi o caut cu privirea pe Abygail dar îmi dau seama mai târziu că nu e aici aşa că îi trimit un SMS.

"Ce faci?De ce nu ai venit la şcoală astăzi?"

L-am trimis şi am aşteptat un răspuns din partea ei dar nu a dat nici un semn de viață aşa că m-am aşezat lângă Elizabeth.
-Hei!Nu şti de ce nu a venit Aby la şcoală?O întreb în timp ce mă fac comodă pe scaun.
-Nu!Aseară a băut cam mult.Cred că îi e rău sau aşa ceva.
-Oh!Ce s-a mai întâmplat după ce am plecat?
-Păi am mai dansat puțin,după care ne-am aşezat şi am băut.La un moment a venit iubitul tău şi te-a căutat şi i-am spus că eşti plecată.
-Iubitul meu?
-Ăm,băiatul cu care ai dansat.
-Ok!Nu e iubitul meu!
-Păcat!Vă stă bine împreună.
-Îl ajută pe tata cu afacerile lui!O informez.
-Aha.Tatăl tău?Nu e plecat în Los Angeles?
-A venit ieri.
-Asta înseamnă că s-a zis cu petrecerea?
-Nu ştiu încă.S-ar putea să fac cumva să o mai țin încă.Sper să îmi reuşească.

Nu mai apucă să zică nimic pentru că profesoara ne pune să facem vocalize pentru a ne încălzi vocile.A urmat ca cele două ore de canto să facem grupe pentru un proiect.Trebuia să compunem câte o melodie fiecare grupă.Echipele erau formate din câte o fată şi un băiat.Problema era că grupele erau formate din o fată şi un băiat din clase diferite.În cazul meu,
eu eram fata din clasa a XII-a C şi băiatul era din clasa a XII-a F.Nu îl cunoşteam prea bine pe băiatul cu care avea să fac piesa.Ştiam doar că îl cheamă Laurence şi că e cam popular pe aici.Mă apropi de el şi mă prezint.
-Bună,eu sunt Kate!Îi spun privindu-l. Era îmbrăcat într-o pereche lejeră de jeans negrii unde puteai observa lejer "pachetul de gumă" pe care îl ascundea în buzunar,un tricou larg care îți permitea să vezi abdomenul său bine lucrat,iar în picioare avea o pereche de converse asemănătoare cu ale mele doar că negre.Va trebui să ne întâlnim să lucrăm pentru piesă.
-Mda ...Eu sunt Laurence şi nu prea îmi pasă de piesa asta.Îmi spune el total dezinteresat.
-Da dar pentru mine contează aşa că astăzi după şcoală o să vi la mine acasă să lucrăm pentru piesă şi nu accept refuzuri!
-Mda.O să vin la tine acasă doar că nu sunt convins că o să şi lucrez ceva.
-Mai vedem noi.La cât scapi?
-La 3.
-Perfect!Mă aştepți în față la şcoală. Dă-mi numărul tău de telefon!
-Oh iubito aşa din prima?
-Nu îmi mai spune aşa şi scrie-ți numărul de telefon aici.Îi întind telefon după care salvez numărul.Ok, să mă aştepți că altfel o să vezi tu!
-Gata iubito!

Mă îndrept spre sala de clasă.
Următoarele ore au fost plictisitoare şi nu m-am gândit decât la Laurence. Îmi plăcea bad boy-ul din el şi faptul că îmi spune iubito chiar dacă mă enervează îmi place cum mă tachinează.Probabil el are fete cu grămada şi nu îşi doreşte o relație de lungă durată.

Orele au trecut repede gândindu-mă la Laurence.Am ieşit din şcoală şi l-am văzut în fața porții vorbind cu o fată. Mi-am dat ochii peste cap şi observându-mă a îndepărtat fata de lângă el.
-Haide!I-am spus fără să mă opresc traversând strada şi păşind în continuare fără să îl bag în seamă.

Farmecul Lui KateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum