Totul a mers bine cu Alex şi mi-am dat seama că nu e un bad boy şi e chiar un băiat super.Orele au trecut foarte repede şi a sosit timpul să plec acasă.
Astăzi se întoarce Jessica acasă şi sunt foarte fericită pentru că mi-a fost dor de ea.Casa e foarte pustie doar cu mine in ea.
Ajung acasa şi împing uşa de la intrare.Un miros îmbietor de cartofi prăjiți şi şnițel parizian,mâncarea mea preferată,îşi face apariția încă de pe hol.Îmi dau seama că e Jessica şi fug spre bucătărie.O văd pe Jessica aranjând masa.Mă îndrept spre ea şi o strâng tare în brațe.
-Kate ...aer te rog!Spune ea sufocat.
-Scuze!Mi-a fost foarte dor de tine!Mi-ai lipsit mult şi tu şi mâncarea ta.Spun eu şi rânjesc.
-Şi mie Kate.Îmi spune Jessica şi mă prinde din nou într-o îmbrățişare. Tatăl tău a fost pe aici?
-Da.Ca de obicei 24 de ore după care a plecat la biroul lui misterios,cu angajații lui misterioşi şi cu slujba lui misterioasă.Când o să îmi spună şi mie cu ce se ocupă?
-Draga mea,tatăl tău ştie ce e mai bine pentru tine şi poate a considerat că e mai bine să ascundă acest aspect pentru a te proteja.
-De ce nu poate să îşi pună unul dintre sutele de oameni ca să mă protejeze şi să îmi spună adevărul?
-Kate nu te mai comporta ca un copil mic!Spune-mi ce ai mai făcut în ultimul timp!
-M-am îndrăgostit...
-Doamne Kate de când aştept să îmi spui asata!Cine e norocosul?
-A fost.Nu mai e!
-Kate!Am lipsit o săptămână de acasă!Câte s-au întâmplat?
-Păi nu prea multe.
-Ascult.
-Of!M-am îndrăgostit de un dobitoc, un alt dobitoc care s-a băgat în mine pe stradă mai apoi rezultând că e un angajat de-a lui tata care acum mă protejează şi îmi ține morală,am fost înşelată pentru că nu am ieşit cu fostul meu iubit din cauză că am merg la ziua de naştere a lui John, tata s-a întors acasă şi am şansa de a ajunge la cea mai bună facultate de muzică din oraş dacă voi reuşi să fac un cântec împreună cu Alex,un băiat care trece azi pe la noi.
-O săptămână!Nu o lună,nu două,o săptămână!
-Da ştiu!Scuze dar dacă mai stau mult cartofii ăia o să se răcească şi nu o să îi mai mănânce nimeni.M-am aşezat şi am început să înfulec din cartofii prăjiți şi şnițel.Am terminat,am ajutat-o pe Jessica să strângă masa şi am mers sus în camera mea.Am lenevit jumătate de oră după care la mine în cameră apare Jessica.
-Te caută un băiat.I-am spus că vi imediat.
-Oh,probabil e Alex.
-Mergi şi vezi!Am coborât jos şi am deschis uşa.Era el.Păr şaten,ochi căprui,buzele lui moi şi privirea lui arzătoare.Mă privea insistent.Vena lui de pe gât mai avea puțin şi exploda ceea ce m-a făcut să îmi dau seama că e foarte nervos.
-Laur?Ce cauți tu aici?
-Ai înnebunit femeie?
-Ce?De data asta ce am făcut?
-Cum să îi spui profei că nu mă implic în piesa asta stupidă?Am făcut asta doar pentru tine!Mi-am irosit din timp ca să fac asta pentru tine.Spune şi aruncă o hârtie pe jos.Ştiu că am fost un prost şi încă sunt,dar am vrut să fac asta pentru tine pentru că te iubesc al dracului de tare,Kate.Ce o să faci?O să te cuplezi şi cu Alex?Am impresia că te-ai folosit de mine pentru a ajunge la Alex.
-Laur nu am vrut să fac asta.
-Mie asta mi-ai dat de înțeles.Am stat toată săptămâna să îți fac rahatul ăla de piesă şi acum îmi întorci spatele?
-Laur dacă nu mă înşelai cu aia nu se ajungea până aici!
-Şti ceva Kate?M-am săturat să dai vina pe mine.Dacă îmi spuneai de la început că te duci la ziua de naştere a lui John nu se ajungea până acolo.Mi-ai respins toate mesajele şi apelurile. Nu ştiam ce să cred.
-Poate că e vina mea.Dar nu trebuia să reacționezi aşa!
-Îmi pare rău!Bine?Îmi pare rău!Nu am vrut să te rănesc!
-Şi totuşi ai făcut-o!
-Hai să o luăm de la început!Să presupunem că nu s-a întâmplat nimic între noi şi că viața noastă acum începe.
-Să presupunem.Cu chiar crezi că o să pot uita tot ce s-a întâmplat?
-Măcar încearcă!Mai dă-mi o şansă de rog!
-Laur,nu pot!
-Bine!Înțeleg!Sper să ai o viață bună.Pa!Laur plecă iar eu mă ghemuiesc lângă uşă.I-au foaia de pe jos şi privesc notele muzicale imprimate pe ea.Merg în camera mea şi mă aşez la pian.Încep să ating clapele pianului formând melodia la care Laur a muncit pentru mine.Nu suna rău dar am să îi fac nişte mici ajustări.
***
Dragii mei,sunt aici!Nu am dispărut dar cum ziceam şi în capitolul anterior,am cam fost plecată într-o vacanță în Grecia.Din păcate netul pe acolo e super prost.Astăzi m-am întors acasă deci o să încep să postez mai des şi cum spuneam o să încep şi o nouă carte.Sper că o să apuc că termin primul capitol de scris săptămâna asta.Oricum vă pup şi vă iubesc multttt!Mulțumesc din nou pentru comentarile frumoase şi pentru voturi.Vă pupăcesc cititorii mei! :***La media Alex
CITEȘTI
Farmecul Lui Kate
RomanceA Wattpad Romance "Farmecul lui Kate",o poveste de dragoste,seducție,pasiune, răzbunare,afecțiune,război. Kate în vârstă de 18 ani,elevă în clasa a 12-a întâlneşte un băiat care îi întoarce lumea pe dos,făcând-o să se îndrăgostească de ea.Dar până a...