6. Bölüm; Cenaze

72 4 0
                                    

Eveeet uzuuunca bir aradan sonra yine burdayım sonunda bütün sınavlarım bitti. Çok geç olduğu için hepinizden teker teker özür diliyorum. Artik yb her hafta gelicek bunu önce bir söyliyim. Beğeniyosanız lütfen voteleyin canlarım. Onları görünce daha çok yazmak istiyorum. Sizlerii çok çok seviyorum ponçiikler. İyi okumalar :*

Multimedya; Aras aşkım sjsjjsdf

Gözlerimi açtığımda bana yabancı gelen yumuşacık bir yatakta yüz üstü yatıyordum. Hışımla yatakta dikelip etrafıma göz gezdirdim. Burası neresiydi. Beni kim getirmişti buraya. Hafızamı biraz zorladım ve dün akşam ki olayları hatırlamaya çalıştım. En son Ekin, 3 yıl boyunca çekmiş olduğu benim fotoğraflarımı gösteriyordu sonra Aras... Ahh! Tabii yaa en son Aras beni arabasına sürüklüyordu ve sonrasında ben ağlayarak uyuya kalmıştım. Birden gelen cesaretle çığlık attım. "İmdaaaat kaçırmışlar beniii.." biraz bekleyip ses gelmeyince tekrar bağırmaya başladım "Yaaa imdat diyorum imdattt neden gelmiyo kimseee" kimsecikler gelmeyince yatakta debelenmeye başladım. Debelenmekten yorulunca da kendimi yatağa atıp bir sure beyaz tavanı izledim -her şey de beyaz mübarek- aklıma gelen dahiyane fikri salak gibi neden ilk başta düşünemedim diye kendime kızarak ayaklandım ve krem rengindeki kapıya ilerledim. Kapının kolunu aşağı indirince açılmayacağını sanarak hüzünlendim ama kolu tamamen indirince.. Aha da açıldı. Kilitlememiş, salak buradan kaçamayacağımı sanıyor.

"Ulan Aras sen bir gel. Bak seni nasıl dövüyorum" diye saydırarak merdivenlerden inerken çelik siyah dış kapı açıldı ve içeri kocaman bir SIRITIK girmiş oldu. Arası gördüğüm gibi yanına koştum yani daha doğrusu yerle seviştim. Aras kahkaha atıp elindeki poşetleri -sanırım alışveriş yapmıştı- yere bıraktı ve yanıma geldip kolumdan kavrayarak beni ayağı kaldırdı. Yüzüne sinirle bakarken, birden parmak üzerimde kalkıp yüzüne tokatımı yapıştırdım ama hıncımı alamayarak bir de karnına tekme attım sonra da kolunu ısırıp. "Piç kurusu, malak, orangutan suratlı bukalemun, koca popolu panda..." Diye saydırarak karşımdaki şahısa daldım. Aras en son dayanamamış olacak ki gözlerinden alev fışkırırken sol elini sinirle vurmak için havaya kaldırdı ama benim gözlerimin şaşkınlıkla kocaman açıldığını görüp silkelendi.  Sonra ben ne olduğunu anlayamadan birden ince belimden kavrayıp, minyon vücudumu omuzuna attı. Benim ağzımdan tiz bir çığlık çıkarken, Aras "Bir rahat dur be kızım" diyerek beni, az önce ayrılığım odaya götürdü ve bedenimi yere bıraktı. Pis pis sırıtıp bana ilerleyince. Kötü bir şey olacağını anladım ama öteki salak kızlar gibi tabii ki ağlamayacaktım çünkü birazdan olacaklar için korkmuyordum. Kafamda hızlıca bir komplo kurdum ve kurduğum komplomu uygulamak üzere gülümsedim. Öfkemi belli etmemek için iğrenç bir tavır olan ve yaparken ölüm zorluğu gibi gelen şeyi yani seksiliği yapmaya çalışarak "Gel hadii" dedim Arasın gözleri şaşkınlıkla ve şehvetle birlikte kocaman olurken bana bir adım yaklaştı. Sonra göz bebekleri ne kadar koyulaşmış olsa da kolumdan tutup yatağa yatırdı ve o da sağ yanıma yatıp "Uykum var küçük, uyu" dedi ve kocaman koluyla beni kendisine çekip bir ayağını da ayaklarımın üstüne atarak beni bir nevi kendisine haps etmiş oldu. Boğulacak raddeye gelince çırpınarak "Aras bırak beni yaa, konuşmamız lazım" dedim. Komplomu gerceklestirememiş olmanın hüznü ve siniriyle "Tüh yaa" dedim. Aras hiçbir tepki vermeyince ne yapıyor diye kafamı kaldırıp yüzünü görmeye çalıştım ama o kadar sıkıyordu ki hareket dahi edemiyordum. Düzenli nefes alış verişlerinden ise uyuduğunu anlamak zor değildi. Ne kadar da çabuk uyumuştu. Bir de annem vardi degil mi? Gözlerimle odayı taradım çantam cam kenarındaki berjelin üstündeydi ve eğer Aras izin verirse kalkip alacaktım ama cidden kalkamıyordum. Lanet olsun çok merak etmiştir beni çünkü neredeyse bir gündür eve gitmiyordum. Saate bakmamıştım ama ikindi saatleri olduğunu düşünüyordum çünkü güneş yavaş yavaş batmaya başlıyordu ve bunu krem renginde olan tülden sızmasından anlıyordum. Okula da gidememiştim. Barkın Eslem ve Mert de çok merak etmiştir. Offf Aras napıyosun böyle sen?

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin