Я прийшов додому. Нарешті! Можна просто звалитися в ліжко і забити про все на пару годин. Але не тут-то було!
Сон! Ця проклята свідомість подарувала мені прекрасне сновидіння!
Я знаходився в академії і навколо мене гуляли ті ж мізки з руками і ногами, але тепер вони говорили про Джоша... Це кошмар якийсь! Ну скільки можна?Джош...навіщо? Він брудний і підлий вбивця...
Я не можу зрозуміти, чому? Але він довів свою провину! Тепер я просто зобов'язаний його знайти.Зі своїми переживаннями я нервово ходив по своїй кімнаті. Мені подзвонив телефон.
-Алло, Це Вінсент? -цікаво навіщо дзвонити на мій номер телефону, а потім питати мене Вінсент це?
-Так це я, Вінсент -неспокійним голосом продовжив. -Боже, я твій голос і не впізнав! Ентоні! Як справи? Ой, пробач... Я зовсім забув. Прости будь ласка що не прийшов.
-Нічого страшного. Справи нормально, дали вчора вихідний. Добре що ти не прийшов -він засміявся.
-Фух, ну і добре. А то якось забув, а зі мною такого ніколи не було -з полегшенням зітхнув.
Слухай, я зараз йду на роботу. Зможеш мені допомогти?
-Добре, обов'язково прийду -я попрощався з Ентоні і почав переодягатися. У мене велика шафа і купа одягу. Так що вибрати є що, але одягнувся цілком в звичайний одяг.
Чорна футболка, джинси, сіра кофта і кросівки.Так, ще й пофарбував волосся в каштановий колір. Ну це була стара фарба матері і я не думав що мені підійде, але все пройшло добре. Цікаво навіщо мамі фарба каштанового кольору? Ну добре, тепер і не дуже схожий на зомбі, майже...
А тепер можна йти. Я спустився зі сходів і побачив тільки маму.
-Доброго ранку. Як спалось? -запитала мама веселим тоном. -Що з тобою? Навіщо так часто фарбувати волосся? Зіпсуєш!
-Спалось нормально, не переживай, все нормально. А тато де?
-Він Пішов на роботу. Кажуть там щось важливе.
-Нагадати мені мама, де він працює? -я підійшов до столу і сів на стілець.
-В магазині де продають будматеріали.
-Саме так. Що там може такого термінового і важливого статися? Особливо в нашому тихому і мало людному місті -В замітці телефону "Швидко, якісно і не дорого, вб'ю ваш час. Ваш інтернет". Заманливо! Я взяв телефон і почав перевіряти всі свої соціальні мережі.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"Не Мертвый. Зомби"
TerrorРЕДАКТИРОВАНИЕ РЕДАКТИРОВАНИЕ Что же происходит в моем мире? Кто я теперь? Почему у меня появилась странная жажда съесть чьи-то мозги? РЕДАКТИРОВАНИЕ РЕДАКТИРОВАНИЕ Все происходит в таинственном городе под названием - Дельвинг. Нашего главного героя...