In de 1e klas wou dit weer beginnen... m'n bolimia werd erger.. soms dacht ik zelfs: 'I'm one big mistake, just one big mistake is what I am.' Heftig? Neuh mijn gedachten zijn erger geweest😊 maar nu zit ik alweer in de 3e klas, en draag ik een laag make up zodat niemand ziet wie ik nou werkelijk ben, bang dat alles weer vanaf vooraf aan zou beginnen.. (als jullie willen dat ik ook nog schrijf over mijn stiefvader zet dat dan f in de comments dan schrijf ik daar nog wel 2 delen over.. nog iets anders wat je wil weten er komt nog een Q&A einde van dit boek.. zet dit ook in comments!!) ik wil iedereen bedanken die er voor me probeerde te zijn in die tijd.. ik weet dat ik lastig was, en je me misschien sommige momenten wel kon vermoorden.. ik wil in t bijzonder iemand bedanken die ik in de 3e heb leren kennen.. (oke ik zag um vorig jaar wel is, maar niet dat ik um aansprak ofs) (wel is hahahah woordgrapje) hij is nu t vriendje van mn unbio sis (ik wens jullie echt heel veel geluk toe lovejullieeexxx) en als ik hem nodig heb kon ik altijd van hem op aan. Nu heb ik beloofd te stoppen met kotsen en niet eten, ik ben ondertussen al 4 dagen clean en 0,5 kg aan gekomen (jaja 42,5 kg) niemand maar ook echt niemand mag me ooit na gaan doen of aan dat gewicht tippen.. het is slecht voor je guys!! Ohja dat heb ik ook van hem geleerd. Ik zal altijd 24/7 voor je klaar staan, en je helpen met plezier😘 thankyouuuu (nogmaals ja! Ik ben je echt heel veel verschuldigt) ook iedereen thankyou die hielp, en mn unbio sis (Iloveyousomuch, I'll never forget you, I hope I'll never lose you.. bc you're so damn special for me.. just in 2 years so special, this summer is going to be amazing!!) en mn bestfriend (k)(iloveyougurl💓 friends till the end)
-XOXO- Cold