Heya ik zit nu in de 4e klas, ik ben steeds meer ik. En ik zijn voelt goed. Ik heb veel meegemaakt afgelopen jaar. Zo verloor ik iemand, en zo kwamen er mensen in mijn leven, waaronder een superlieve meid Kency, ze is soms best wel druk. En zegt zonder enige moeite haar mening. Daardoor begin ik dat ook steeds meer te doen. Ik ben ik en ik ben prima. Dat heb ik ook geleerd, het werkt veel als ik nadenk over slechte dingen, ook al huil ik elke avond en doen mensen me super veel pijn. Er zijn mensen die van me houden omdat ik ik ben. Van mn bolimia ben ik nog niet helemaal af, af en toe als ik teveel heb gegeten gooi ik het eruit. Het is een soort van nood ding. Alleen met hoge nood mag ik het doen. Ik heb nu nog een beetje ondergewicht maar dat ben ik! Ik ben nu niet het populairste meisje van de school, dat zal ik ook nooit worden. Maar ik vind het nu wel lachen met mn klas. De klas betrekt me er net zo goed bij als derest. Op weg naar huis ben ik helemaal gelukkig. Op het eind van de dag is er altijd iemand die het verpest, waardoor ik 's avonds toch huil. Maar hee that's okay... people don't cry because they're weak it's because they were strong for too long. Mijn vriendinnen proberen me erdoorheen te sleuren, andere mensen weten er niets van. dat vind ik een fijn gevoel, ze kennen me niet goed genoeg. Ze denken bij mij alleen dat ik dat ene stille meisje ben, ik vind het dan leuk als ze me tijdens uitgaan helemaal los zien gaan. Zoiets verwachten ze niet van me. Dat vind ik vooral grappig maar ja hey get to know me because I'm lots more fun than you think. Mensen hebben vooroordelen en daar kan ik echt niet tegen, t irriteert me..
X Cold