Ve varmistik.Elena'yı uyandirdim.
"Elena geldik,kalkk!"dedim.
"Off tamam"diyerek uyandi elena.
Ucaktan indik.Agzim acik kalmisti.
"Angela iyimisin?"dedi alice.
"Iyi degilim!"dedim sinirli bir sesle.
Gorduklerime inanamiyacaktiniz.Picht Perfect burdaydi!.Elena:
"Inanamiyorum,ohaa"dedi ve onlari gordu.
Ve bende icimden Fuck!dedim.Elena ile ilk isimiz onlardan imza almak oldu.Ben iclerinden en cok Anna Kentrick'i seviyordum.Ona sarildim.
"I love you"dedi beka.Ve o anda ben dusecek gibi oldum.Elena beni tuttu.Elana onlara neden burada olduklarini sordu.
Onlarda konser icin gelmisti.Her neyse.Hemen konser'in oldugu alana gittik.Orada bizim tasarimcimiz vardi.Bize kiyafet tasarlamisti.Benim mavi stramplez bir elbiseydi.Elenanin ki ise lacivert stramplezdi.Bana sacimin uclarini mora boyamami solemisti.Sevindim.
"Aaa seve seve"dedim.Kiyafetleri denerken baka geldi.Ve cok yakistigini solemisti.Ve bende ona tesekkur etmistim.
"Thank YOU ♥"dedim.Ve kiyafetler cok guzeldi.Gece olmasina az kalmisti.Konser baslamak uzereydi.Perdenin arkasindan bakitordum.Baya bi kisi vardi.Ve hepsi Ader dı.Sahneye ciktik.Sarkiya basladik.Cok eylendik.Bi ader bana Cicek atti.Cok mutlu oldum.Yaklasik 6 sarki soledik.Ama aderlarin icinde Peter ve Jack de vardi.Hemde ustlerinde "I love you Angela ve Alice"yaziyordu.Acayip utandim.Konser bitmisdi.Konser yerinden ayrilirken,onume peter cikti.
"Ne istiyorsun?yine"dedim.
"Of sen nereye gidersen git,naparsan yap,istedigin kadar azarla ama ben seni hala sevicem" dedi.
Ve ben oflayarak disari ciktim.Alice bana nerde kalicaz diye sordu.
"bilmiyorum"dedim.
O sirada jack geldi.Bizim evimiz var.Bize gelin dedi.
4. BOLUMDE GORUSMEK UZERE :) OKURSANIZ YORUMLAYIN LUTFEN...