ALICE
Assagi havuza inmistik.Angela yukarda kaldi.Acaba noldu.Asansore bindik.Jack habire bana bakiyordu.
"Noldu?Alice niye mutsuzsun?"dedi Jack.
"Yo bisi yok mutsuzda degilim tam tersine"
Havuz katindaydik.Havlumu şezlongun uzerine koydum.Ve kendimi havuza bıraktim.Havuzun dibine inip sarki solemeye basladim.Sunu soliyim ben ve angela bu sekilde sarki solemeyi cok severiz.Derken..
Aniden jack beni yukari cekti.
"Iyimisin?iyimisin???!"dedi jack.
Ben ise kahkaha atarak gulmeye basladim.Suratima anlamsiz bir bicimde bakiyordu.
"Hey niye guluyorsun?seni goremeyince cok korktum."
"Korkma salak şey,sadece biraz yanliz kalmak istedim"
"Iyi beni cok korkuttun"dedi.
Kafam karismisti.Bu tebessum,bu gulucukler neden di acaba?.Merakim buyuyordu.Angela hala gelmemisti.
"Ben angela ya bakip geliyorum"diyerek oradan ayrildim.
Asansor cok yavas gidiyor gibime geliyordu.17,18,19,20 ve 21 sonunda geldik.Kapiyi kartimla actim.Angela aniden onume cikti.
"Alice noldu?!"
"Hic sen gelmeyince bi bakiyim dedim"
"Aa tamam ozaman gel gidelim"diyerek beraber assagiya indik.Cok terlemis ve sinirliydi.Havuz katina geldik.Peter'la angela havuza girdi.Arkasindan bende girdim.Yuzerken havuz kenarinda durdum.Arkamdan belimden sarilarak jack geldi.
"Tatlim,gel senle akua parka gidelim."diyen jack'in suratina saskin saskin bakiyordum.
"Iyi hadi bakalim"diyerek bir cilginlik yaptim.
Angela'ya jack ile beraber akua parka gittigimi soledim.Ama angela'nın surat ifadesi kotu bir sekilde "Tamam!" dedi.
Artik ne oldugunu ogrenmem gerekti.Akua parka az kalmisti.
"Jack sence angela niye kizgin?"
"Bilmem ki bebegim"dedi jack.
Akua parkkina varmistik.Tirmandikca daha da heyecanlaniyordum.Ve yukaridaydim.En buyuk olanina bindim.Ama sira vardi.Arkadan biri itti.Ve gozumu kapatip,ciglik atiyordum.
"PATTT!"
"Aaa amina koyim ya of"derken onumde duran jack i gordum.Gozu morarmisti.Aman tanrim.
"Noldu sanaa!?""
"Sen..assagi kayarken hizlica bana carptin tabi gozun kapali kayarsan olucagi buydu!"
Belliki cok kızmısti.Birazcik kızmasi gecsin diye yanagindan optum.
"Of bas belam benim sana kizabilirmiyim sence?"
Dedi ve cok mutlu oldum.Onu ordan kaldirip odaya goturdum.
Angela "Aaa noldu jack'e"derken ayni seyi peter da soledi.
"Malesef yanlislikla kayarken ona carptim"
Her neyse diyip onu yataga yatirdim.Ve buz getirdim.Gozune koyduk.Jack'in telefonu caldi.O getiremeyecegi icin ben almaya gittim.Ama aniden onume angela cikti.
"Durr!ben getiririm lutfen sen git"dedi.Ve daha da heyecanlandim.
"Hayir!lutfen cekil"dedim ve telefonu elime aldim.
Telefonda 4yeni mesaj var diye gozukuyordu.Okumam dogru olmaz ama napiyim yakinda sevgilim olucak diyip okumaya basladim.
1.Mesaj
Bebegim nerde kaldin,seni bekliyorum.
2.Mesaj
Ama beni meraklattin,lutfen ara beni canim
3.mesaj
Bebegim parktayim gel. ;)
Ve 4. mesajıda okumak istemedim.Hayatimda hic sevmedigim bisi yaptim.Hıçkırarak Aglamaya basladim!!....