Ratliff Alice'i vurmustu.Alice'nin karnina isabet etmisti kursun.Hemen o piç in yakasina sarildim.O pisligi bogmak oldurmek istiyordum fakat durum vahimdi.Alice'i hemen arabaya bindirdik.Arabada yarasina bastiriyordum.
"Sen her zaman benim.....can dostumd..."
Diyecekti ama nefesi yetmedi.Agliyordum.Can dostum,sırdasim,benim bitanecik knkm bayilmisti.
"Daha hizli git daha hizli"diyerek peter'a bagiriyordum.
Hizlandik ve yetisdik.Hemen ameliyathaneye aldilar.Peter beni sakinlestirmeye calisiyordu.Aniden aklima
"Peter jack nerde?!?!"
"Olamaz ordaydi.Bilmiyorum"diyerek jack'i aradi.
Jack arkadan geliyormus.Allahtan Ratliff'le kavga etmemis.Derken doktor disari cikti.
"Malesef...hanfendi benegini.... kaybetti,uzgunuz,elimizden gelen herseyi yaptik"dedi.
Jack saskin bir surat ifadesiyle bana bakti.
"Ne bebegi solermisin bana angela?"
"Of onun... Ratliff den bir ... bebegi vardi."
"Neee?!?!niye solemedin!"
"Ozur dilerim,o solememi istemi gercekten askim"diyerek yalvariyordum.
"Bilmiyorum ama her neyse bidaha benden bisi gizleme"dedi ve bende kafami salladim.
"Ben gelicem bir dakika"diyerek oradan ayrildim.Alice'in cantasi bende kalmisti.Bir mesaj geldi.Actim ve okudum.
1.MESAJ
Ratliff
Hayatim ozur dilerim.Lutfen noldu sana haberde alamiyorum.Ben o yanindaki adami vuracaktim. özür!
Inanamadim.Seni adi pic kurusu.O pislikten kurtulmamiz gerekiyordu.Yan taraftan Alice'in sesleri geliyordu.Kosarak gittim.Ve yatakta yatiyordu.Ameliyat bitmisti.Her sey yolundaydi fakat bebegini kaybetigini bilmiyordu.Solemek istemedim.
"Jack nerde angela"
"Sey..yolda geliyormus."
Derken jack geldi.Kosarak hemen alice'e sarildi.
"Askim bebegim bitanem seni cok ozledim.Iyimisin?Nasilsin?Sana bisi olmadi yha dunyalari veririm"
"Bebegim oldugunu ve ratliff kim bilmiyor degilmi?"diyerek bana fisildadi alice.
'Hayir bilmiyor."dedim.
Ee kac gun kalacak burda?dedi jack.
Doktor ise yarin taburcu olabilir dedi.Hepimiz gulumsedik.Zaten saat 01:45 di.Alice icerde yatarken,bende koltukta yatmistim.
6 SAAT SONRA
Kalktim.Ve alice'e bakmaya gittim.Alice yatiyordu.Jack de basinda durmus onun basini oksuyordu.Jack beni gordu.
"O ratliff denen pic kimdi ve niye bizi vurmak istedi?"diye soylendi.
"Bil...mem ki bi sarhosun teki iste"
Alice uyandi.Iyimisin alice?diye sordum.Ve iyi oldugunu soledi.Yarin biletleri alacagim donecegiz.
"Ne donecekmiyiz?!"diyerek iceri peter girdi.
"Evet askim,donucez."
Peter beni koridora cagirdi.Yanina gittim.
"Noldu?"
"Turkiyeye geri doneceksek,.. bizle kalicaksiniz?"
"Tamam bakariz askim"dedim.
Ve odaya gittim.Alice yoktu.Jack vardi.
"Jack alice nerde?"diye sordugumda doktorla konusmaya gitti dedi.Hemen kosarak bende gittim.Kesin bebegini soracakti.
Derken.....
Alice odadaydi.Ve bende hemen girdim.
"Doktor bey bebegim nasil"doye sordu alice iceri girdigim an.
"Hanfendi ben yakinlariniza soledim.Benim isim var dedi.
Ve alice donup bana bakti.
"Benim bebegim iyimi sole bana!!"diyerek ısrar etti.Solemek zorundaydim.
"Şeyy....Bebeginn... Kursundan dolayi..."
"Hadi soleee!
"öldü"