ALICE
Şokdaydim.Angela bana bebegimin öldügünü solemisti.
"Bana niye solemedin ha?!!"dedim.
"ozur dilerim uzulmeni istemedim"dedi angela.
Onu affederdim.Ama bir sartla.
"Ratliff'i jack'e solemiceksin?"
"Tamam"
Hem ratliff demisken bebegimin olmesine o sebep olmustu.Öcümü alacaktim.Derken
"Ne dusunuyorsun alice?"diye sordu angela.
"Hic bir an once eve gitmeyi"
Diye konusurken bizimkiler geldi.Jack bana sarildi.Bende ona artik bu hastaneden cikacaktim.Beni kaldirdilar.Islemler bitti.Ve arabaya dogru ilerledik.Arabaya bindim.Eve dogru yola ciktik.Evin kapisini açacaktim ki "Zırrrrrr"telefonum caldi.
Mesgule biraktim.Angela bana bakiyordu.
ona "onemli bisi diil"diyerek gulumsedim.
Odama dogru giderken,yine telefonum caldi.Ve bu sefer actim.
"Meraba tatlim,hic acmiyordun sonunda actin seni cok ozledim.Paris cafeye gel.Seni ozledim"
"Bak! #@! sana benim pesimden git dedim gelmicem sen benim bebegimi öldürdun katill!"
"Yo öldürmedim,buraya gel anlatiyim gelmessen kotu olur!"
Derken telefonu suratina kapattim.Kötü olur derken ne demek istedi acaba?.Cok merak etmisdim.Odanin kapisi caldi.Gelen angela'ydı.Bana kek getirmisti.Hemen yedim cok acdim.
"Sana dus yapman icin su ayarladim hadi dusa bakalim rahatlarsin"diyip iceri jack girdi.
"Tamam giderim askim sunlari yiyim saol.Ama senin gozun hala mosmor."
"Eee okadar hizliydinki"
Kendimi tutmaj icin cabaliyordum ama aniden kıkırdadım.
"Ozur dilerim"diyerek yataktan kalkip dusa gittim.
Ustumu cikardim.Ve sıcacık suyun icine girdim.Bir ohh cektim.Az kalsin uyuyordum.Ama sonra kalktim.Sudan ciktim.Sacimi taradim ve tam kapiyi actim.Onume aniden jack cikinca Kapiyi hizlica kapattim.Ama sonra sesini duyunca actim.
"Oha abicim yha!"dedi jack ve burnunu tutuyordu.
"ozur dilerim bilerek oldu hıh,"
"Bilerekmi oldu?"
"Ya saka yapiyorum,bilerek olmadida niye aniden onume cikiyosun?her neyse bosver"
"Bosveremem!burnuma bak kıpkırmızı oldu!
Cocugun her taradini morartiyordum.Benle cikmaktan vaz geçecekti.Gozu mor,burnu kirmizi amk yha.Derken onuda alip salona gittik.O televizyon izlemeyi pek sevmez,onun yerine gazete okudu.Tam okurken,kapi caldi.Baska bir gazeteydi.Bu sefer bende yeni gelen gazeteyi verdim okusun diye.
Ama aniden surat ifadesi degisti.Ve cok kizgindi.
"Noldu askim"
"Bune buda bi tesaduf degildir herhalde!?!!"diyerek gazeteyi bana uzatti.
Ünlü sarkici Alice dün Ratliff'den olan bebegini kaybetti.şok...şok..şok
"Inanamiyorum askim bu....bu yalan"derken telefonuma mesaj geldi.
Ratliff
Hayatım gazeteyi okudunuzmu? :) Cok guzel bir haber insallah bunu sevgilin gormezz ;)