Ikizlerrrr xD

56 5 2
                                    

Cok sasirmistim.Bu yuzle buraya nasil gelir!

"bu yuzle nasil buraya geldin?!?!"diye sordu alice.

"Geldim iste galiba bebek de erkek"diyerek sırıttı.

"Kotu bisi olmadan burdan git!"

"Gitmiyorum,napcan?!"diyince

Jack devreye girdi.Az kalsin odadan silahi alacakti ki biz tuttuk.Otel'in guvenligini aradim.Guvenlik geldi.Zar zor odadan goturduler.

Alice'in cani habire bisiler istiyordu.Jack habire disari cikiyordu.Gece olmustu.Yatmaya yataga gidiyordum.Peter yatmis.Beni bekliyordu.Yatmaya hazirlandik.Tabi peter rahat durmuyordu.

"Peter yeter yaticam."Diyerek arkami dondum.

Aniden isiklar acildi.Kapi sesi geldi.Kalktik.Alice'e

"Noldu"

"Hic sadece jack'i karpuz almaya gonderdim,napiyim ruyamda karpuz gordum"dedi.

Gulmekten hıckirmaya basladik.Bari kalkmisken bende kek yiyeyim dedim.Mutfaga gittim.Ama kek bitmisti.Sinirlerim bozuldu.Somurtarak odaya girdim.

"Noldu askim"diye sordu peter.

"Ben size en sonuncu kek benim kimse yemesin demistim,ama bitmis kustum size hıh"diyerek arkam donuk bir sekilde yataga oturdum.

Peter yataktan kalkip,onume geldi.

"Kucagima gel"dedi.

"Banane"diyince beni kucagina aldi.Ayaklarimi beline sardim.Niye boyle yapti bilmiyordum.Ufak bir gezintiden sonra beni tezgahın uzerine birakti.Ve kek malzemelerini cikarmaya basladi.

"Amacin ne bebegim?"diye sordum.

"Kek"dedi.Ve oldugum yerde sevincden ciglik attim.

Peter'i izlerken kapi caldi.Gidip actim.Jack gelmisti.Ve elinde karpuz vardi.Hemen alice'i yataktan kaldirdim.Destek olarak mutfaga getirdim.Ve yemege basladi.

"Yavas bogulucaksin"Dedim.

"Yho nap..yim co..k guze..l"demeye calisiyordu.Karpuzu yemekten konusamiyordu.

3 Ay SONRA

Alice bebegi dogurmustu.Bizde peterla nisanlanmistik.Hemdeeee alice ikiz dogurmustu.Isimleri cocumuyo ve anna biri kız biri erkekti.Ve bende cocuk bekliyordum.Cocumuyo yurumeye baslamisti.Ama anna hala emekliyordu.Cocumuyo cok yaramazdi.Ayni evde kaldigimiz icin cocumuyo habire benim odama girip yatagimi dagitiyordu.Peter ve jack ise alt sokakta ki ofisde calisiyordu.

Bugun kalktigimda yanimda peter yoktu.Kesin ofise gitmisti.Ama cocuklarin sesleri geliyordu.Kalktim ve tam kapiyi actim.Onume anna cikti.Az kalsin odanin kapisini kapaticaktim.Allahtan gordum.Yoksa icerde kalirdi.Alice kalkmis kahvalti hazirlamisti.Cocumuyo kreş'e gidecekti.Hemen agzima bisiler attim.

Ve hemen arabaya bindik.Cocumuyo yu okulun kapisinin onunde biraktik.

"Hoçakal"diyordu hoscakal diyecegine.Her neyse iceri girdi.Bizde eve donmek icin yol aldik.Tam arabayi park ettik ve alice'in telefonu caldi.Arayan kraşdi.

Alo?

-Meraba lutfen buraya gelip cocumuyoyu alin ve doktora goturun,bir kızın kolunu isirmis ve benim koltuguma yapistirici surmus!!!

Biz BUYUZ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin