Akşam olmuştu annemin normalde bize bile yapmadığı yemekleri yapıp misafirler geleceği için hazırlanıyor.Ben ise konuşma hazırlıyorum neymiş 'düzgün konuşman gerek sen eğer böyle konuşursan misafirler kaçar' dediler. Kaçsınlar valla ben mutlu olurum.Odamda aynanın karşısında konuşmayı tekrarladım '' Hoşgeldiniz..ah sen bebeklik arkadaşım olmalısın gel sana evimizi gezdireyim''... konuşmasından tek anladığım şey ''Gel sen o annemin bahsettiğisin dimi şimdi sana benim 16 yıldır yaşadığım cehennemi göztericem buahahahha''
Omma:Wendyyyy!!!Geliyolar koş koş koş koş!!
Wendy:Geliyorumm!
Hızla merdivenleri inip kapıya koştum bir yandan da içimden kouşmayı tekrar ettim.Kapıyı açtığımda önümde duran iki kişi nerdeyse 35-40 yaşlarında bir adamla kadın eee benim bebeklik arkadaşım nerde? bende repliğimi söyledim ama ilk yerini diğer yerini o çocuğa söyliyecektim.
Oha..! ayı be bu zürafa...Aynı yaşta değilizdir ay bide şapka gözlük bu ne? ya ben erkek ummuyodum ki... Çocuğa birşey söyleyemeden 'çekilecekmisin?' diye bir tepki almakta mükemmel..
Anca gözlüklerin altına gizlersin tipini...Oturma odasına geçmiştik annem sesizliği dağıltmak için
Omma:Eee nasılsın Soo Hanım bayadır görüşmüyoruz?
Soo:İyiyiz canım ya ben seni çok özlemişim nezaman gidicez HonkKong'a?
şaşkınca nedediklerini anlamaya çalıştım*
Babam:iki gün sonra..
Ben:Ne HonkKong'u anne?
Omma:Biz gidicez.
Ben:Biz derken?
Omma:Sen ve Yeol hariç hepimiz.
Ben:Yeol kim ya?
Yeol:Bennn...
Ben:Pekiiiii...
Yeol adlı kişiyle aynı anda:
Bi dakika biz bununla tekmi kalıcaz evde!?
Ommalar:Evett ne bağrıyosunuz?
kafamı aşağı eğerek bir yandanda sinirli sinirli anneme bakıyordum.Babam yemeğe geçelim dedi ve yemek odasına geçicektik.
Annemler ve Soo Hanımlar odaya geçtiler.Ben kapının oraya geldiğimde Yeol Beyyyy durdu ve bana baktı. ''Geçmicekmisin?'' dedi. Tam giricekken oda geçmeye kalktı kiii çarpıştık.''bana geçmicekmisin diyip kendisi geçen bir adet insan çocuğu kafamı acıttın'' diye bağırdım. Yeol Beyde hiç sessiz kalırmı ''E sende iki saatir geçmiyon sonra insan çocuğu oluyoruz''dedi. '' öncelikle Yeol adlı bey efendi iki saattt olmadı sadece 5dk 26saniye oldu ve seninle kavga etmeye başlıcaksak 2saat olabilir ama o yüzden geçelim'' dedim.
*
*
Saat 12 olmuştu.Benim odamda iki tane yatak olduğu için Yeol burada yatacakmış.
Yeol:Ben üstümü değiştiricem.
Ben:Değiştir.
Yeol:Önündemi değiştirmemi istiyosun çıkmıcakmısın?
Ben:Ne!? çıkıyorum bay bay
hızlı adımlarla odadan çıktım.
Odaya geri girdiğimde yatağına yatmıştı bile..İnsan bi gel giyindim der kapıda bekledik okadar.Yatağıma girdim...Yüzünü merak ediyorum bi dönsede baksam..derkenn uyuya kaldım