10

444 31 17
                                    

Üst kata çıktığımda koşarak odaya girdim. Chanyeol ve diğer Exo üyeleri vardı. "C-chanyeol" dedim kekeleyerek.Chanyeol kafasını bana doğru çevirdi ve eliyle gel işareti yaptı.Tedirgin adımlarla ilerledim.Kahverengi saçlı perçemli tatlı bir kişi bana gülümsüyordu.Ne olduğunu hala anlamamıştım.

Chanyeol:Dün gece nerdeydin? Dedi. Bir dakika dün gece Chanyeol'la beraber değilmiydik?

Wendy:Şakamı yapıyosun?

Chanyeol:Ya ben uyuyordum birden kapı sesi geldi bende markete gittin falan sandım.Uyuya kalmışım sabah uyanınca olmadığını farkettim tam çıkıcaktım Baekler geldi.

Başımı tuttum.Koşarak odadan çıktım lavaboya gittim yüzümü yıkayacaktım.Biranda kapı açıldı.Chanyeol yine sinirli bir şekilde yanıma geldi kapıyı kilitledi.
Chan:Wendy...dün gece olanların her saniyesini unutucaksın.
Wendy:A-ama neden?
Chan:Unut dedim.
Wendy:Chanyeol!oyun mu oynuyosun benle?!?
Chan:Kes sesini! Bir Daha Sakın Bağırma Bana! Bak hiçbir yerde bu konuyu AÇMICAKSIN!
Wendy:t-tamam özür dilerim.
Kafamı eğmiştim hicbirşey diyemiyordum korkudan ne oldu sana Chanyeol ben seni iyi biri sanardım.
Baek:Chanyeol iyimisin? Birşeymi oldu?
Chan:Yok birşey geliyorum.
Chanyeol kapıdan çıktığında gözyaşlarımı tutamamıştım.Ellerim titriyordu.Boğazımı birşey sıkıyordu sanki rahat olamıyordum.Zorlukla yerden kalktım ve boş olan bir odaya geçtim.Dizlerimi karnıma doğru çektim kollarımı dizlerimin üstüne koyup kafamı kollarıma yaslandım.Düşüncelerim okyanus gibiydi ve ben yüzme bilmiyordum.Ve o kapı sesiyle irkildim yine Chanyeol gelmiş olabilirdi korktum.Ama Chanyeol değildi içim biraz olsada rahatladı Baekhyun gelmişti kapıyı kapattı.
Baek:Wendy iyimisin?
W:Hayır..
Baek:Chanyeol'un sana söylediklerini duydum.
W:Hıhı.
Baek:Wendy Chanyeol'a birşey olmuş sanırım normalde böyle değildi
W:Evet.
Baek:Sana en son ne dedi?
W:Söyleyemem
Baek:Neden?
W:Kimseye söylemememi söyledi.
Baek:merak etme söylediğinden haberi olmuyacak.
W:Seni seviyorum dedi.Lütfen ona söyleme lütfen.
Baek:Chanyeol'u dışarı çıkartıcam biz Exoyla biraz çıkmaya gideriz odasında birşey varmı bak tamammı?
W:Ama...
Baek:Lütfen.
W:Tamam.

*
Herkes evden gitmişti.Son birkez camdan baktım gözden kaybolduklarında Chanyeol'un odasına girdim.Chanyeol'un yatağına baktığımda bazı anılar canlanmıştı gözümde yanlışlıkla onun üstüne düştüğüm kendi yatağıma baktığımda ise ona yaptığım şakaya cok üzülünce üstüme atlayıp "Neden?!? Niye bütün emeklerim gitti" dediği an.
Odasını aramaya başladım. Çekmeceler dolaplar baktım ama hiçbirşey bulamamıştım.İlla birşey olmalıydı.Chanyeol bu kadar hızlı değismesi imkansızdı.Chanyeol'un yatağına yaklaştım bir kez olsada kokusunu içime çekmek istedim şuan eskisi nefretimden binlerce kat daha büyük bir nefret büyümüştü ona karşı içimde fanlarına böylemi örnek olacaksın Bay "Park Devil" Şahısı.Umarım bana bağırdığın her an için pişmanlık çekersin...
2gün atmıcam dedim ama attım
Please Vote
Yorum yapmanız çok hoşuma gidiyo sjsksndjsn nedense😅💖

I Hate You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin