Dün gece en son hatırladığım film izliyordum. Şimdi ise yatağımda yatıyorum uyur gezerim heralde...
Kalktığımda Chanyeol hala uyumamıştı sanırım bilgisayarın başında zor kafasını dik tutabiliyordu gözleri mosmor olmuş uykusuzluktan. Yanına yavaş adımlarla ilerledim ki bir anda kafası masaya düştü ve uyuya kaldı. Yanına koştum ve kalkıp yatağa yatması gerektiğini söyledim ama dinlermi? Cevap kolay dinlemez. Elini omzuma attım ve kaldırmaya çalıştım. Biraz zor olsada kalkabilmişti. Yatağana tam yatırıyım derken üstüne düşmüştüm o ise yatağa düşmüştü. Yüzüyle yüzüm arasında 5santimden az vardı. Yakından yüzü çok pürüssüz ve mükemmel gözüküyormuş onu anladım. Okadar saf ve yakışıklı duruyorduki anlatamazdım.
Bi dk ne diyorum ben!?
Tabikide o bir pislik sonra hızla üstünden kalkmaya çakışırken elini belime atıp yan döndü bu sefer kalkabileceğimi sanmıyorum. Sesizce "Chanyeoll kalkabilirmisin?" dedim ama duymadı uyanmadı. Kalkmaya çalıştıkça daha sıkı sarılıyordu.Yarım saat geçmişti sonunda gözlerini açtı zürafacık ve bana
"Yanımda ne yapıyosun?" diye sordu.
"Güneşleniyorum Chanyeol" dedim ve gülümsedim.
"komiksinde cidden napıyon? "dedi bende alaylı bir şekilde bakıp
-Bilgisayar başında uyuyan bi değişik varmış kız onu kaldırmaya çalışmış yatağına koyacakken bu değişik kızı çekince kız üstüne düşmüş kız kalkmaya çalışınca kızın üstüne kolunu koyup yana dönmüş kız kalkmaya çalıştıkça daha sıkı sarılıyormuşşşş...
Chanyeol:He tamam iyi ben uyucam
-İyimi? Nekadar umursamaz birisin ben yanımda bi erkek görsem ödüm patlar
Chanyeol:Deneriz bi gün
-ne?
Chanyeol:Yok bişe
-Var bişe şu kolunu çek
Chanyeol:Böylede rahattı ama sen bilirsin baybay.. 👋