3

644 36 9
                                    

Sabah kalkmamla çığlık atmam bir oldu.Çıldırıyorum çıldırıcam zaten çıldırdımda o Yeol  Yeol diye bahsettiğim manyak herif Chanyeol çıktı.Ya şimdi böyle söyleyince hiç inandırıcı olmuyo nasıl anlatıyım o benim nefret ettiğim artık kankamın bıktırdığı Exo var ya onun uzunmu uzun zürafamsı kişi benim evimde...Hani şu milyonların bayıldığı kişi.Tabi ben öyle çığlık atınca annemler toplandı odaya.

Omma:Ne oldu!?

Ben:Anneeee!! bu o...

Omma:Kim Yeol mu?

Ben:Anne bu Chanyeol!!!

Omma:eeee...

Ben:ANNEEEEE!! NEFRET ETTİĞİM GRUBUN ÜYESİ

Chanyeol:Demek antisin peki...

Ben:Iyyy zürafa yaratığı

Chanyeol:Iyy bücür...boyumu kıskan sen

Ben: Benmi yok artık benim boyum 1.60 sus! 

Chanyeol: benimde 1.85 bb

Bu hava bu egoistlik ve beni kapak edişi tebrikler...
Omma:Kızım güzel anlaş Yeol ile bir aya yakın süre birlikte kalacaksınız.
Ben:Ya anne şu zürafayla beni yanyana bırakma
Omma:Saat ikide çıkıcaz hazırlanmamız lazım baybay..

*
Annemler çıkıcaktı ben ise Chanyeol'a pispis bakıyordum.
Omma:İyi anlaşın iyi eğlenceler.Biz çıkıyoruz.
Ben:Çok eğlenicez çooooooookkk.
Annemler çıktı kapıyı kapattım ve önümde yine bir adet zürafa duruyordu.

Chanyeol:Öncelikle bilgisayar oynamama karışma. Geceleri şarkı söyleyebilirim. Fazla aç biriyimdir ve evi toplayacaksan bile beni işe karıştırma evi toplamaktan nefret ederim. 

Ben:ben evi toplamaya bayılıyorum ya sanki aslında sanada bayılmıyorum ve senin gece sesini duymak istemiyorum bey efendi. Bilgisayar bende oynuyorum niye karışıyım?

Chanyeol:Sesimi duymamak istiyorsan bir alet var kulaklık diye onu tak. Bu arada ne oyunu oynuyosun?

Ben:Kulaklık takmak istemiyorum ve  oyun işte.

Odama çıkıp bilgisayarıma geçtim. Yeni çıkan bir Amerikan yapımı oyunu indirmiştim onu açtım. Oyunda sinirlenince çok bağrıyordum mesela adamın biri beni öldürünce.
Kırmızı saçlarım dağınık topuz halinde pijamam ve kapşonlu t-shirtimle ve ağzımda lolipopla çok rahattım. Taaaaa ki yanıma gelip.
-Dur yanlış yapıyosun. diyip
Arkamdan,  omuzlarımın üstünden kollarını geçirip elimin olduğu mausa elini koyup oynamaya başlayana kadar.
Cidden onunla bukadar yakın olmak sinirimi bozuyordu.

Ben:Yaa ben oynıcam bırak!

Chanyeol:Bi dur bak ölüceksin

Ben:Ya bırak!

ve oyundan gelen ses: Game Over Dead..

Yeol ve Ben bilgisayarın ekranına baktık..

Ben:Öldüm ben öldüm!!!   Nasıl öldüm!!!?? Yaaaa!!?

Yeol:Bağırma bi dur. 

Eliyle ağzımı kapattı.Ben elimle elini çekmeye çalışıyordum ama benden güçlü bir zürafa..

Yeol:Bak baştan başlattım sakinn sakinn..

ağzımı açtığı an vurdum.

Ben:ya ben 15.levele gelmiştim 1.levelden başlıcam yineee!!

Yeol:Neyse ben kendi oyunuma gidiyom.

Ben: YAAA! ÖLDÜR ÖLDÜR SONRA GİT PİS ZÜRAFA YARATIĞI!


I Hate You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin