5. "watch out new girl"

19 0 0
                                    

p.o.v. Lisa

na het ontbijt lopen Lucy en ik terug naar onze kamer. we gaan zitten op mijn bed en kletsen wat. "ben je fan van een band of een zanger ofzo?" vraagt Lucy opeens. "uhhmm ik hou niet zo van boybands enzo maar ik luister echt alles haha" antwoord ik haar vraag. "OMG serieus ik HOU van boybands met name ONE DIRECTION OMG I LOVE LOUIS!" oh god ohneeee dacht ik bij mezelf weer zo een. Lucy zag m'n gezicht en barste in lachen uit. ik keek haar niet begrijpend aan. "hahaha meid rustig maar ik ben niet een mega fan girl ik prankte je killl het is een fatoe kill" doet ze snapking na. "hahaha sukkel" lachte ik om haar.

na een tijdje nog gelachen en gekletst te hebben kwam Collin opeens binnen lopen. "meiden, over een half uur beneden in de aankomst zaal, en geen minuut later!" zei Collin chagrijnig, en loopt gelijk weer weg met de deur achter zich dicht smijtend. Lucy en ik kijken elkaar aan en barsten in lachen uit. "hahah lies je hebt echt z'n humeur verpest man hahahahahah" lacht Lucy. "hahahaha ja inderdaad hahaha oeps?" lach ik.

half uur later.

even later lopen we helemaal uitgelachen en wel naar beneden. "wat is er eigenlijk dat we naar beneden moesten komen?" vraag ik lucy. "meestal komen er mensen om iemand te adopteren of een nieuwe medewerker." zegt Lucy. "owh" wat als ik nu al zou worden geadopteerd. dat kan ik echt niet aan. of wat als Lucy word geadopteerd. of wat als... "is er iets?" onderbreekt Lucy mijn gedachten. "ohnee gewoon beetje aan het denken" antwoord ik met een geforceerde glimlach. ik zie haar even twijfelend kijken maar ze laat het er toch bij. gelukkig.

eenmaal in de aankomsthal aangekomen staan bijna iedereen al in een rij. we gaan ons er snel bij staan en kijken afwachtend naar Collin die voor ons staat. "er komt vandaag een nieuwe medewerker. veel meiden zullen hem vast kennen." iedereen begint te fluisteren en te fantaseren over wie het zou kunnen zijn. totdat Collin als een idioot "stilte!!" roept. gelijk is iedereen stil. "nou het is niemand minder dat Niall Horan!" kondigt Collin sarcastisch aan. iedereen gaat helemaal uit hun dak behalve ik, ik wacht gewoon rustig af terwijl Lucy me helemaal door elkaar schudt van blijdschap. die meid is nog blijer dan ik ooit geweest ben. jezus. (grinnikt in hoofd) maar dat geschreeuw en gedoe duurt niet voor lang want Collin kapt het weer eens af met z'n geschreeuw. "nou Niall stel jezelf eens voor. " zegt Collin dwingend. "nou uh uhm haii ik ben Niall Horan ik ben 22 jaar and i love food" het laatste zegt hij helemaal blij en zelfverzekerd. awhh hij is best cute. wacht wtf lisa doe normaal?! "het komende half jaar ben ik hier als begeleider en aan het eind van dat halve jaar ga ik iemand adopteren. ben vooral jezelf ondanks ik in een boyband zat/zit. we zitten nu namelijk in een break. en ja dat was het wel zo'n beetje." eindigt Niall zijn verhaal. "nou en nu hup terug naar jullie kamers om half 2 is lunch. waag het te laat te komen" roept Collin over de menigte heen en bij zijn laatste zin kijkt hij mij en Lucy doordringend aan. we kijken elkaar aan en barsten in lachen uit. "hahahah wat een mongool mahn hahah" lach ik uit "pardon lisa wat zei je daar?!" hoor ik Collin achter me zeggen ofja ik zou het eerder brommen noemen. ik draai me om en bedenk me dat ik 2 dingen kan doen. 1. me gehoorzamen of 2. arrogant doen en waarschijnlijk zeik krijgen... hmmm moeilijk...

He makes me smile...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu