p.o.v. Lisa
collin keek me nog steeds afwachtend aan. "je hoorde me heus wel of ben je doof?" vroeg ik hem uitdagend. om me heen hoorde ik allemaal 'oehhhh'. hij liep langzaam rood aan en ik voelde Lucy in mijn arm knijpen dat ik moest ophouden. "lisa weetje wat het is?" vroeg hij boos ofja eerder kwaad. ik deed even alsof ik moest denken en zei toen gauw voordat hij wat kon zeggen: "meer water dan vis?" 'knak' hoorde je dat? nou dat was zijn gesprongen ader op zijn dikke voorhoofd, klonk net als een knakworstje. van binnen ga ik echt helemaal stuk maar ik moet me inhouden, al helemaal als ik omheen'pedoem thhsss' of 'autch' hoor. 'ALLEMAAL NAAR JULLIE KAMER!! NU!! BEHALVE DEZE JONGE DAME HIER." het laatste sist ie in mijn oor. bah vieze pedo denk ik bij mezelf. "PARDON?! NOU WORDT IE AL HELEMAAL MOOI MEEKOMEN JIJ!!" shitt zei ik dat hard op?.... "ja en dat zei je ook hardop ja" zegt Niall die achter Collin alles afwachtend staat te bekijken. "owhh..." zeg ik "lucy jij ook naar je kamer!" roept collin. hallo gast ze staat recht voor je maar oke. "ja maar...." begint ze. voordat Collin wat kan zeggen zeg ik snel: "ga maar ik red me wel, hoop ik." snel loopt ze hal uit en sluit de deur achter zich. "en jij meekomen. NU." brult Collin. rustaaaaagggggg. jeezz. Collin loopt voor me en Niall achter me. jeetje ik ben geen crimineel, alsof ik hier sowieso uit zou komen. maargoed. we lopen het kantoor in en dan wenkt Collin naar Niall dat ie moet meekomen. okey?
p.o.v. Niall
ik zit in de auto onderweg naar het weeshuis waar ik voor een half jaar ga werken. dat leek me wel een goed idee en tijdens de break ben ik ook maar alleen. ook al heb ik familie natuurlijk maar dan nog thuis ben ik maar alleen, dus had ik bedacht om een kwart jaar daar te gaan werken en dan iemand te adopteren die mij geschikt leek.
nadat Niall zich had voorgesteld en nadat akkefietje met Lisa
ik sta verbaast achter Collin te kijken wat er zich allemaal afspeelt. jezus zei is heel erg zelfverzekerd maar ook wel brutaal. maarja je weet nooit wat haar verhaal is en dus de rede is dat ze zich zo gedraagt. misschien is Collin wel echt zo'n eikel als ze beweerd... nee joh vast niet hij is een aardige gozer.
eenmaal we Lisa naar het kantoor hebben gebracht wenkt Collin me. ik volg hem naar buiten. "luister Nagel, ik weet dat jij misschien uit een popiejopie (spotachtig woord voor populaire) band komt. maar dit wat ik je nu vertel blijft binnen deze muren. of je het nou wilt of niet. als het ook maar gelekt wordt stel ik jou aansprakelijk, ik ken zo mijn mensen." begint hij dreigend. ik begin een beetje nerveus te worden maar laat het niet merken. "we zetten Lisa dadelijk in een kale kamer in de kelder. daar blijft ze een week. krijgt 1x per dag eten en drinken. verder breng je haar ook geen bezoek of wat dan ook. als ik erachter kom dat je naar haar toe bent geweest buiten het eten brengen ben je nog lang niet jarig begrepen?!" eindigt hij kalm maar met een duidelijke ondertoon. "uhh ja maar waarom doe..." "geen vragen!" kapt hij me af.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
haaiiii,
das lang geleden eh?
nou ik had niet zo heel veel inspiratie, maar ik beloof dat er weer veel goede hoofdstukken aan zullen komen!!
xx liesje
JE LEEST
He makes me smile...
FanficHey ik ben Lisa, ik ben 16 jaar oud, heb bruin haar en bruine ogen. Ik heb geen ouders meer... Ik heb een broer van 20, genaamd Jack. Die nu voor mij zorgt. Op mijn 14e zijn mijn ouders overleden aan een vliegtuig ongeluk, sindsdien zorgt mijn broe...