Ma intorc si ma uit la geam. Pe el era un bilet si telefonul meu. Le iau si pe bilet cria"O NOAPTE IMPREUNA" zau Justin Bieber nu e ca si la Tv. E prea pervers. Imi arunc telefonul pe birou si ma culc.
********
Ma trezesc si ma uit la fereastra. E lumina si e frumos. Cred ca o sa ies in parc. Stai... Dar sunt oedepsita. Fug pe ascuns! Oricum .. Am 4 ore la dispozitie. Parintii mei lucreaza 4 ore iar 1 ora dureaza pana ajung acasa. Cine lucreaza asa putin!? Ma ridic din pat si imi i-au telefonul. Cobor jos si ma pun in fata televizorului. Deschid iar primul lucru pe care il fac e sa ma uit la stiri. Sa vad daca apar si eu, cu faimosul Justin Bieber. Stau si ma uit... Se pare ca nu apar. Ce bine! Imi mai lipsea sa ma dea afara mama si tata din casa pe motivul asta. Tata il uraste. Ii spune "Justin Barbie" ce enervant! Telefonul de langa mine vibreaza. E al lui Chloe. Are parola??
Il i-au si ii citesc mesajul. Are parola Troy. Blah! Vaca.
"Bine iubi! Te astept! Grabeste-te! Ziua asta o sa fie una perfecta!"
Imi pare rau ca am citit mesajul! Mi-e greata! Blahh! Simt cum cineva isi pune mana apasat pe umarul meu. Intorc capul cu frica si era Chloe.
C- ce ai citit!?
R- absolut nimic..
C- eram sigura! Tai-o de aici!
Urc cu lene sus in camera mea si ma schimb in colanti negri si o bluza pana la buric. Imi fac un coc, ma incalt cu adidasi negrii si ini i-au hanoracul meu negru si mare. Imibpun gluga in cap si sar pe geam. Fug ca disperata pana ajung mai departe si ma opresc. Telefonul meu vibreaza. Acum si eu primesc mesaje.
~IUBITU~ am asa ceva!?
el- hei, ce faci?
R- cine esti!?
el- nu scrie? Sunt iubitul tau!
R- nu! Nu esti impreuna cu mine! Cine esti!?
el- Faimosul si renumitul, JUSTIN BIEBER!
R- aaa... Da..
el- si ce face printesa?
R- bine!
el- hai in masina!
R- nu! Care!?
el- aia alba de langa tine.
R- wow! Aia e masina ta??
el- da. Hai! Vina repede! Sunt paparazzi aproape si nu mai vreau sa le dau bani sa taca.
R- deci de asta nu am aparut la Tv
el- da, da! Mai repede!
R- bine, pa!Intru repede in masina si inchid pirtiera dupa mine.
J- ce faci?
R- bine, merci! Tu?
J- accelerez!
In urmatoarea clipa nu puteai observa nimic, doar linii colorate. Viteza era prea mare.
R- mai incet!
J- ce e BB? Nu iti place viteza? Te obisnuiesti!
R- nu! Nu vreau sa mor!
Justin pune frana brusca si eu ma aproape ma izbesc de parbriz, noroc ca am centura pusa.
J- pune gluga in cap!
Fac cum imi spune si ies din masina. Ma ia de mana si ma duce inauntrul unei cladiri mari. Lol! Ce vila!
R- mai incet!
J- nu te mai plange si mergi mai repede! Ne prind paparazzi!
R- nu e vina mea ca esti vedeta!
Intram inauntru si inchide usa.
J- huh! Ma mir cum de nu au venit aici!
R- de ce m-ai adus aici!?
J- sa imi tii companie.
R- in 4 ore sa fiu acasa!
J- si daca nu?
R- nu vrei sa imi vezi parintii furiosi!
J- nu imi e frica de ei.
R- justin?
J- da?
R- poti sa imi dai drumul la mana?
J- nu
R- hai, te rog!
J- nu!
Un tip negru ca africanii intra in casa de parca ar fi a lui. Ce nesimtit.
X- hei, bro!
J- salut!
X- imi imprumuti si mie tarfa? Vreau si eu p tura cu ea.
Stai! Ce tocmai a zis!?
J- ba, boule! Asta nu e curva!
X- normal! Nu am zis ca e curva. Am zis ca e tarfa.
J- cat de fraer poti fi uneori..!
X- ce-am facut?
Negrul se indreapta spre canapea si sare pe ea. Dupa se izbeste jos.
X- serios, JB, cine e tipa?
J- o ... IUBITA!
R- NOOOO!
Justin imi face semn sa tac.
R- NOO CRED CA EU AM AJUNS SA DIU IUBITA IUBITELULUI MEU SCUMP SI DRAG! *privire diabolica*
X- a... Eu sunt PJ
R- Raven!
Pj- incantat!
J- cu ce ocazie ai venit?
Pj- cu transportul-
J- daaa, da! Transportul de gaini! Stiu ca iubesti ferma!
Pj- nu-
J- da, bro, IUBESTI FERMA, AM ZIS!
Usa se deschide si 2 tipi cu pistoale intra in casa.....CEAW! CE FACETI? IMI PARE RAU CA A DURAT ASA MULT.. DAR NU PREA AM AVUT TIMP.. STITI VOI, SCOALA. AM NEVOIE DE CATEVA IDEI PENTRU URMATORUL CAPITOL. DACA SUNT IDEI BUNE POATE PUN MAINE UN CAPITOL. VA ROG MULT AJUTATI-MA.. SUNT IN PANA DE IDEI. MERCI!
CITEȘTI
JUSTIN BIEBER PERICOL PUBLIC
FanficEa o fata simpla, modesta... El , un cantaret faimos, dar defapt este un sef dintr-o banda a mafiei. Se cunosc, se plac? Nu. El vrea doar sa o vanda pentru a castiga multi bani. Ea nu stie nimic. Dar cand ea isi da seama , totul e pierdut. Dar, Jus...